Beste Wouter
Ik ben ook al naar Vinnitsa geweest op zoek naar een leuke lieve Oekraiënse vrouw.
Ik had via Exclusive een rouw leren kennen, een Oksana ook, en heb met haar bijna 2 jaar een relatie gehad.
Ik ben er 3 keren voor haar geweest.
Nu bleek ze terug te zijn bij haar ex, volgens Tatiana. Zogenaamd omwille van het dochtertje.
Moeilijk te geloven als ze al 4-5 jaar uiteen zijn.
Maar ja ze had de toestemming nodig van haar ex om het kind naar het buiteland te laten gaan.
Daar liep het fout, de ex was zogenaamd verdwenen, betaalde geen alimentatie deed hij nooit etc ( je kan liegen over werk daar neem je gewoon zwart werk aan en ze kunnen je inkomsten niet nagaan hier ligt dat veel moeilijker)
Nu ik stond daar ze was ineens weg. Nu staat die vrouw nog steeds op de datingsite, maar ze verdween 6 maanden geleden.
Als het verhaal klopt, mag dat niet iemand zolang op een site laten staan, dat is websitevulling.
Oké Tatiana en Vladimir zijn vriendelijke hulpvaardige mensen zo ken ik ze wel.
Ik ben er onlangs nog eens geweest en heb een andere vrouw leren kennen.
ook zij heeft kind een zoontje van 7 jaar maar ex is moeilijke vent volgens haar. een ex bokser dan nog
Ze had negatieve ervaring met een Nederlander die haar zelfs dagen opsloot . Meer kan ik hier niet schrijven, gezien het erg privé is.
Maar ook dat hoederecht ginder maakt veel kapot. Dat probleem heb je niet als je maar 29 bent en een jonge vrouw naar hier haalt, meestal geen kids.
Later komt dat ter sprake en ik heb ondervonden dat ginder meestal gedeeld hoederecht gegeven wordt. Dus miserie troef dan.
een merde voor vrouwen met kids , in mijn ogen verlaten weinige vrouwen met kinderen het land maar ik kan me vergissen
Nochthans zou Tania eerder moeten nagaan of die vrouwen volledig of gedeeltelijk hoederecht hebben.
Ik begin nooit meer met vrouw met gedeeld hoederecht omdat dan de ex man beslist . Wil hij niet dat kind naar buitenland staat, maakt hij ineens ook je relatie kapot, en ben je enkele reizen verder.
Ja hun kantoor is heel klein, ze zijn nu verhuisd maar binnen zelfde gebouw.
De vertaalster-tolk is vriendelijk en behulpzaam ja zoals Vladimir en Tania
maar ze zouden je sneller op de hoogte moeten brengen van situaties en je uitleggen dat het moeilijk kan zijn met kid wat papieren betreft
Dit is in ieder geval mijn laatste poging daar.
Dan zoek ik naar ander groter bureau maar weet wel dat die meestal stukken duurder zijn
heel de onderneming is heel duur , vele reizen en nog bureau te betalen
en hopelijk geen visumproblemen , daar heb ik ook al veel gevallen van gezien
groetjes
William
ps: dus jij bent de man van dat ene magazine uit 2005, ik heb dat artikel zelfs nog liggen hier is wel al beetje vergeeld, je maakte reclame voor hen
door dat artikel ben ik later in 2010 met hen begonnen