vrouwen in oekraine

  • Richard

    Maurits Schreef:

    ——————————————————-

    > Hoi,

    >

    > Ben zelf op het internet ook al eens aan het

    > snuffelen geweest, maar je komt vaak terecht (via

    > zoeken of aanbevolen) bij

    > www.russian-women-personals.com.

    > Ook daar hebben ze zo'n betaal achtige manier

    > uitgevonden, hoe gewilder de vrouw is (dus met

    > hoveel man ze briefwisseling heeft), hoe meer je

    > moet betalen,

    > kan gewoon oplopen tot zo'n € 20,- om een brief

    > van haar te ‘openen’ (lezen) !!

    >

    > Lijkt mij dus ook niet geheel betrouwbaar.

    > Er wordt zelfs bij de FAQ's gesproken over dat

    > niet iedere vrouw zelf e-mail heeft, dus dat ze de

    > bewuste vrouw moeten bellen om haar naar zo'n

    > soort internetcafé te laten gaan om de mail van

    > wie-dan-ook te lezen en te beantwoorden.

    > Ze kunnen ook alles voor je regelen om daar te

    > komen, ze regelen zelfs het visum voor je (hoezo

    > ?????, niet nodig hoor) en kunnen ook heel de

    > papierwinkel regelen voor een bepaald bedrag.

    > Ja, de groeten, dat kan ik zelf ook maar dan voor

    > heel wat minder inderdaad !!

    >

    > Je hebt ook binnen een dag na aanmelden op die

    > site zo'n 30 reacties te pakken en er zitten wel

    > degelijk mooie ‘exemplaren’ tussen !!

    > Jammer dat je gewoonweg niet weet waar je vanuit

    > moet gaan.

    >

    > Ik zou best wel in contact willen komen met een

    > vrouw uit UA, maar dan wel serieus en in een tempo

    > die mij ook aanstaat.

    > Ik ga dat Badoo dan ook maar eens bekijken, je

    > weet maar nooit !

    Ik had me aangemeld op ukraine-online-dating en kreeg en nu nog steeds om de paar minuten mail, het is niet normaal, nu al meer als 600 berichten, wat moet ik hiermee?

    Het is een dagtaak, je kunt niet alles lezen en diegene die je opent, zijn stuk voor stuk hotties, er zit geen enkele mindere tussen, dat kan toch niet??

    Ze lezen ook alles zelf, want ik had natuurlijk een beetje versleuteld mijn emailadres erin gezet, maar ze hebben gewoon het bericht zonder het emailadres verstuurd, werd eruit gewist.

    Het is te belachelijk voor woorden.

  • marcus

    Jongens mannen…wordt eens wakker 99% van al die agency's zijn OPLICHTERS.

    Kwam gisteren op de sportschool een UA dame tegen….weet je hoe het werkt.??

    Een fotograaf gaat alle stranden, disco's en terasjes af…..schiet heeeeeeeeeeeeeeel veel foto's, zet ze op internet.

    Dat meisje van de sportschool kwam haarzelf toevallig op 1 site tegen, en was woest…..zij wist er niks van dat het daarvoor gebruikt werd. Is een grote criminele organisatie….hoe vaak moet ik het nog zegge, kost je klauwen met geld…en je bent met een man aan het chatten…want je kunt niks kontroleren….ik kan jullie ook zo 50 foto's toesturen die ik in Odessa genomen heb van mooie vrouwen !!!

    Marcus..

  • frank

    Reactie , er zijn heeeeeeeel veel oplichters op de markt, voor mezelf , Ik heb mijn vrouw ontmoet in Kiev

    zelf het land bezoeken contacten te leggen leven met de Oekrainers op je gevoel afgaan , werkt ,thans heb ik een adviesburo in de Oekraine perfect, je kunt hier met 1000 euro per maand veel doen ,in Nederland was dat de aflossing van m,n hypotheek ,uit eten gaan minder dan 10 ,euro ,in Nl, was ik dat kwijt in een snackbar.

    Da, er zijn ook veel problemen hier armoede e.d. Baboetska,s oma, verkopen noten , zaden op straat ,hele

    dag zitten ,wachten ,gemidd.inkomen hier voor een leraar bijv. 100 euro per maand.

    tot hier gr. franklin

  • ijsbreker

    Hoi allemaal,

    Ik heb de hele “conferance” gelezen en lees positieve en negatieve dingen.

    Ik had op een nederlandse site een berichtje geplaatst en sinds vorige week reageerde daar een Oekrains meisje op.

    Ze is lerares en vertelde me deze week dat ze geld niet belangrijk vind,maar liefde en geborgenheid veel belangrijker vind.

    Ze wist ook niet of ze wel in Nederland zou willen wonen,het gaat haar dus niet om een verblijfsvergunning!

    Een Oekrainse man wil ze niet,ze zegt dat die alleen maar aan de drank zitten en zo'n iemand wil ze niet.

    Het klinkt goed,maar moet ik nu dan al verkeerde conclusies trekken,of ben ik naief?

  • Anoniempje

    Jongens, wat een negativisme en trieste verhalen.

    Oekraine heeft vele mooie en aardige vrouwen. Maar daar een geschikte partner vinden is net zo complex en intensief als in Nederland. De keus is (was?) er wat groter en de vrouwen zijn vaker eerder geinteresseerd om je te leren kennen, dat zijn de enige voordelen die je daar hebt.

    Het ‘commitment’ moet van beide kanten komen en gebruik niet een eventueel betere financiele positie om indruk te maken. Zelf heb ik nu reeds 10 jaar een relatie met een Oekraiense, wonen we 7 jaar in Nederland samen, zijn we een paar jaar nu getrouwd en hebben we een kind van twee jaar. Zij is veel zuiniger met geld dan ik, en als we eens haar familie in Oekraine met een aardigheidje wil helpen of verrassen zijn we uren bezig om hun te overreden het aan te nemen. Het bestaat dus wel.

    Leer als je in Oekraine een leuke vrouw ontmoet niet alleen haarzelf, maar vooral ook haar vrienden en familie goed kennen voordat je beslissingen neemt. Vooral van haar vrienden en hun gedrag kan je veel leren over je potentiele partner.

    Natuurlijk kan het als alles er goed utiziet na een paar jaar in Nederland alsnog misgaan. Maar dat gebeurt met vele, zo niet de meeste, relaties in Nederland ook.

    Succes

  • Derk van der Wal

    Er is een hele goede relatiebemiddelingsbureau in Deventer. Kijk maar bij www.aljance.com

    Groetjes,

    Derk

  • Derk van Der Wal

    Kijk bij www.aljance.com

    Groetjes,

    Derk

  • johanvd

    Is die site van TAU2 te vertrouwen dan?

    Ben er net even ingelogd, maar je moet al betalen om een briefje te kunnen schrijven.

    Heeft hier iemand ervaring mee?

  • Ruud

    Hoi

    Ik ben nu al vier keer geweest in ukraine èèn ding moet je onthouden ik weet dat niet alle vrouwen zo zijn maar er zijn vrouwen die je leeg kunnen plukken.

    Je haald ze er zo uit dat zijn vrouwen met hoge hakken en hele korte rokjes aan.

    Er lopen daar zat van die vrouwen ik heb zelf ook mee gemaakt, als je met haar gaat winkelen kan ze alleen maar zeggen you pay!!!!!!! dit is wat ik alleen te zeggen heb.

    Wat ik al zij niet alle vrouwen zijn zo er lopen wel genoeg die dat kunnen.

    Eerst volgende keer als de mannen daar heen gaat let op!!!!!!!!!

    Gr. Ruud

  • Jozef

    Hallo John,

    Een vraagje. Waarom nooit geen Oekrainse vrouw met kinderen nemen?

    Ben geinteresseerd dit te weten, met dank.

    Groeten