Hallo Fred
ja ik ben 10 dagen geleden teruggekomen uit Vinnitsa.
Eigenlijk viel het daar wel goed mee.
Die Tatyana en Vladimir zijn best wel correcte mensen.
de eerste dag heb ik de dame ontmoet waarmee ik al maanden schreef, en die viel mee.
Ik heb er in het totaal nog 4 anderen ontmoet.
Het klikte nog het best met diegene waar ik langst mee gecorrespondeerd had.Ze stellen je voor er enkele te zien, want vele contacten lopen fout.
bijna 90% van de ontmoetingen lopen fout, dus je moet er meer zien
maar dat is hier ook zo,
alleen ga je naar ginder investeer je toch wat geld, de reizen.
Ik had er in de briefwisseling al het een en ander vertelt, over het feit dat ik een huwelijk met een Russische achter de rug had en dat de scheiding me veel gekost heeft.
Ook dat ik niet rijk ben , ver van .
Dat zeg je best, sommige mannen doen alsof ze nogal wat geld hebben en gaan er veel mee eten in dure restaurants, ook als ze in België of Nederland zijn. Dat doe je beter niet.
Mijn ex wou al van het eerste bezoek in België naar Parijs gaan, en ik heb daar in toegegeven, doe ik zeker niet meer.
Maar dat was toen hooguit een eerste voorteken.
Ze wou later nog vele reizen maken voor Herbalife, voor de extravaganza.
Nu zo lelijk zijn die dames daar nu wel niet hoor.
Er zijn er zeker minder aantrekkelijke tussen dat is waar maar ook wel redelijk knappe.
Maar fotomodellen ga je er niet vinden, op sommige datingsites staan er vele.
Dat is niet de realiteit.
Dat kan gewoon niet. Ik ben nu ginder geweest en weet dat er wel knappe zijn en minder knappe, maar zoals een fotomodel dan moet je echt zoeken hoor, dat is hier ook. de vrouwen zijn er niet lelijker dan hier.
Nee sites die vol modellen staan, daar mag je zeker van zijn dat het vol scams zit. Dus valse profielen met foto's van modellen, maar die zijn helemaal niet ingeschreven. In Rusland zijn er zo al bendes opgerold, Yoshkar-Ola en Cheboksary worden de hoofdsteden van de scam genoemd.
Dikwijls zijn het mannen zelfs die dat doen, maar dat zie je niet.
trouwens modellen kiezen meestal een rijke man, die vinden ze ginder zonder probleem, niet moeilijker dan hier.
6% van de oekraieners zou echt rijk zijn, wel maar de massa heeft het nu niet zo breed.
een gemiddeld loon is er 2500-3000 hryvna, dat is 250-300 euro
een verpleegster of lerares heeft soms minder
het eten kost er 3 keer minder een brood 4 keer minder
maar vlees is relatief duur, zeker duurder dan de helft van de prijs hier.
TV's helft prijs hier, wasmachines en droogkasten ijskasten misschien helft van de prijs
relatief gezien is het leven er zeker moeilijker
maar eens ze hier zijn is er wel maar 1 job
je hebt dan huwelijksquotinet, dit betekent dat je minder belastingen gaat betalen, maar toch
Het probleem is als je op een veeleisende stuit, en die wel willen werken maar dan op niveau, liefst nog universitair, dat kunnen ze niet dikwijls er zijn er ja
Mijn lerares Russisch is er in gelukt maar ze is ook al meer dan 15 jaar hier, dus …
Ja ik zit in 5e jaar Russisch, best een heel moeilijke taal.
Wat mijn ex betreft, die is terug in Engeland liverpool
Ja het leven in Wenen was te duur, en de mensen zijn er tegen buitenlanders schreef ze.
Ik denk vooral tegen illegalen en tegen Moslims zoals dat hier is.
Tegen Orthodoxe vrouwen dat betwijfel ik sterk.
Ah ze zal weer geld vragen, zo gaat dat door.
Dus als je kiest , denk even na, ontmoet er enkele en vergelijk.
Doe je niet te rijk voor, of ze verwachten te veel later.
En dan hebben we het nog niet over de schijnhuwelijken.
Ik ken een man die daarvoor gebruikt werd, zij was een Wit-Russische.
Hij moet geen alimentatie betalen maar betaalt al 5 jaar een schuld af die zij veroorzaakt heeft.
Hij had ze leren kennen via de Koopjeskrant.Dat is echter een krant met kwalijke reputatie, een vrouw moet je niet zoeken via die krant of je krijgt een “koopje”
okay dit is nu antireklame, maar wel waar.
Nee dan is Agency Exclusive echt wel veiliger.
Ik ken ook iemand in Belgiê die daar zijn vrouw heeft ontmoet en er tevreden over is, dus het kan zeker.
Maar opletten moet je altijd, en geluk hebben ook.
groetjes
William