Exclusive agency te vinnitsa

  • Fred2

    Hoi,

    Brad Pitt ben ik niet nee.Gewoon normaal en slank.Doodgewoon.

    Wat kan ik ervan zeggen?

    Ik bergijp niet dat die nederlands kunnen.

    Ze beweren eerlijk te zijn.

    Anderzijds moet je lang wachten op brieven en na tijdje zeg je foert .

    In feite wenst men dat je na 3tal brieven direct gaat om opnieuw geld te incasseren uiteraard.

    We hebben wat testen gedaan en of het een boer is of een zot we kregen altijd antwoord dusja, dubieusEen boer die een model kan krijgen haha

    Tja, in kiev weet ik 2 totaal onbetrouwbare buro's.

    Het is ginds zeer moeilijk, wantz e willen geld en uiteindelijk een relatie wordt niet gevormd vanachter een tafel met een tolk.Das het grote probleem, je weet niet wat ze zeggen en of ze betaald zijn.

    Het is populair wat vrouwen op een site te zetten, dan wat sukkels die komen en dan er opnieuw mee kappen.Na oplichtery.Die vrouwen bestaan maar doen dat dan gewoon uit bijverdienste.Als je weet dat ze ginds 100euro verdienen /maand en je aan zo'n buro 500euro betaalt dan snap je het wel denk ik.

    LAat maar iets horen,

    Mvg

    Fred2

  • Vincent

    Ik deel je mening dat het dubieus is. En ja zo'n bureau is in eerste instantie bezig om zelf geld te verdienen en het zal me niet

    verbazen dat de vrouwen in kwestie meedelen in de opbrengsten. Zelf heb ik niet veel ervaringen als ik eerlijk ben, behalve met

    één agency. Het is dat ik zelf gezien heb dat een Oekrainse haar papieren in orde aan het maken was voor een vertrek naar

    Frankrijk en een Oekrainse gesproken heb die via dat bureau naar Duitsland is verhuisd, dat ik hier iets van vertrouwen in heb.

    En ik zeg het voorzichtig, want ik heb niet het volste vertrouwen. Dat heeft meer te maken met me eigen ervaringen, die niet

    altijd even goed waren. Met name vond ik het vreemd dat ze op hun website verkondigden de dames allemaal persoonlijk te

    kennen, maar feitelijk niets van ze wisten. En daar ging veel fout….

  • Fred2

    Hallo Vincent,

    Ben jij van Belgie of nederland.

    Ja kijk ze beweren allemaal die vrouwen persoonlijk te kennen.Relatieburos hier ook, tot je gaat…dan zie je wel wat anders.

    Mijn vertrouwen is ginds gans zoek, waste of time.Je ziet maar het karakter als ze minumum maand in benelux zijn, op 1 week zie je niets hoor.

    En hier heb ik enkele buro's, ja ze beweren dat ze die vrouwen kennen haha

    Nu iemand die ik ken is naar buro geweest ginds en dat was wel correct, alleen eens de vrouw in belgie was het ook al ramp.

    Bij mij was het totale ramp.Kiev is onbetrouwbaar, teveel sextoeristen.En eens hier was met dat meisje niets aan te vangen.2 maal hergeprobeert maar hopeloos.

    Het lukt slechts zelden, en als je alles doet wat die vrouwen eisen en zeggen tja, zo werkt dat niet m.i.

    MAg ik u eens vragen waar u zoals naartoe geweest bent?Of wat u erover denkt?

    Grtjs,

    Fred2

  • Vincent

    Ik kom uit Nederland en nogmaals voor wat betreft die bureaus ben ik het met je eens. Die zijn er in eerste

    instantie om geld te verdienen en in laatste instantie om jou aan een relatie te helpen. Begrijp me niet verkeerd

    ik ben er zeker van dat het ook zo nu en dan gewoon goed klikt met de dame in kwestie en ja daar moet je een

    beetje geluk mee hebben. Ik heb ook oprechte en echt leuke dames ontmoet maar door diverse redenen is dat nooit

    wat geworden. Ik heb ook geen ervaring met dames die naar Nederland komen, al zou ik dat wel eens willen meemaken.

    Al zijn de verhalen daarover niet echt fraai. Ik ben een paar keer naar Odessa geweest en daar wil ik het bij laten.

    Misschien ooit nog een keer naar Kiev. Ik heb daar in Odessa nog wel wat contacten, maar daar doe ik verder weinig

    mee.

  • Fred2

    Hallo Vincent,

    Ik weet niet of ik het al schreef maar 3x iemand uitgenodigd, altijd miserie.

    Odessa ja, een vriendin heeft mij wat fotos gemaild, ziet er tof uit

    Probleem met al die steden m.i. teveel sextoeristen die de hoofden van die meisjes/dames op hol doen slaan en de prijs doen verhogen, tja.

    Ginds gaat alles goed, eenmaal hier zie je welk karakter je in huis heb, ik mocht niets meer hé plus onrealistische voorstelling van leven hier + alleen maar russinen geloven, tja dan hou je het voor bekeken hé.

    Ik kan er boek over schrijven.

    Je mag mij altijd eens mailen ook

    mygod@live.be

    Het is ginds niet simpel.Das een feit.Wel leuk land.

    Buro of niet, sommigen gaan er alst volgt tew erk: zoek sukkel die alles regelt en verander dan eens dubbele nationaliteit.Ik heb de eer aan mezelf gehouden hoor.

    Ik heb enkel wat contacten in kiev maar deugen niet

    Odessa ben ik nog niet geweest maar verwacht zelfde als kiev.

    Beter provinciestad maar dan gaat men geen engels kunnen

    En die culturele verschillen zijn echt groot, ginds lijkt dat niets maar hier amai

    Grtz, fred2

  • Fred2

    Aan Vincent deel 2:

    kijk er zijn 2 strekkingen hé: 1 sextoeristen en 2 mensen die iets serieus zoeken.

    op een andere topic, is ook van mij vraag ik naar wie positieve ervaringen heeft maar zoals je kan zien bitter weinig reactie.

    Kijk ja je kan ginds naartoe gaan en iemand ontmoeten das ook een strekking, anderzijds moet die vrouw ook wel wegwillen in de toekomst.

    Want het leven is daar m.i. nog zo slecht niet voor wie wil werken.Ik denk vaak dat het de geldzoekers zijn die wegwillen, want normale meisjes gaan daar toch wel iemand normaal vinden hé.Natuurlijk wenst men meer luxe etc dan worden plots alle mannen ginds slecht en dronkaards, ja dat is een nauw inzicht m.i.Hier heb je dat ook hé, een vrouw met kind geraakt hier ook moeilijker aan de bak .

    Als je met buro werkt, dat begint mij soort kermis te lijken hé, de meeste zijn gewoon fake .Ja ontmoetingen en leuk gezelschap ok maar ja haha

    Dus ja als jij wat weet die betrouwbaar is dan graag…

    In feite ken ik 0 mensen beneden de 40 die iets hebben kunnen uitbouwen met ukraine, 40plus ken ik enkele met rusland and belarus.

    en dan nog hetvolgende : sommigen misrekenen zich aan het volgende en idd denken een vrouw goedkoop te kopen of te hebben maar het tegendeel is waar hé.

    Als je dat wat serieus aanpakt zit je al gauw enkele vliegtuigen, uitnodigingen en visashit later en eens hier definitief dan beginnen andere zorgen zoals werk…makkelijker gezegd dan gedaan denk ik.

    Ik ben zelfstandig en ingenieur dus kan werk aanbieden maar mijn ex wou dat ook al niet, niet goed genoeg.ok.

    Je zit soms met surrealistische verlangens en dat maakt het zeer moeilijk.

    Dus iemand die bv 2000euro verdiend/maand, ik zie niet in hoe je dat allemaal kan doen.Die vrouw moet je toch kunnen 1000euro geven/maand voor kledij, eten etc of ze gaat toch lopen hoor.Volgen taallessen, eventueel werk, pas na 6maand werken heeft men recht op uitkering dus men moet het niet te simpel voorstellen ook.Enfin dat zit ook in die 1000euro: taallessen, rijbewijs evnetueel , fitnisabonnement etc, ja wat wil je hé.Je kan ze niet opsluiten, das de bedeoling niet en gaat toch niet.Ieder zijn eigen weg.

    Dat wou ik nog ff meegeven

    Fijne dag nog

    Fred2

  • Vincent

    Laat ik het zo zeggen, vrouwen die ingeschreven staan bij zo'n bureau, ja daar mag je toch van verwachten dat ze serieus op zoek zijn naar een relatie en ook bereid zijn eventueel, als het goed klikt, om het land te verlaten. Waarom staan ze anders ingeschreven??? Ik kan niet met zekerheid zeggen dat het bureau die ik bezocht heb 100% betrouwbaar is. Dit vanwege wisselende ervaringen. Vooraf gesteld dat de vrouwen die ik ontmoet heb tussen de 20 en 27 jaar oud waren, en ik zelf nog geen 30 ben. Nu ik eraan terug denk heb ik bij sommige vrouwen echt mijn twijfels over hun oprechtheid en de dubieuze rol van het bureau. Wat ik met name vreemd vond is het contact tussen het bureau en de vrouwen, nou begrijp ik wel dat het voor de vrouwen meer vertrouwd en makkelijker is om het bureau als tussenpersoon te gebruiken. Maar in één geval weet ik heel zeker dat een dame mij erg leuk vond, maar totaal zelf geen initiatief nam om contact op te nemen, terwijl ze gewoon me nummer had. Ik was al lang blij, want het klikte wat mij betreft voor geen meter, maar toch. Aan het eind van liedje gaat het er toch om of het klikt ja of nee, zoals bij iedere normale relatie. En zo hoort het ook. Ik zal alleen met iemand een relatie aangaan als ik er 100% achter sta, anders is het zinloos. Vergis je niet over vrouwen met kinderen, ik heb genoeg mensen gesproken daar die er geen probleem mee hebben, sterker nog sommige willen dat juist. Qua werk en financiën maak ik me nog het minst zorgen, ik kan haar binnen een dag een baan bezorgen, alhoewel dat financieel niet eens noodzakelijk is. Het lijkt me alleen voor de sociale integratie beter dat ze onder de mensen is en gewoon een baan heeft. Lang verhaal, maar op dit moment vind ik het wel even goed zo. Ik heb nog wel contact met een leuke meid, momenteel heeft ze Engelse lessen, als ze dat een beetje onder de knie heeft, wie weet ga ik dan nog eens terug. Voorlopig moet ik alles in het Russisch laten vertalen door een vriendin…. niet echt handig

  • Marcus

    Beste Mensen,

    Over datingburo's gesproken, het beste is nog altijd om leuk zelf contact te leggen met de dames, er zijn verschillende GRATIS site's waar dit mogelijk is…..bijvoorbeeld: Badoo.com, Contacta.ru, Facebook….enz.

    Ga toch geen hoop geld betalen voor buro's die NEP zijn………ik weet van dames op de chat hoe het werkt.

    De meesten worden gewoon door zo'n buro gestrikt…dame in kwestie mag lekker uit eten en krijgt een paar leuke dagen aangeboden in Kiev of Odessa.

    De dames moeten een beetje een toneelstukje opvoeren…, en laten geloven dat de man hun leuk gaat vinden….kassa dus voor het buro…want de teller begint te lopen voor ieder wisse wasje betaald de man, en vaak zit er nog 'n tolk bij…omdat de dames uit heel Oekraiene naar Kiev of Odessa komen, en ze geen centimeter Engels spreken.

    Ik vind hier al niets aan, je moet toch minimaal wat te bepraten hebben, en wat zo'n tolk vertaald aan haar en andersom is helaas niet te controleren….of jij in kwestie moet de russishe taal machtig zijn :)

    Had voor een paar maanden terug contact met een dame uit Lvov, en zij vertelde mij naar Kiev te moeten voor weer een date met een buitenlander, ze vertelde mij dat het buro haar appartement heeft betaald, en ze er weer eens lekker uit was, want voor hun is het ook vaak een uitje om even niet aan de dagelijkse problemen te denken.

    Er zijn meer wegen die naar Rome gaan, maar STOP a.u.b. met de datingburo's.

    Kan me voorstellen voor 8 jaar terug toen internet nog in de kinderschoenen stond…dat je buro's via de alom bekende blaadjes benaderde…geloof “Cupido” heette het. Maar in deze tijd kun je alles zelf doen, en heb je niemand meer nodig op dat gebied.

    Marcus..

  • keesh

    Fred2 Schreef:

    ——————————————————-

    > Aan Vincent deel 2:

    >

    > > op een andere topic, is ook van mij vraag ik naar

    > wie positieve ervaringen heeft maar zoals je kan

    > zien bitter weinig reactie.

    >

    > Fred2

    Mensen met positieve ervaring zitten hier niet te zeiken en alles af te kraken, die genieten gezellig van elkaar. Kijk eerst eens naar jezelf en blijf met twee benen op de grond. Ik heb vier Nederlandse vrouwen gehad. Nu ben ik al weer zeven jaar gelukkig met mijn Oekraïnse vrouw. Had ik haar maar als eerste ontmoed. Ze is een stuk jonger(13 jaar) dan ik, knap, slank, en ze is niet zoals hier allemaal wordt omschreven.

  • Vincent

    Maar wat is duur… ik heb relatief weinig hoeven te betalen… al ben ik het met jou eens, die bureaus zijn niet te vertrouwen. Maar ook die sites waar je het over heb vertrouw ik niet, wie zegt dat degene met wie chat wel is wie ze zegt die ze is… ik neem aan dat je redelijk wat ervaring moet hebben om goede van de slechte te filteren. Wat is uberhaubt de bedoeling van die sites? Gewoon lekker slap lullen en verhalen (russisch of engels?) ophangen, of echt ook een keer afspreken…? Bel je dan van te voren en krijg je adresgegevens…. ? mmmm lijkt me best riskant….