vrouwen in oekraine

  • frank2

    Beste Martin,

    Ik weet niet of ik nu wel of niet wil reageren.

    Maat ik doe het toch.

    het is niet zo dat je daar op de tocht gaat staan en je heb een vrouw aan je vinger. De meeste zijn hoogopgeleid en zoeken een gelijkwaardige partner. Er moet net zo hard no niet nog harder aan werken om ze ook werkelijk vast te houden. maak je zelf geen ilussies. Lees maar eens verder.

  • Henk

    Sommige vrouwen zijn mooi, maar de meeste willen een man met geld, ik heb helaas de ervaring gehad dat de vrouw (2 keer) bij mij weg is gegaan ik betaal me nu blauw aan allimentatie. (ze hebben nu verblijfsvergunning) Ze kennen allemaal vriendinnen die wel een relatie willen hebben met mij, ik heb mijn lesje geleerd.

    Ik dacht altijd dat de vrouw in mij geinteresseerd was helaas was het ze te doen om naar het westen te komen. Enkele vrienden van mij is hetzelfde overkomen, achteraf denk ik van wat ben ik dom geweest.

    Helaas denken vele mannen niet verder, maar denken ze een mooie vrouw aan de haak geslagen te hebben waardij de afloop zich laat raden. Oekraiense vouwen gaven aan dat het ze niet te doen is om een mooie man maar alleen geld telt

    Bedenk echt wanneer je iets begint met een Oekrainse vooral nu met de crisis ben je een mooie prooi.

  • Oene

    Helaas heb ik gelijksoortige ervaringen als Henk

    Ik ga er verder niet op in, ik kan jullie wel vertellen dat ik er kapot van ben

  • Frank2

    Heren, zoals ik al eerder aangaf. Zie post eerder in deze discussie. aan een relatie moet je werken en blijven werken. Het komt niet naar je toe. Ik ben in middels zeer gelukkig met mijn vrouw. Om terug te komen op het eerste beginvan de discussie. en heb ik al eerdere vermeld. ga niet te hard op zoek, het komt vanzelf naar je toe…..

    En waar er twee kijven……

    Oene en Henk ik weet hoeveel pijn het kan doen. maar onthoud een ding. je leeft nog en je heb nog jaren voor de boeg. Geniet daarvan met de partner die voor jouw geschikt is.

  • marcus

    Klopt, gewoon je ogen open houden ;)

    Mij hadden ze ook 2x te pakken in Kiev, maar ik trap er niet in om zo'n “GOLD DIGGER” hierheen te halen.

    Goed, totaal heb ik een paar honderd euro leergeld betaald ;), maar daarvoor kreeg ik ook wel mijn verzetje ;)

    Je merkt het vrij snel aan een dame of ze jou leuk vind of je geld ;)

    Als je meer aan het winkekelen bent, zij na de kapper, etc…..moeten je ogen open gaan.

    Toch ga ik weer binnenkort daarheen, maar nu ODESSA.

    Marcus..

  • Ben

    Jongens,

    Laat je niet ontmoedigen en laat je vooral niet belazeren.

    Ik heb in Oekraiene de liefde van m'n leven ontmoet.

    Zo'n 2 jaar geleden, gewoon gratis via een correspondentie/dating site.

    Wij waren helemaal niets van plan, gewoon een beetje ouwehoeren over cultuur enzo.

    Het eerste wat ze me vertelde was dat ze geen sponsor zocht maar liefde en genegenheid.

    Dat kan je niet kopen, daar moet je geluk mee hebben.

    Tot ons beider verbazing is de vlam in de pan geslagen en zijn we verliefd geworden.

    Natuurlijk eerst op papier en daarna maar uitvinden of het in werkelijkheid ook zo is.

    We zijn dit jaar 2 weken op vakantie geweest op de Krim.

    Het was geweldig en we passen als 2 puzzel stukjes in elkaar.

    Nooit van mijn leven zou ik nog een nederlandse vrouw willen hebben.

    En ik heb daar ruime ervaring mee. ( inclusief kinderen).

    UA ladies are the best !!!

    Ik ga hier verder niet in details treden. Ik hou van mijn privacy.

    Ik wil alleen vertellen dat het wel kan, maar je moet ook een beetje geluk hebben.

    Betaal geen geld voor dure sites voor iets wat gewoon vanzelf moet komen.

    Het zijn geen hoeren ! Maar aardige mensen.

    Helaas zitten er veel mensen bij die op geld uit zijn, maar dat zijn de meeste nederlandse vrouwen ook.

    En die kunnen niet eens koken ! ( ja ontdooien kan ik ook !)

    Maar mijn meisje maakt zelf de pelmeni !

    Het minimum salaris in UA is 70 euro per maand ! vind je het gek ?

    Als je een beetje op let heb je het snel genoeg door.

    En pas op voor scammers. Stuur nooit geld voor zielige oma's die ineens geopereerd moeten worden.

    Denk gewoon na; niemand kan na 3 maanden zeggen dat ie zeer veel van je houd en niet zonder jou kan leven.

    Het klinkt leuk maar het kan niet waar zijn.

    Oekraiene is een prachtig land met hele lieve mensen !

    Ik wil niemand beledigen, maar ik vind ze aardiger dan hollanders.Maar dat is een persoonlijke mening.

    Als je de ware vind, dan gaat ze voor je, zoals mijn vriendin dat doet.

    Veel succes !

    Beh

  • Oene

    Ik begrijp ook wel dat mannen een vrouw willen hebben, maar denk goed na als je een Oekrainse neemt!! Voor jou is het top Ben dat het bij jou wel gelukt is, proficiat!

    Vorige week is een vriend van mij naar Odessa geweest om een vrouw te gaan zoeken hij had al contact gehad via Badoo. Ik vertelde tegen hem dat vele relaties stuk lopen hij noemde mij negatief en vertelde dat de vrouwen daar net zo waren als vroeger hier? Ik had gewoon pech gehad zei hij.

    Via Badoo vond hij een leuke dame, ze stond hem al op te wachten op het vliegveld. Het klikte direct tussen beide. Hij dolblij, maar na een paar dagen begon ze over de slechte leefomstandigheden in het land. Hij vond het zielig voor haar en gaf haar geld. Dit ging enkele dagen zo door dat ze naar een internetcafe wilde. Hij bleef buiten wachten, maar vond het te lang duren. Hij naar binnen en keek vanaf een afstand wat ze deed. Was ze met een andere man aan het chatten. Hij het tegen haar zeggen, zij vertellen dat het haar broer was?? Ze typte in het Engels! Hij dat weer vertellen zei ze dat hij geadopteerd was in het buitenland en daardoor zijn moedertaal niet meer sprak.

    Nu zit hij weer alleen op de bank

  • Marcus

    Je kunt het ook zo zien hij heeft een paar verzetjes gehad, en haar ervoor betaald :)

    En met een Oekraiense zijn die verzetjes niet verkeerd ;)

    Marcus..

  • Sil Van Ginniken

    weet er iemand hier betrouwbare dating bureau's of dating sites?

  • Marcus

    Nou gistern was er op Canvas tv een mooie reportage over die datingburo's in Rusland en UA.

    Wat blijkt !!! dames schrijven zich daar in, maar de mannen uit het westen hebben alleen contact met de eigenaars van het buro. Dus eigenlijk een grote OPLICHTERS bende !!

    Dames weten vaak niet (die daar ingeschreven staan) wat en hoeveel geld het buro wel vraagd.

    Voor alles moet je betalen namelijk, 1 brief 25 euro, reis erheen meestal 1500/2000 euro, Visa, procisie, alles betaald de man. En 90% van die buro's schrijven dus de brieven na de mannen zonder dat de vrouw erbij betrokken wordt.

    Dus je bent niet met de dame aan het schrijven wat je mischien denkt maar met het buro, en die maken er wel sappige verhalen van zodat de teller blijft lopen in hun voordeel :)

    Ik stond gewoon te kijken hoeveel trucken ze uit de kast halen om maar aan geld te komen !!

    Mensen vergeet die daatingburo's, ik wil hierbij vertellen dat er mischien ook wel een enkel eerlijk buro tussen zit maar door de economische crises daar worden de goede buro's ook vaak gedwongen om wat te rommelen.

    (dat kwam namelijk gisteren nadrukkelijk ter sprake).

    Ga gewoon zelf op stap, vliegtickets erheen kun je zelf regelen voor een paar tientjes all-inn met wizzair

    Snap niet dan mensen nog zoveel geld betalen aan zo'n buro, ik hoorde bedragen van 5000 euro gisteren wat alles zo kost als het buro alles regeld. Daar wil ik het ook wel voor doen, zelfs met 70% korting !!!

    Nee, ik regel zelf nu gewoon wat afspraakjes via Badoo, als de een niks is wip ik verder na de volgende :)

    Mensen trap er niet in met die buro's !!!!

    Marcus..

    .