Exclusive agency te vinnitsa

  • Marcus

    Klopt, op iedere site zitten altijd wel wat scammers, maar daar prik je zo doorheen wat mensen kennis.

    Als je leuk kunt praten, gewoon vragen naar MSN/messenger adres, kun je haar ook nog zien via de webcam.

    Als ze hier niet aan meewerken….dan weet je genoeg, ga dan ook niet meer tijd erin steken.

    Je kunt de dames ook even testen…zal 1 tip geven :)…..maar niet verder vertellen he ;)

    Maak gewoon 1 profiel aan met wat mooie foto's van iemand op internet of 1 vriend van je :)

    Ga dan onder jou echte naam, en ook met je andere profiel met dezelfde dame chatten…zij denkt dat het 2 verschillende mannen zijn waarmee ze chat…..maar jij weet wel beter he ;)

    Mij stonden de dames al op Kiev airport of Lvov airport op te wachten.

    Heb leuke tijden met de dames gehad, het waren geen fotomodellen hoor, gewoon de dame next door.

    Maar met Oekraiense dames hier in NL heb ik ook al het 1 en ander meegemaakt, ik weet wel als de dame stukken jonger is als/dan de echtgenoot…Oekraiense dames het buiten de deur zoeken, want SEX zijn alle UA vrouwen zot op :)

    Natuurlijk zal niet iedere dame dat doen, Nederlandse dames gaan ook vreemd, net als mannen dat doen ;)

    Marcus..

  • Fred2

    Hallo,

    Goeie morgen

    Vincent kan je me eens mailen aub mygod@live.be of mij uw adres geven, hier verzeilen we in het niets.We hebben zelfde denkvisie en kunnen wat gegevens uitwisselen.Maar hier is dat moeilijk.

    Marcus, ja we volgen elkaar, ik weet dat je ginds 8maal was etc,idd die buros geef u gelijk hoor.Hoe zou jij het dan aanpakken?als je nu echt voor een vriendin wenst te gaan en niet voor sexrelaties?

    En Keesh: kijkben jij dan 4x getrouwd in nederland or whatever, ook niet normaal.En uitpakken met vrouw van 13 jaar jonger, tja man. Dan zou ik ginds vriendin moeten gaan zoeken van 23jaar ofzo haha, ik wil dat niet eens man.

    Ik heb dat in belgie al gehad en ik kon er niets mee doen, andere interesses uiteraard.

    En mbt kids: ik had knappe vriendin, nog steeds, van roemenie, zonder verplichtingen, maar wens er verder niets mee te doen omdat er kids zijn en ik kan dat niet aan, al geprobeerd en lukt niet, das mijn probleem uiteraard.Ik voed andermans kids niet op,

    Groeten en fijne dag nog

    Fred2

  • Keesh

    Fred2 Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo,

    > Goeie morgen

    >

    > > En Keesh: kijkben jij dan 4x getrouwd in nederland

    > or whatever, ook niet normaal.En uitpakken met

    > vrouw van 13 jaar jonger, tja man. Dan zou ik

    > ginds vriendin moeten gaan zoeken van 23jaar ofzo

    > haha, ik wil dat niet eens man.

    > Ik heb dat in belgie al gehad en ik kon er niets

    > mee doen, andere interesses uiteraard.

    >

    > Groeten en fijne dag nog

    >

    >

    > Fred2

    Ik was een keer getrouwd met Nederlandse vrouw en drie keer geprobeerd met een Nederlandse vrouw samen te leven zonder succes.Volgens jouw niet normaal 8-). Zij was dertig en ik 43 toen wij elkaar leerde kennen. En wel dezelfde interesses.

  • kees

    De discussie ging geloof ik over Agency exclusive in Vinnitsa. Wij zijn 2 weken terug nog in Vinnitsa geweest en ben nog even bij Tatyana en Vladimir aangegaan. Ze waren in hun kantoortje aan de keletskaya voelitsa. Nummer weet ik zo snel niet meer maar als je van het kinotheater richting het centrum loopt is het het eerste grote kantoorgebouw rechts. Alles was Ok, ik heb ook nu niets gemerkt van onbetrouwbaarheid,alles nog zoals 5 jaar terug. Een bekende van mij uit Oosterhout is er nu naar toe, zal volgende week eens bellen of hij iets van onbetrouwbaarheid heeft gemerkt. gr. kees.

  • Vincent

    Om te beginnen heb ik geen ervaringen met dit bureau, dus kan ik ook geen waardeoordeel geven. Maar over het algemeen gesproken zijn dit soort bureaus er in de eerste plaats om geld te verdienen. En dat is ook logisch, want zolang er mensen gebruik van maken hebben ze bestaansrecht. Goede bureaus onderscheiden zich door de diensten die ze aanbieden en de begeleiding die ze geven. Met begeleiding bedoel ik ook een bepaalde oprechtheid tegenover de mannen ivm onrealistische verwachtingen cq ontmoetingen. Ik heb met me eigen ogen dat soort ‘dates’ gezien, man in kwestie al met pensioen en de dame zat nog op school. Hier gaat het zo'n bureau dus duidelijk om de dollars. Ik heb sterk het vermoeden dat mannen, waar dan ook vandaan, met veel te hoge verwachtingen daar naar toe gaan. De kans op succes is niet zo heel hoog. Het beste is als je toch gebruik wil maken van zo'n bureau zonder verwachtingen te vertrekken en gewoon een leuke tijd daar hebben. Alles wat extra komt is meegenomen en denk eraan zodra het echt serieus wordt begint het circus pas.

  • Fred2

    Hallo Allemaal,

    Dag Kees,

    Tja tatyana en vladymyr ja.Bij vladymyr zijn dat altijd zelfde introductiebrieven: of ik mijn man in europa, afrika of waar dan ook vindt tralala.

    Omdat ik in engels schreef had ik Tatyana, die brieven van die vrouwen waren meer normaal maar het was altijd iets.Er ging altijd weekje of langer over, bij een vriend van mij 2 weken tot we het opgaven hé.

    Hoe heb jij dat daar aangepakt vroeger?

    En hoeveel vragen die gasten als je gaat?500euro?

    Jaja ze dringen altijd altijd aan te gaan, willen verder geld incasseren uiteraard.

    En die Vladymyr, enig idee hoe die nederlands kan of iets dat er naartoe gaat?Via vertaalprogramma.Vreemd dat ze geen frans kunnen.Die mensen zijn echt taalknobbels: engels, nederlands, duits!,

    Aan Keesh: ja heel tof dat je gelukkig bent.Mag ik vragen hoe jij je vrouw leren kennen hebt?

    Grtz

    en fijne dag nog

    Fred 2

  • Keesh

    Aan Keesh: ja heel tof dat je gelukkig bent.Mag ik vragen hoe jij je vrouw leren kennen hebt?

    Hallo Fred, Ik heb mijn vrouw leren kennen via een datingsite, de naam weet ik al niet meer. Veel e-mails over en weer verstuurd(buiten datingsite om). Wat mij gelijk opviel was dat zij niet vroeg om geld of dingen te betalen voor haar. Dat was het eerste positive wat ik hoorde. Na twee maanden haar opgezocht en een mooie tijd gehad. Ook viel mij weer op dat ze niet op geld uit was. Ik wilde haar ook kado's geven maar die wilde ze niet. Ze zei doe later maar als we elkaar beter kennen. Het werd steeds vertrouwder en nog steeds is ze zuinig en steeds lief. Ook werkt ze gewoon thuis en op een ander(thuiszorg). Ik geef toe dat ze niet allemaal zo zijn. word niet té snel verliefd en blijf nuchter en positief. Ik denk ook dat er meer negative dan positive reacties hier op het forum zijn omdat mensen die wel gelukkig zijn geworden hier niet meer op het forum komen.Gisteren was ze jarig en ze is 37 geworden terwijl mensen in mijn omgeving haar 27 schatten. Je moet er voor werken om een mooie relatie te krijgen, het gaat niet vanzelf. Een meisje oppikken en naar Nederland gaan, vergeet het maar. Ho ja, ik ben niet rijk en knap.

    Groeten, Keesh

  • Fred2

    Hoi Keesh

    Thx for the info.

    Kon zij engels etc? Makkelijk aangepast?

    Orthodox?Ben jij orthodox getrouwd?

    Cultuurverschillen?

    Ja bij mij wat dat in kiev ook allemaal ok hoor, en als ze eens 1 week hier was ook nog.Pas daarna begon ellende.Kijk met alle begrip, niemand kon dit voorzien denk ik, of erg goede mensenkenner.Dat verhaal staat hier elders, dus ik wil er niet meer over zagen.Probleem is nadat ik het niet meer zag zitten, heb ik geld blijven geven, ze zit nog altijd zonder werk.Als ik bel is ze altijd ziek, best dat ze met docter trouwt.

    Tja knap rijk.

    euh laat ons zeggen dat ik normaal ben maar dat ik er 12jr jonger uitzie,ik ben 36.Maar ik zoek niet iemand veel jonger.Met de laatste was verschil 4jaar en dat leek me realistisch.

    Ja en alles was mijn fout hé, das altijd zo hé met vrouwen.

    Maar kijk, ik heb 3 wagens, allemaal niet goed, alu windows not good, tralala, ik werd er zot van.Ik moest de waarde van alles uitleggen.Soit die denkt dat ze hier makkelijk 2500 kan verdienen.Bon dat men eens realist is hé.Education ja, maar ja wat ben je er hier mee.

    Ik was tevreden dat ze terug ging, zo'n miserie hier.Nog nooit meegemaakt.

    Dus ja nu heb ik uiteraard schrik voor hetzelfde fenomeen.Ginds alles goed maar eenmaal 1 maand of 2 maand bij elkaar wonen, pas dan ken je het karakter, en ik zal ook wel niet perfect zijn uiteraard.En als ik gans die cinema herhaal voor een 2de geval zoals dat pff, das dramatisch.

    Je moet geluk hebben hé , en ook dat men zich wil aanpassen.Als men alles beter weet, blijft men beter ginds m.i. Uiteindelijk kennen wij de mogelijkheden en wetten hier.

    Tja thuiszorg.Ik had die van mij wat beters kunnen aanbieden, maar ja niet goed genoeg.En kuisen etc wou ze allemaal niet hoor.Soit.Het weze.Verleden tijd, maar zo zie je wat iemand anders kan meemaken.

    Mvg

    Fred2

  • kees

    Wat betreft die talen, kijk keesh, er zijn mensen die wel een andere taal leren, ik bijv. red mij nu aardig met russisch. Ik vind het een kwestie van respect voor hen om de taal te leren nu ik daar regelmatig kom. En ik kan van de ouders van mijn vrouw niet verwachten dat zij nederlands leren. Bovendien, als ik daar op een feestje ben, wat nogal eens gebeurt, dan wil ik wel mee kunnen praten. En een praatje maken met de buren hoort er ook bij. Maarja, ik kende natuurlijk al engels, duits frans en wat spaans. Veel woorden in die talen vind je terug in de russische taal.

  • Keesh

    Hoi Keesh

    Thx for the info.

    Kon zij engels etc? Makkelijk aangepast?

    Orthodox?Ben jij orthodox getrouwd?

    Cultuurverschillen?

    Engels kon ze goed, haar tante was lerares Engelse taal en zij was lerares aardrijkskunde. Het aanpassen was moeilijk voor haar omdat het leven in Nederland wel heel anders is dan in Oekraïne. Elkaar veel steunen en respect voor elkaar hebben. Zij is orthodox en ik ben van huis uit katholiek maar ik ben er niet mee bezig. We zijn alleen voor de wet getrouwd. Cultuurverschillen zijn er zeker maar van twee kanten water bij de wijn doen scheelt enorm. Als je geen compromissen van bijde kanten sluit zal een relatie moeilijk worden met een Oekraïnse vrouw,

    Groet, Keesh