Exclusive agency te vinnitsa

  • toecha

    Ik kan je met zekerheid zeggen dat de brieven niet door de dames zelf worden beantwoord maar door het buro zelf,als je interesse hebt in een dame kun je beter naar het buro toegaan en dan pas je keuzes maken,zij bellen dan met de dames en meestal komen zij wel opdagen voor een afspraakje,als het dan klikt met de dame vraag je gewoon haar adres,e-mailadres en telefoonnummer ,zo weet je zeker dat je met de dame in kontakt staat en niet met het buro. Ik weet dit omdat ik ooit bevriend was met de mensen van dit buro,meer wil ik niet kwijt.

  • Vincent

    Ik probeer erachter te komen of het bureau waar ik geweest ben precies hetzelfde doet. Ik heb nl. een keer iemand ontmoet, waarmee ik redelijk wat mee heb gemaild, die werkelijk geen idee had waar ik het over had wanneer ik refereerde naar die mailtjes. Ik kon duidelijk merken dat ze een vertaalprogramma gebruiken, want ik kreeg de meest vreemde taalconstructies. Toen ik daar was kwam alles redelijk betrouwbaar over, maar toch… ja daar naar toe gaan wil helpen, alleen wie zegt mij dat ze de dames niet betalen voor die afspraak? Misschien ben ik te achterdochtig, maar ik vertrouw ze voor geen meter!!

  • Piepo

    Neem maar van mij aan dat 95% van al die agency's oplichters zijn.

    Inderdaad vaak worden de dames betaald, of ze krijgen een leuk weekend aangeboden in Odessa of Kiev.

    iedere euro is weggegooid geld aan zo'n agency, kun je het nog beter meteen in de wc gooien.

    Ga gewoon eens 1 dagje reizen met de metro in Kiev, spreek links en rechts eens wat dames aan, meer succes verzekerd als bij die agency's. Met sommige ging ik al meteen een glaasje drinken, kijk dit is toch veel leuker dan zo'n dame kopen via de agency…….wordt wakker mannen !!

  • Kees Adam

    Aanspreken klinkt leuk, maar de meerderheid in Oekraine spreekt geen Duits of Engels.

    Dus dat wordt knap lastig.

    Overigens denk ik dat deze methode (dames aansprken in metro-stations oid) voor veel landen opgaat.

    Waarschijnlijk ook voor Nederland. Als je genoeg lef hebt en hier wat dames aanspreekt dan heb je ook wel een date of een kopje koffie te pakken.

    Maar ja, dat vraagt om veel moed en zelfvertrouwen.

  • Marcus

    In jou verhaal kan ik wel wat vinden Kees, maar in Kiev spreekt de jonge garde (tussen 25 en 35 jaar) echt wel Engels hoor, van de 10 die ik er aansprak krijg je toch wel van 5-6 antwoord :)

    Dus zeg maar 1 op de 2 kan wel wat Engels “low level” in Kiev….natuurlijk ligt het in andere plaatsen minder, zo was ik ook vaker in Lvov….als je hier 10 dames aansprak, kon er hooguit 1 matig Engels…….ook op “DE KRIM” viel de Engelse taal tegen, maar wonder boven wonder….kwam ik verschillende dames tegen die Duits spraken….kijk ook weer mooi :)

    Ach je moet maar zo denken…niet geschoten is altijd mis….dus spreek de dames aan, in de Metro heb je altijd een smoesje dat je hun Cyrillic alfabet niet kunt lezen.

    Kijk contact is al gemaakt :)…..UA dames zijn ook best makkelijk in de omgang, en vinden het leuk hun mee op sleeptouw te nemen.

    Marcus..

  • toecha

    Bij deze agency, had ik zeven jaar geleden ongeveer twee maanden briefkontakt met een dame,aangekomen op Borispol zag ik haar voor het eerst,bleek ze geen woord Engels te spreken,in die tijd sprak ik geen woord Russisch dus namen we steeds haar nicht mee,maar daar had ik al snel geen zin meer in.

    Mijn vrouw heb ik wel via deze agency leren kennen,we zijn zes jaar samen, zij belden haar op dat ze naar de agency moest komen omdat een man uit Nederland interesse in haar had,tegen mij vertelden ze destijds, ik moest naar de agency komen want een dame was in mij geinteresseerd,gelukkig is het toch nog goed gekomen.

    Overigens heeft deze Tanja eerst vier jaar bij Yana agency in Vinnitsa gewerkt en Vova ( of Vladimir) bij een ander agency waarvan ik even de naam kwijt ben.

  • Kees Adam

    Via deze Yana heb ik in Vinnitsa wel eens een appartement gehuurd.

    Knetter- knetter- knettergek.

    Ik moest toen ook per se naar haar kantoor komen (in dat vervallen hotel bij de brug)

    Of ik misschien ook interesse had in een dame? Nee, dus.

    Ze bleef maar pushen. Vervolgens bracht ze me naar het appartment in het centrum.

    Ik heb nog nooit zoveel doodsangst gehad als bij deze blinde Schumacher.

    Toch nog veilig aangekomen blijkt centrum is een groot begrip bij Yana. Toen ik liet blijken dat ik niet zo blij was, begon ze te dreigen, smeken, huilen en te zaniken en dit in steeds terugkerende fases.

    Vervolgens belt ze daarna de godsganselijke dag wanneer ik weer vertrek, want “ze moet de clenainglady regelen”

    En passant wordt ook nog even gevraagd of ik toch echt geen vrouwe zoek, want “wat doe je anders in Oekraine?”

    Later hoor ik van een meisje dat ze ooit zonder het te weten ingeschreven heeft gestaan bij Yana. En uitgenodigd werd voor een etentje met een hijgende Canadees.

    Kortom, wie op zoek is naar een betrouwbare agency, moet in ieder geval niet bij Yana in Vinnitsa zijn.

    Lang stuk, maar moest even wat frustratie wegschrijven. (:P)

  • Fred2

    Hallo iedereen,

    1.Van Yana nog nooit gehoord

    2.Die tatyana heeft daar gewerkt ofzo?

    Ik denk dat iedereen op den duur een huwelijks annex oplichtingsburo heeft.Gemakkelijk geld, wat buitenlanders oplichten…en dan weer sluiten…gebeurt blijkbaar vaak.

    Nu Att Toecha, dus jij hebt uw vrouw leren kennen via exclusive?

    Tja idd standaardbrieven, hoewel ik toch wel al meer dan standaard kreeg, uiteindelijk geschreven dat die vrouw mij niet meer interesseerde, en ze begreep niet waarom haha.

    Ik heb zelfs een foto van die tatyana.Blijkbaar loopt daar nog een vertaalster rond ook ofzo, iemand met lang haar, heb ze ook op foto.Vlamdimyr mij onbekend.

    Dat zijn 2 gasten van wat? 26 jaar?Die tatyana ziet er niet ouder uit .En die hebben u dan geholpen?

    Tja je moet wat geluk hebben.

    Wat kees Adam allemaal schrijft over Yana, lijkt totaal drama, hoe ben je daar terechtgekomen, ik ken dat zelfs niet?

    Grtz, Fred Belgie

  • Fred2

    Ah ja die tatyana etc vragen niet zoveel hoor ivg met de rest

    Ik dacht dat ze ging 500 euro vragen maar is maar de helft als ik zo wat reken.

    10euro voor mensen te ontmoeten haha+ vertaalster olé+ rit borispol-vinnitska+ appartement met dagprijs

    dus ja valt wel mee, vraag is wat ben je ermee?

    hebben die een buro in feite of doen die alles van thuis uit?

    Grtz

  • toecha

    Yana Matrimonial agency heb ik in 2002 via internet leren kennen,ik leerde er mijn eerste vriendin kennen,kwam er na zes maanden per toeval achter dat zij er nog twee op na hield,daar heb ik toen Tatyana die nu exclusive agency heeft leren kennen,zij heeft er vier jaar gewerkt waarna zij ruzie kreeg met haar chefin en op zichzelf begon.Zo ben ik dus bij exclusive agency terechtgekomen,als een van de eersten.

    Aanvankelijk kon Tatyana alles alleen af,later met de hulp van haar man Vova,toen het na enkele jaren drukker werd is er een vertaalster bijgekomen.