vrouwen in oekraine

  • Peter

    Ik ben twee jaar geleden in Oekraine geweest, en heb daar destijds twee dames ontmoet. Bij beide had ik geen match-gevoel. Dit jaar zag ik mijn eerste dame hier op tv in nederland met een andere vriend uit Limburg. Nu staat ze weer op de site; jammer, kennelijk is het ook bij haar nog niet gelukt. Op dit moment net kontakt gekregen met een mooie oekrainse vrouw. Eerst maar eens kijken. Dit via een dating-bureau. Dezelfde als twee jaar terug. Eerst maar eeens weer corresponderen. Ik blijf nieuwsgierig, en sluit bij voorbaat niets uit. In het vliegtuig destijds nl. meerdere nederlandse mannen ontmoet, die zeer tevreden waren over hun oekraiense vrouw. Zoals Bredero al zei: “Het kan verkeren”.

  • Peter

    Hallo,

    De tip van anoniempje vind ik zeer geslaagd. Om haar te leren kennen, moet je eigenlijk haar familie/vrienden ook leren kennen. Ik zal dit onthouden. Bedankt voor de tip.

  • Josh

    Dag Frank,

    Ook ik heb goeie ervaringen met vrouwen in de Oekraine. Eigenlijk met een, waarmee ik al anderhalf jaar een relatie (op afstand) mee heb. Toen ik voor de eerste keer door het land reisde, wist ik niet wat ik zag. Zulke mooie sexy vrouwen. Maar erg jong, voor mij alleen leuk om naar te kijken. Maar ik ben ook mooie rijpere vrouwen tegengekomen, 40+, vaak erg aardig en hardwerkend. Natuurlijk zijn er vele goudzoekers of types die je willen gebruiken en je leegplukken. Maar als je op je gevoel afgaat zijn ze wel ok.

    Maar ik zie dat je een adviesbureau runt in Kiev? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen, lijkt me niet eenvoudig iets op te starten in een schimmig land als de Oekraine. Je moet waarschijnlijk de juiste contacten hebben om voet aan de grond te krijgen. Mijn vriendin woont in Sevastopol, een hele prettige stad, minder hektisch dan Kiev. Ik probeer haar over te laten komen, maar dat heeft nogal wat haken en ogen. Ik verdien niet genoeg om garant voor haar te kunnen staan. Dus dan is het meest voor de hand liggend om daar heen te gaan. Maar dat is een hele stap. Dus vandaar mijn vraag.

    Groeten,

    Josh

  • michiel54

    Beetje laat de reactie gezien ( wegens vakantie in Oekraine!)

    Tau2 heb ik gevonden op aanraden op een andere site , ‘meest te vertrouwen’ , schreef een iemand. Op goed geluk heb ik er toch de vrouw van mijn leven (nu14 maanden) ontmoet . In de loop van 2010 komt ze bij me wonen , als de nodige administratie wat vlot !

    Het kostte me amper geld toen , je kon van die kaartjes schrijven , wat we ook een paar dagen gedaan hebben. Op een gegeven moment moet je wel betalen om aan haar mail adres te raken , maar dat was niet zoveel , ben ‘t vergeten. Ik heb er geen spijt van , zo’n lief vrouwke !!!

    mvg

    Michiel

  • armand

    Dana Dating uit Lommel belgië

    Ben al 3 jaar gelukkig getrouwd met een Oekraïnse, zij spreekt ondertussen vlot nederlands en wil zich goed integreren.

    Uiteraard zit tussen elk koren veel kaf maar met wat mensenkennis en voorzichtigheid kan je het kaf wel scheiden van het koren.

    Oekraïns koren is prachtig.

    Groetjes Armand

  • John666

    hallo anoniempje,

    mijn eerste opmerking naar jou is dat je jezelf als anoniem aangeeft, dat is een twijfel verhaal of je schaam je ervoor om met en oekrainse samen te wonen. mijn ervaring is dat wat je heb verteldt WEL waar is. Ik woon nu 13 jaar met een oekrainse schoonheid en heb het zelfde ervaren, het is zelf zo bij ons dat mijn vrouw zelfs werkt en gaat 10x overleggen voordat zij 1euro voor haar zus stuurt, ik heb haar heel vaak uitgelegt dat het haar geld is, we komen makkelijk uit met mijn salaris, en als haar zus in geld nood is dan mag ze haar steunen. we hebben nu samen een zoon van 11 jaar en het gaat heel goed zelfs. mijn ervaring zegt dat het niet mooier kan dan wat ik leef. overal en elke ras op de wereld heeft positief en negatief, noord en zuid pool, je moet maar de goeie vinden, en dat maak niet uit of het een oostblokse of een westerse is. mijn veronschuldiging als iemand geraakt is, maar dit is mijn ervaring.

  • danny

    Hey Mannen,zit een beetje naar de reactie“s van sommige mannen tekijken,en zie dat die vrouwen afgeschildert worden als ”niet echt goed“maar zie ook dat een relatie met een vrouw van buiten nederland goed kan worden en verlopen. Trouwen is er zelfs bij,kinderen samen…vraag me af,als jullie mannen het niet zien zitten met een vrouw uit OEKRAINE,wat doe je dan op die SITE..??? Ben zelf heel gelukkig met een vrouw uit RUSLAND,het nodige moeten doen maar heb absoluut geen spijt…Vrouwen uit NEDERLAND staan op een SITE,waarom niet een VROUW uit JE EIGEN LAND..??? Ik wens een ieder met een VROUW van buiten NEDERLAND ”veel geluk" afz. DANNY

  • danny

    Was ik nog ff vergeten…ik wens JOHN 666 het allerbeste toe met zijn vrouw…mazzelaar..!!!!!! en al die anderen die net als JOHN en zijn VROUW het geluk hebben gevonden…afz. DANNY

  • danny

    Moet dit toch nog ff kwijt…als je een vrouw van buiten NL hebt gevonden en door wil gaan met haar,val dan niet terug in je oude gewoontes als vrijgezel,zij is degene die haar familie achter laat voor jouw,dus steun haar in alles,ze zit in een vreemd land waar ze de taal niet van kent. ze is hier niet voor plezier,maar voor een toekomst samen met jou,vergeet dat niet…Draai de rollen om…wat zou jij denken???? Anders moet je niet op die SITE zitten en mailen,beloftes doen en het toch maar laten afweten. Familie van haar leer je vanzelf kennen,ze vertaald jou mail naar haar familie,zo ook met NL vrouw als je die onmoet,het gaat allemaal makkelijker,maar is zij je geluk dan???? Ik hoop dat jullie mannen van NL weten waar je aan begint,het kost geld,zorg en moeite,maar steun haar in alles want ze heeft alleen jou….Danny

  • Uwe

    Danny,

    Citaat: maar steun haar in alles want ze heeft alleen jou….Danny

    Nee hoor Danny ook je GELD

    Uwe