Aan Vincent deel 2:
kijk er zijn 2 strekkingen hé: 1 sextoeristen en 2 mensen die iets serieus zoeken.
op een andere topic, is ook van mij vraag ik naar wie positieve ervaringen heeft maar zoals je kan zien bitter weinig reactie.
Kijk ja je kan ginds naartoe gaan en iemand ontmoeten das ook een strekking, anderzijds moet die vrouw ook wel wegwillen in de toekomst.
Want het leven is daar m.i. nog zo slecht niet voor wie wil werken.Ik denk vaak dat het de geldzoekers zijn die wegwillen, want normale meisjes gaan daar toch wel iemand normaal vinden hé.Natuurlijk wenst men meer luxe etc dan worden plots alle mannen ginds slecht en dronkaards, ja dat is een nauw inzicht m.i.Hier heb je dat ook hé, een vrouw met kind geraakt hier ook moeilijker aan de bak .
Als je met buro werkt, dat begint mij soort kermis te lijken hé, de meeste zijn gewoon fake .Ja ontmoetingen en leuk gezelschap ok maar ja haha
Dus ja als jij wat weet die betrouwbaar is dan graag…
In feite ken ik 0 mensen beneden de 40 die iets hebben kunnen uitbouwen met ukraine, 40plus ken ik enkele met rusland and belarus.
en dan nog hetvolgende : sommigen misrekenen zich aan het volgende en idd denken een vrouw goedkoop te kopen of te hebben maar het tegendeel is waar hé.
Als je dat wat serieus aanpakt zit je al gauw enkele vliegtuigen, uitnodigingen en visashit later en eens hier definitief dan beginnen andere zorgen zoals werk…makkelijker gezegd dan gedaan denk ik.
Ik ben zelfstandig en ingenieur dus kan werk aanbieden maar mijn ex wou dat ook al niet, niet goed genoeg.ok.
Je zit soms met surrealistische verlangens en dat maakt het zeer moeilijk.
Dus iemand die bv 2000euro verdiend/maand, ik zie niet in hoe je dat allemaal kan doen.Die vrouw moet je toch kunnen 1000euro geven/maand voor kledij, eten etc of ze gaat toch lopen hoor.Volgen taallessen, eventueel werk, pas na 6maand werken heeft men recht op uitkering dus men moet het niet te simpel voorstellen ook.Enfin dat zit ook in die 1000euro: taallessen, rijbewijs evnetueel , fitnisabonnement etc, ja wat wil je hé.Je kan ze niet opsluiten, das de bedeoling niet en gaat toch niet.Ieder zijn eigen weg.
Dat wou ik nog ff meegeven
Fijne dag nog
Fred2