Exclusive agency te vinnitsa

  • Fred2

    hey mensen,

    lange tijd dat ik hier nog eens kwam en raad eens mijn bericht staat bovenaan haha

    intussen ben ik ginds ook geweest

    en een andere man zelfs enkele malen, ik treed daar niet in detail over

    tatyana is idd zeer dominant over haar ex man. Wat een bitch.Als ze sigaret wenst kan hij ermee voor de dag komen .Ze zijn gescheiden hé

    Vladimyr valt mee, maar zijn advies was duidelijk: trouw nooit, of nog: eens trouwen in je leven is ok, je moet het eens meemaken maar daarna nooit meer!!! hij zei me: ik zou u dat niet mogen zeggen in feite.

    ja ze hadden daar niemand voor mij hé, allemaal boerenbedrog, veel van die vrouwen weten niet eens dat ze erop staan, als ze met 80 madammen in contact staan zal het veel zijn.

    soit, ze doen maar

    ze zijn niet duur

    maar ik kan ginds niets gaan doen

    te jong voor ginds, plus ze kennen ginds geen engels en dan beginnen ze met uitmelken met taallessen etc, interesseert me niet

    ik kan er vele verhaaltjes over vertellen, maar ik heb er nog niemand positief horen over praten, behalve dan dhr Kees.

    Mvg,

    Fred

  • Fred2

    Niels,

    bij de way, wat was de naam van die liefde van u

    ik ken mensen die al geschreven hebben met die lubov

    ikzelf heb een alla ontmoet, een ksenia, een victoria die niet geïnteresseerd was ok no problem

    maar heb er ook enkele gezien die iemand anders ook al gezien had…haha

    ze teren altijd op zelfde bestand

    ewel ja, de leukste was de vertaalster elena hé, voor de rest niets te doen ginds, ik had mens dat officieel duits kon tot je ermee moest beginnen: de teacher kon zelf geen duits vroeger op school, ja hey, en dan kwamen ze af met taallessen, en uitmelkerij hé

    en vladimir vertrouw ik, die tatyana is echte geldwolf en dominant wijf, die me totaal deed denken aan een ex vriendin uit oekriane, nog zo'n teef.

    en ja ze zijn gescheiden ja, al zeker 2 jaar.

    grtn

  • kees

    Tatyana is inderdaad niet gemakkelijk, maar mij en enkele kennissen van mij heeft ze altijd correct behandelt. Kijk jongens, scheiden doen ze hier in nederland ook. Vrijgezel blijven is het goedkoopste, dan kan hoef je voor geen 1 vrouw ooit iets te betalen. Maar dat willen jullie toch niet? Wat wil je dan wel? een 2de moeder?

  • Fred2

    Beste Kees,

    Het gaat hier over agency exclusive en bij uitbreiding andere buro's, niet over 2de moeders.

    En tevens over de eerlijkheid van die buro's

    zoals Niels u vroeg: bent u ginds aan de gelukkige geraakt? Wat brengt u ginds nog in feite?In vinnitsa valt niets te doen maar dan ook niets.Een boeregat.

    Maar wat hij schrijft kan ik, op de bloementoestand, wel beamen.

    Vladimir is slaafje, maar een brave man

    Ja idd ze schijven die brieven m.i., de eerste zelf, vladimir zal nederlands en duits voor zich nemen en tatyana engels zeker?

    Taallessen klopt ook: is mij bevestigd vanuit andere bron.Ikzelf zou dat nooit toelaten taallessen, maar ieder zijn ding.Als je mekaar niet verstaat beter niets denk ik zo.

    zouden ze gewoon beter niet wat meer vragen van in het begin en eerlijker zijn?

    en hoeveel vrouwen zitten in dat bestand echt? hoogstens de helft van wat op die site staat.

    Toch geen wonder dat vladi gescheiden is van dat mens , allez hoe zou je zelf zijn?. Happely divorced zei hij mij. Kan ik mij inbeelden. Ik had compassie met die man in zekere zin.

    Ja ik ga toch niet terug, er valt ginds niets te doen voor mij.

    Maar wat meer eerlijkheid zou zeker niet misstaan hier, anders was ik zelfs niet eens geweest naar dat buroke wat uiteindelijk bestaat uit een oude pc en wat mappen met foto's van vrouwen, totaal niet geactualiseerd volgens mij.Op de achtergrond lagen wat flyers voor reclame op de vensterbank .

    De vrouwen die er nu opstaan stonden er 4jaar terug ook al op dusja

    “dames ” wordt dit hier genoemd lol

    Is dat buro Yana, vanwaar tatyana oorspronkelijk komt, dan niet beter? groter bestand? Misschien nog oneerlijker.

    Voor al die buro's komt het er uiteindelijk op neer geld te verdienen hé.dus opletten.

    exclusive kan iets zijn voor oudere mannen die uit klein bestand hun ding kunnen vinden, mogelijks ja, beneden de 35jaar valt daar absoluut niets te doen hoor.

    Mvg,

    Fred2

  • Niels

    Hallo Fred & Kees & anderen!

    Voor alle duidelijkheid, ik wil hier geen strijd leveren tussen de pro en de contra's van agency exclusive. De waarheid zal wel niet zwart / wit zijn. Als je de ware gevonden hebt en de relatie zit goed, dan speelt de manier waarop geen rol en zal je wel meer door de vingers zien. In het andere geval blijf je kritischer en dat moeten we wel zijn. Maar dezelfde praktijken gebeuren ook in België: danadating (weet niet of ze nog bestaan) en luckyluck.be. Zij zijn geen haar beter en verstoppen zich aan een wettelijk ‘typecontract huwelijksbemiddeling’ maar daar stopt het eerlijke ook: Vlaamse M*FF*A . Lees meer hierover: http://www.mayalubov.com/nl/rw_huwelijksbureaus.htm

    Of Vladimir beter is laat ik in het midden maar hij was soms blij dat hij even alleen een sigaretje kon gaan roken buiten… Zij was ronduit IMPOLITE! Tegenover iedereen! Voor hem bracht ik wel telkens nederlandse boeken mee zodat hij zijn Nederlands kon uitbreiden. Vova's woorden die me bijbleven zijn: in Oekraiene speelt voor een vrouw jonger dan 30 geld geen rol want zij laat haar leiden door de liefde, een vrouw ouder dan 30 speelt alleen het geld een rol, of haar man nu 35 is of 70, het kan haar niet schelen … dus dat was eigenlijk ook geen reclame voor zijn business.

    Maar idd, ze zouden beter zeggen, voor onze diensten vragen we bv €50 en dan doen we wat we beloven ipv maar nu en dan eens 20 euro te vragen en daarna je te bedriegen met het zogezegde schrijven met dames/ bloemen / taallessen.

    Fred, het was een Natalie die ik wel vertrouw want we hebben nog steeds contact af en toe. Wel liep onze levensweg ondertussen verschillend. Het meisje is heel impulsief te werk gegaan en zo wat in haar ongeluk gestapt nu… Ik was er toen 36.

    Verder had ik nog met een Olga afgesproken maar het klikte met die Natalie waardoor ik geen andere dames meer wou ontmoeten, tegen de wil van Tatyana in.

    Heeft er iemand ervaring met het agentschap ‘Aljance’, een vrouw afkomstig uit Vinnitsa die nu in Nederland woont en van daaruit een bureau runt? Daar staan er vrouwen op die ‘married’ zijn maar op andere site nog ‘single’ zijn … dus zijn zij dan beter (geïnformeerd)?

    Verder mannen die met Elenasmodels geslaagd zijn (die als een gold list staat van http://jimslists.com)?

    Het is idd niet gemakkelijk: taal, afstand, leeftijd, misverstanden en vaak corrupte bureaus…

    Of we een dame willen? Ja, heel graag, en of die nu uit België, Nederland, Oekraïne of Tuvalu, het maakt niet uit. Zolang het maar op realistische basis, liefde en wederzijds respect gebaseerd is. En dergelijke bureaus doen het land geen eer aan, ondanks ik nog altijd een voorliefde heb voor Oost-Europa en Rusland…

    Zo heren, mss moeten we volgende jaar gewoon eens in groep een strandvakantie plannen in de Krim of Odessa. Daar zijn er in de vakantie waarschijnlijk honderden vrije Oekraïense dames die wel te vinden zijn voor een man met goede bedoelingen? Spontaner zou haast niet kunnen. Ik dacht er aan dit jaar alleen naar de Krim te gaan maar ik denk dat ik daar veel te veel op me zelf zou zijn vandaar dat ik straks maar naar Tsjechië op reis zal gaan.

    We horen wel! Ondertussen gaat het jullie goed!

    Niels

  • Fred2

    Beste Niels,

    contacteer me anders eens via bombardierluc@hotmail.com

    aljance: heb ik eens ingeschakeld voor te bemiddelen tussen mij en ex vriendin maar dat raad ik totaal af hoor. Dat mens is zoals Tatyana, forget it. Ze is zelf ook gescheiden erbij van een nederlander, ook een leuk voorbeeld.bovendien zie je daar fotos staan die ook op yana staan en miss zelfs exclusive, rare boel allemaal…

    in belgie heb ik niets, allemaal maffia zoals je schrijft.

    ja ok vladi zijn opmerking geldt overal hé, op bepaalde leeftijd wordt gewoon op geld gelet of moet je bepaalde eigenschap hebben ofzo, kan ook.

    persoonlijk denk ik in oekraine moeilijke toestand. Ik zat ginds met soort poesje maar eens hier werd het tijgerin zoals tatyana, dus heb ik er maar de brui aan gegeven hé, kon niet anders, of ik was al gescheiden erbij haha.Ontmoet via groter maar ook maffia buro in kiev, eerder per toeval.

    maar die wilde wel onmiddellijk werken zonder dat oplichtersburo, ze ging alles zelf opzoeken, teacher tralala, zo iemand moet je hebben, ik had ze nog nooit op voorhand gezien ofzo op foto , maar ja , ook scheef gelopen hoor, zwaar scheef.

    doe anders gerust eens een mailtje als je eens goed idee hebt.

    in kortrijk zit ook zot buro , das ook niets, en klein bestand erbij.ook russin met grote mond genre tatyana.

    mvg

  • Gymbo

    Zie dat de discusie hier stevig over en weer gaat, das altijd leuk.

    Ik heb niet met voorvernoemd buro gewerk kan er dus geen mening over geven.

    Weet wel dat elk buro, agency, site gemaakt is om geld te verdienen.

    De wansmakelijke praktijken kan je ergens anders in dit forum ook lezen.

    Ik heb mijn vrouw, een Oekrainse gevonden via een amerikaanse site.

    Gratis inschrijven, en wat rondkijken

    Na een goeie week had ik al ruim 50 berichtjes gekregen

    Om die te lezen moet je betalen. 38€ ofzo

    Zodra je betaald hebt kan je wel met alle vrouwen open communiceren.

    Je kan dus je contactgegevens doorgeven, je skype adres, je mail alles is zonder geheimen of extra betalingen.

    Online vertaling van wat jij schrijft in je berichtjes naar het russisch is GRATIS

    Je kan wel extra dingen bestellen zoals bloemen etc maar is niet verplicht

    Maw eenmaal betaald kost het je niets extra en je kan 3 maanden met paar duizenen vrouwen open communiceren.

    Dit zou voor elk eerlijk agency zo moeten zijn, je betaald en krijgt open en eerlijke communicatie in ruil. Geen extra geldklopperij.

    Intussen heb ik ook al andere gratis wegen gevonden zonder risico op scam.

    Maak een profiel aan op V-Kontakt (russische facebook) of Odnoklassniki (ook sociale website) en maak zelf contact.

    Deze mensen zijn echt, maak daar vrienden en kennissen. Wie weet vindt je daar iets waar het mee klikt.

    Voordeel, het is allemaal gratis

    Nadeel, het is allemaal in het russisch :)

    Hoop hierbij een extra poortje te hebben geopend voor de zoekenden en nuttige info te hebben doorgespeeld.

    Rudi

  • Niels

    Hallo Rudy,

    Dank je wel voor je reactie en aangeboden tips!

    Leuk te horen dat het bij sommigen toch lukt! Mag ik je vragen of jullie al in België / Ndl samen zijn?

    V-contact heb ik al enkele maanden gecreëerd en zo kan je via geboortedatum kijken of de profielen van sites ook wel bestaan (enkel bij site elenasmodels staat geboortedatum niet bij profiles). Van die andere sociale site had ik nog nooit gehoord tot op vandaag. Natuurlijk kan je daar ook als scammer dubbel spelen door zowel te scammen op V als op agency sites … maar als je familiekliekjes ziet zouden ze toch al heel ver moeten gaan in hun scamming opzet.

    Mag ik je vragen welke ‘Amerikaanse site’ je gebruikt hebt (desnoods via mijn prive vdpniel@gmail.com)?

    Succes verder!

    Niels

  • Gymbo

    Hoi Niels,

    Bij ons is het gelukt, wij wonen intussen al samen in Antwerpen. België dus.

    Zijn nu anderhalf jaar gehuwd en verloopt super.

    Ik probeer hier wat te lezen en vanuit wat ik weet en meegemaakt heb wat hulp te geven indien mogelijk.

    Intussen weet ik al hoe je na een huwelijk snel aan papieren kan geraken en hoe je een zoon zonder toestemming of visum uit het land krijgt :)

    Geleerd met scha en schande.

    Ik heb via de site van 1russianbrides mijn echtgenote gevonden.

  • Niels

    Rudi, blij te horen dat het bij sommige toch lukt en het geluk aanhoudt :)

    1Russianbrides … ??? staat nochtans ook niet hoog aangeschreven en zelfs op de Hell No" List van Jims list (http://jimslists.com/agencies/1st.html)

    Zo zie je maar, je moet wat geluk hebben en zoals je aangaf ook zelf wat onderzoek doen maar het is zich toch soms op glad ijs begeven hé!

    Ik sta versteld van wat je schreef over haar zoontje … ik had dat probleem met een dochter waardoor ons geluk niet kon doorgaan.

    Ik zou graag eens weten hoe je dat klaar gespeeld hebt maar gelieve daarvoor mijn privé te gebruiken aub want is toch eerder delicaat onderwerp.

    Ik denk maar eens te proberen met die elenasmodels, wat duurder maar hopelijk iets cleaner naar profielen …

    Hou jullie goed!