Exclusive agency te vinnitsa

• Ruud

Ik heb genoten van alle verhalen.

Met uitzondering van een avontuur in Novosibirsk heb ik geen slechte ervaringen opgedaan.

De meeste dames waren gewoon oprecht geinteresseerd, maar je moet de juiste dame treffen waarmee het klikt, net als in Nederland.

Ik heb nu sinds 3 jaar een relatie met een dame uit Odessa, ik spreek inmiddels wat Russisch, genoeg om boodschappen te doen en met de familie te converseren.

We hebben geen enkele behoefte om naar Nederland te verhuizen, zij staat aan het begin van haar carriere, die voorspoedig verloopt en mijn carriere loopt langzamerhand af :)

Verwacht het komende jaar (2011) naar Odessa te gaan verhuizen.

Tot op heden gaat allles goed en vind ik dat ik het goed getroffen heb.

• william

Hallo Noosten

Ik ga op 5 oktober naar Vinnitsa, vanuit Brussel.

Wel ik heb in Vinnitsa een contact , een dame waar ik al een jaar mee correspondeer.

Waarom ik zolang wachtte?

Tja ik was ooit gehuwd met een Russische en het huwleijk liep spaak, maar nee het was geen schijnhuwleijk zoals men heel snel denkt, zeker als het fout gaat.

Maar ik dien wel enkele opmerkingen te maken.

Inderdaad vele van die dames willen wel graag reizen, en liefst heb je een eigen huis of een eigen appartement.

Soms hebben ze nog graag een eigen auto ook.

De mijne indertijd was zo.

Ze heeft me verlaten in oktober 2006.

En nu nog betaal ik alimentatie, daarom moet ik alles langzaam aan doen.

Nee hier wil ik het niet meer.

om vele redenen

De mijne is eerste teruggekeerd naar Rusland, en nadien terug naar Belgie , even hier en dan naar Engeland

waar ze enkele maanden Russisch heeft gegeven in avondschool.

Dan werk verloren en aan de dop,

Ze wil gaan voor een doctoraat economie , iets anders vindt ze niet zegt ze

maar dat is het neusje van de zalm , het moeilijkste

inderdaad, ik heb op het forum gelezen dat vele van die vrouwen een job op hun niveau willen

maar dat is heel moeilijk

en als ze van je weggaan, willen ze dat je hen onderhoudt en nog hun studies betaalt ook

de mijne gaat naar Wenen om er eerste Duits aan de universiteit te leren en dan examen wiskunde en Engels af te leggen

als toegangsexamen doctoraat in Wenen, voor economie

zie je hoe ver het kan gaan

maar wie betaalt, juist het meeste op mijn kosten vanaf nu alles

ik ben dit ook beu aan het worden

een kennis, nu gehuwd met een Oekraiense uit Vinnitsa, zei me “ stop aub met betalen, ze maakt je leven kapot”

ook de Oekraiense waar ik mee contact heb vindt het verhaal nogal sterk

maar het is waar

de ex wou zelfs gaan naan Montreal Canada, en daar studeren, natuurlijk ik moet betalen

mijn leven gaat ook door

zo om u even duidelijk te maken hoe het kan verlopen

dus op 5 oktober vlieg ik naar Kiev, vanuit Brussel

dan naar Vinnitsa

misschien zie ik je later daar

ook via Agency Exclusive

groetjes

William

• Kees Adam

Een ding is wel duidelijk: Een relatie met iemand uit Rusland of Oekraine zorgt ervoor dat men totaal onbegrijpelijke verhalen in mekaar flanst!

• Fred2

Hallo William,

Dat is ook geen fraai verhaal wat je daar komt te vertellen.

Eerlijk gezegd valt met 80% van die vrouwen die dat land willen ontvluchten niets aan te vangen, das gewoon de realiteit.Als het ginds niet goed is zal het die madammen hier ook niet bevallen, das mijn conclusie.

Die zoeken gewoon rijke man waar ze liefst niets moeten doen.Daar komt het op neer.

Of zoals je zegt: studies willen, denken dat ze hier werk op niveau kunnen krijgen etc.en als je het niet financiert ben je de slechterik.De man is altijd in fout, zielige toestand.

Ik zit ook met iemand bezig maar ik zeg ronduit: je zei: niets stond u hier aan, wel waarmee zijn we dan nog bezig na 2 jaar.Blijf in uw ukriane waar alles wel goed is.Allemaal dat gezever, en betaal dat dan nog, hoe gek kan je zijn: gewoon buitensmijten!

Maar William dat jij opnieuw naar ginds gaat amai

Ik zie enkel nog zitten: ginds appartment kopen en 3maand per semester ernaartoe ofzo als ik op pensoen ben, dus rond 45jaar haha.

Ginds loopt alles goed

Maar eens die vrouwen hier zijn amai hé, je hebt echt maar kans van 20% dat het goed loopt.

Ik heb mij ingehouden op schrijfstijl want als ik aan ukraine denk nu, is het zeer negatief.

Mvg

Fred2

• Fred2

Hallo,

Zijn de vinnitska boys al terug van het grote avontuur?

Graag wat feedback ivm Tatyana & Vladimir, hoe was het ginds ?

Grtz,

Fred2

Belgie

• william

Hallo Fred

ja ik ben 10 dagen geleden teruggekomen uit Vinnitsa.

Eigenlijk viel het daar wel goed mee.

Die Tatyana en Vladimir zijn best wel correcte mensen.

de eerste dag heb ik de dame ontmoet waarmee ik al maanden schreef, en die viel mee.

Ik heb er in het totaal nog 4 anderen ontmoet.

Het klikte nog het best met diegene waar ik langst mee gecorrespondeerd had.Ze stellen je voor er enkele te zien, want vele contacten lopen fout.

bijna 90% van de ontmoetingen lopen fout, dus je moet er meer zien

maar dat is hier ook zo,

alleen ga je naar ginder investeer je toch wat geld, de reizen.

Ik had er in de briefwisseling al het een en ander vertelt, over het feit dat ik een huwelijk met een Russische achter de rug had en dat de scheiding me veel gekost heeft.

Ook dat ik niet rijk ben , ver van .

Dat zeg je best, sommige mannen doen alsof ze nogal wat geld hebben en gaan er veel mee eten in dure restaurants, ook als ze in België of Nederland zijn. Dat doe je beter niet.

Mijn ex wou al van het eerste bezoek in België naar Parijs gaan, en ik heb daar in toegegeven, doe ik zeker niet meer.

Maar dat was toen hooguit een eerste voorteken.

Ze wou later nog vele reizen maken voor Herbalife, voor de extravaganza.

Nu zo lelijk zijn die dames daar nu wel niet hoor.

Er zijn er zeker minder aantrekkelijke tussen dat is waar maar ook wel redelijk knappe.

Maar fotomodellen ga je er niet vinden, op sommige datingsites staan er vele.

Dat is niet de realiteit.

Dat kan gewoon niet. Ik ben nu ginder geweest en weet dat er wel knappe zijn en minder knappe, maar zoals een fotomodel dan moet je echt zoeken hoor, dat is hier ook. de vrouwen zijn er niet lelijker dan hier.

Nee sites die vol modellen staan, daar mag je zeker van zijn dat het vol scams zit. Dus valse profielen met foto's van modellen, maar die zijn helemaal niet ingeschreven. In Rusland zijn er zo al bendes opgerold, Yoshkar-Ola en Cheboksary worden de hoofdsteden van de scam genoemd.

Dikwijls zijn het mannen zelfs die dat doen, maar dat zie je niet.

trouwens modellen kiezen meestal een rijke man, die vinden ze ginder zonder probleem, niet moeilijker dan hier.

6% van de oekraieners zou echt rijk zijn, wel maar de massa heeft het nu niet zo breed.

een gemiddeld loon is er 2500-3000 hryvna, dat is 250-300 euro

een verpleegster of lerares heeft soms minder

het eten kost er 3 keer minder een brood 4 keer minder

maar vlees is relatief duur, zeker duurder dan de helft van de prijs hier.

TV's helft prijs hier, wasmachines en droogkasten ijskasten misschien helft van de prijs

relatief gezien is het leven er zeker moeilijker

maar eens ze hier zijn is er wel maar 1 job

je hebt dan huwelijksquotinet, dit betekent dat je minder belastingen gaat betalen, maar toch

Het probleem is als je op een veeleisende stuit, en die wel willen werken maar dan op niveau, liefst nog universitair, dat kunnen ze niet dikwijls er zijn er ja

Mijn lerares Russisch is er in gelukt maar ze is ook al meer dan 15 jaar hier, dus …

Ja ik zit in 5e jaar Russisch, best een heel moeilijke taal.

Wat mijn ex betreft, die is terug in Engeland liverpool

Ja het leven in Wenen was te duur, en de mensen zijn er tegen buitenlanders schreef ze.

Ik denk vooral tegen illegalen en tegen Moslims zoals dat hier is.

Tegen Orthodoxe vrouwen dat betwijfel ik sterk.

Ah ze zal weer geld vragen, zo gaat dat door.

Dus als je kiest , denk even na, ontmoet er enkele en vergelijk.

Doe je niet te rijk voor, of ze verwachten te veel later.

En dan hebben we het nog niet over de schijnhuwelijken.

Ik ken een man die daarvoor gebruikt werd, zij was een Wit-Russische.

Hij moet geen alimentatie betalen maar betaalt al 5 jaar een schuld af die zij veroorzaakt heeft.

Hij had ze leren kennen via de Koopjeskrant.Dat is echter een krant met kwalijke reputatie, een vrouw moet je niet zoeken via die krant of je krijgt een “koopje”

okay dit is nu antireklame, maar wel waar.

Nee dan is Agency Exclusive echt wel veiliger.

Ik ken ook iemand in Belgiê die daar zijn vrouw heeft ontmoet en er tevreden over is, dus het kan zeker.

Maar opletten moet je altijd, en geluk hebben ook.

groetjes

William

• Fred2

Beste William,

Ik begrijp niet goed dat je uw ex vrouw nog ondersteund.

Ik heb zelf mijn ex vriendin, hoewel zij ervan overtuigd blijft dat ik nog van gedacht ga veranderen ofzo, ook gesteund , maar zie na 2 jaar nul oplossingen.Is hier 3x geweest.Realisme krijg ik er niet in.Bovendien zie andere rubriek van mij ben ik nog op zoek naar de belg die ze voor mij laten staan heeft , nog zoiets, die is van limburg en is eens per toeval uitgekomen.

Ja idd, kwam ook met Parijs af.Ik moest naar Milaan en zij had vanuit ukraine PArijs al geregeld hahaha.Maar twas njet bij mij.

Haar facebook staat vol Norway, ginds gaat alles wel lukken olé.

Mijn mailadres is mygod@live.be

Ik woon omgeving oost vlaanderen/gent.

Mbt exclusive, tja, die tatyana mailt maar ja.Ik zoek momenteel niets meer van ukriane.

Gisteren iemand aangeworven van estland, 6jaar in belgie, spreekt perfect nederlands, verbazingwekkind

Grtz,

Fred2

• Niels

Ja, ik ben al twee maal via exclusive geweest en een tijd een relatie gehad met een dame van hun bureau.

We hadden een jaartje een relatie. Zij vertelde me dat ik NIET met haar schreef in het begin maar met VLADIMIR (VOVA) … terwijl ik dacht dat ik met haar communiceerde. Enkele dagen voor ik aankwam in Vinnitsa, kreeg zij een telefoontje dat er een buitenlander haar wou ontmoeten. Zij kent de praktijken … indien ze weigerde, dan zou ik te horen krijgen dat ze plots wegmoest naar een zieke grootouder ver buiten de stad …

Koop je bloemen, dan gaan ze met de dame naar een bloemenzaak, nemen een foto van de dame met een bos bloemen maar kopen de bloemen niet. De verkoopster krijgt een fooi en de bloemen blijven in de winkel. De foto met bloemen gaat naar de mannen die zogezegd met haar schreven. Dus met Valentijn kopen vele mannen bloemen voor dezelfde vrouw maar er worden geen bloemen gekocht …

Tevens wanneer je betaald voor taallessen. Ik kocht voor 10 uur maar mijn meisje kreeg maar twee uurtjes les …

Dus het bureau LIJKT betrouwbaar omdat ze een nogal kleinschalige en familiale indruk opwekken maar het is SCHIJN!

Je moet geluk hebben, ontmoet je de vrouw waarmee je schrijft en het klikt, dan kan je voor doen zonder hen. Wel proberen ze de relatie in het begin niet te snel te doen verlopen zodat ze nog wat aan je kunnen verdienen met een reisje hier of daar samen met hen …

Ik weet het, het is niet eenvoudig de ware te vinden … sommige slagen andere dan weer niet.

• kees

Ik heb veel bij Tatyana en Vladimir gekomen en nog, af en toe, en ik kan alleen maar zeggen dat ze mij altijd eerlijk hebben behandelt. Ik heb nooit gemerkt dat ze niet te vertrouwen waren. vr.gr. kees.

• Niels

Ik dacht in eerste instantie ook dat ze dat waren maar ze zeiden letterlijk tegen mijn ex ‘het gaat te snel, wij moeten eerst nog verdienen aan hem’.

Mss had Tatyana iets tegen mij want ik vond haar zeer dominant tegenover haar (ex?)man.

Kees, als ik vragen mag, heb je dan de ware gevonden in Vinnitsa?

Groeten

Niels