Exclusive agency te vinnitsa

• Kees Adam

Ik had geen dame nodig, maar een appartement.

En door internet kwam ik bij Crazy Yana terecht.

Los van mijn perikelen.

Een marriage-agency lijkt me echt totale onzin.

Dan is internet-dating een goedkopere, betere en doeltreffendere oplossing.

Ik heb zelf al vele leuke meiden leren kennen (en ontmoet) via datingsites.

Je kan meteen zelf uit de honderden, zoniet duizenden, meiden een selectie maken.

Dan kun je ook nog eens merken of ze engels of duits spreken.

Vervolgens kan je gewoon chatten (allemaal gratis als je eenmaal op Skype of MSN zit)

En er zit niemand tussen die een financieel belang heeft (behalve de datingsite, maar die wil alleen maar succestories = goede reclame)

In de loop van de tijd merk je echt wel waar het iemand om gaat.

en dan is een partnerkeuze een fluitje van een cent.

Het is dat ik zelf zo'n onbetrouwbare flikker ben…. (:P)

• Ton552

Hoi Fred,

Met dit buro heb ik heel goede ervaringen, ik ken Tatyana en Vladimir persoonlijk heel goed en heb via hun buro de liefde van mijn leven gevonden die eind deze maand bij me komt wonen. Mijn vrouw overleed 7 jaar geleden en na verloop van tijd wilde ik graag mijn leven weer delen met een lieve schat maar kon die in ons land niet vinden. Ik stond 4 jaar ingeschreven bij NL buro's en datingsites en heb teleurstelling op teleurstelling moeten verwerken, lijkt alsof NL vrouwen een man met een vette bankrekening en een grote bek willen terwijl ik juist heel gevoelig en zachtaardig van aard ben en daarom viel geen enkele NL vrouw voor me. Medio 2008 kwam ik in contact met Agency Exclusive en ze stelden me voor aan mijn huidige vriendin die ik in oktober 2008 ontmoette, het was liefde op het eerste gezicht. Nadien ben ik heel vaak in Vinnitsa geweest en had alleen maar goede contacten met Tatyana en Vladimir en ze hebben er ook voor gezorgd dat mijn vriendin vorig jaar een toeristenvisum kreeg om naar mij te komen. Ze heeft nu een verblijfsvergunning en mag dus bij mij komen wonen wat eind deze maand gaat gebeuren. Ik kan dit buro alleen maar aanbevelen.

Groetjes, Ton

• kees

En met mij is het precies hetzelfde gegaan en dat is al weer bijna 6 jaar geleden dat ik er voor het eerst kwam.

• kees

En die vertaalster heet Taisa, ze heeft psychologie gestudeerd en is een heel sympatiek meisje.

• Fred2

Hallo,

Ok thx

Herkennen jullie zich in hetvolgende:

1.Russinnen geloven ALLEEN andere russinen, wat zwaar weegt op een relatie, waar jij dan als man probeert goed te doen maar men alles beter weet..Onmogelijk ertegen in te gaan, eens men taal en wet weet veranderen ze naar bijtende kat.

2.Vreemd maar ze willen allemaal reizen.Gisteren nog soortgenoot aan de lijn gehad.Zelfde verhaal.Ik had namelijk iemand maar vond ze te moeilijk.De man van gisteren was bereid naar grotere stad te verhuizen, die vrouw had al 30tal reizen achter rug, zal geen makkelijk geval zijn.

Blijkbaar doet men alles op aan reizen en leeft men van dag tot dag.ok

Ik zag verhuis naar pakweg brussel niet zitten.Toch niet na ik iemand 2jaar ken.

3.Gemakkelijk uiteraard: een family willen creeeren op andersmans kosten

4.En dan het grote werkprobleem.Ze hebben education, en willen werk op nivo maar leg maar eens uit dat het allemaal zo makkelijk niet gaat.Verre van.

In belgie sparen wij meer dacht ik zo

Grtz,

Fred2

• Kees Adam

Beste Fred,

Grote delen van je berichten snap ik.

Maar andere stukken kan ik echt geen touw aan vast knopen.

Dat kan aan mij liggen, maar ik heb de indruk dat je soms een gedachte in je hoofd hebt en daar een stuk bijschrijft.

Alleen, wij kennen die gedachten niet, dus kunnen ook de vervolgstappen die jij maakt niet volgen.

Slechts een kleine tip mijnerzijds, maar misschien ben ik ook wel gewoon niet zo slim….

• noosten

hallo allemaal

ik ga 8 oktober naar vinnitsa gaat er nog iemand om die datum

en zijn er bruikbare tips

noosten

• Fred2

Beste Kees Adam,

Dit heeft in feite niets te maken met exclusive or so.

enkel met mijn eigen ervaring met russinen in belgie in het algemeen, privé alsook diegene die voor mij gewerkt hebben.En dit in samenhang met contacten ook uit jouw land.

Dat is alles.Veel valt daaraan niet te brgrijpen dacht ik zo.Het is ook geen verhaaltje, het zijn de feiten.

Mvg, Fred2

• Vincent

Fred, ik denk dat Kees Adam bedoelt dat hij taaltechnisch niet helemaal begrijpt wat je zegt…

• Ruud

Het is in oost Europa niet ongebruikelijk dat een klein bedrijf zijn kantoor in een apartement heeft.