vrouwen in oekraine

  • jan

    Er zijn geen betrouwbare relatiebureaus. Er is geen vrouwenoverschot in Oost europese landen. ( dit is een mythe ) Wat je er wel kunt vinden is veredelde prostitutie, GFE ( girl-friend-experience ) Ze blijft bij je gedurende je bezoek maar dan moet je wel flink uitpakken, dure cadeaus, uiteten, meenemen op vakantie naar zonnige oorden. En als je weer terug bent in NL dan zal ze met allerlij leugens komen, om geld bij je los te weken.

    Terwijl jij denkt dat je een serieuze vriendin hebt in Oekranie zit ze alweer bij een andere Westerling of bij haar echte Oekraiense vriend,.. feest te vieren met het geld dat hun buitenlandse “vriendjes” hun opsturen voor levensonderhoud.

    Dus het is oppassen daar.

    Hier 2 voorbeelden/filmpjes op youtube voor verhelderende info.

    Dus kijk en huiver:

    http://www.youtube.com/watch?v=7zzF_lBOdnY

    http://www.youtube.com/watch?v=tePyCnjShLY

  • John

    Kijk, in 2004 heb ik ook “tering” opgelopen in Odessa.

    Blijf weg uit de “toeristische” steden. Niet dat ik wil zeggen dat er daar “geen” normale mensen (vrouwen) ook rondlopen. Alhoewel, de kans dat je een “loeder” vasthebt is veel groter.

    Weet, dat toeristische steden, trekpleisters zijn voor zowel mensen met geld als mensen die geld zoeken. (snap je het plaatje ?)

    Kiev in zomer, idem dito. zeker als je vrouwelijk schoon online via betaalsites gaat ontmoeten, heb je des te meer kans “gestrikt” te worden in het vangnet van een tarantulla.

    Als je al contact wil maken met Oekrainse vrouwen (of om het even waar) doe het dan via NIET betalende sites. Money does not buy love or friendship. (vergeet dat maar). Er zijn genoeg sites waar het kan. Maar zoals hier al “ettelijke” keren vermeld, hou je oogjes open, en wees niet verblind van de “schoonheid” op een perfecte pinup foto online. En bekijk haar gedrag de eerste dagen dat je ze ontmoet (shoppen, waar en hoeveel uitgaan, haar reacties op je meningen, enzoverder …) Er lopen héél wat mooie mensen rond in UA. Die geen online photogallerij hebben zoals een filmster ;-)….

    Pas op in Odessa van groepjes met vrouwen … laat ze maar zitten. Al te dikwijls zal JIJ de ganse avond betalen, en daarna ga je alleen naar je hotelkamer. Nu … uitzonderingen bevestigen alle regels en verhalen die je maar kan horen en lezen. Het blijft een individuele keuze, avontuur en elke relatie heeft nood aan een portie “geluk om mekaar te vinden”.

    In ieder geval ga ik nu sinds 2004, voor de eerste keer terug nu in augustus "08.

    wish me luck. :-)

  • john

    Marcus Schreef:

    ——————————————————-

    > Nou gistern was er op Canvas tv een mooie

    > reportage over die datingburo's in Rusland en UA.

    > Wat blijkt !!! dames schrijven zich daar in, maar

    > de mannen uit het westen hebben alleen contact met

    > de eigenaars van het buro. Dus eigenlijk een grote

    > OPLICHTERS bende !!

    > Dames weten vaak niet (die daar ingeschreven

    > staan) wat en hoeveel geld het buro wel vraagd.

    > Voor alles moet je betalen namelijk, 1 brief 25

    > euro, reis erheen meestal 1500/2000 euro, Visa,

    > procisie, alles betaald de man. En 90% van die

    > buro's schrijven dus de brieven na de mannen

    > zonder dat de vrouw erbij betrokken wordt.

    > Dus je bent niet met de dame aan het schrijven wat

    > je mischien denkt maar met het buro, en die maken

    > er wel sappige verhalen van zodat de teller blijft

    > lopen in hun voordeel :)

    >

    > Ik stond gewoon te kijken hoeveel trucken ze uit

    > de kast halen om maar aan geld te komen !!

    >

    > Mensen vergeet die daatingburo's, ik wil hierbij

    > vertellen dat er mischien ook wel een enkel

    > eerlijk buro tussen zit maar door de economische

    > crises daar worden de goede buro's ook vaak

    > gedwongen om wat te rommelen.

    > (dat kwam namelijk gisteren nadrukkelijk ter

    > sprake).

    >

    > Ga gewoon zelf op stap, vliegtickets erheen kun je

    > zelf regelen voor een paar tientjes all-inn met

    > wizzair

    > Snap niet dan mensen nog zoveel geld betalen aan

    > zo'n buro, ik hoorde bedragen van 5000 euro

    > gisteren wat alles zo kost als het buro alles

    > regeld. Daar wil ik het ook wel voor doen, zelfs

    > met 70% korting !!!

    >

    > Nee, ik regel zelf nu gewoon wat afspraakjes via

    > Badoo, als de een niks is wip ik verder na de

    > volgende :)

    >

    > Mensen trap er niet in met die buro's !!!!

    >

    > Marcus..

    > .

    Je hebt GROOT gelijk Marcus …

    het krioelt van de betaalsites met mooie Oostblok vrouwjtes. Zoals reeds gezegd, “money cannot buy love”.

    Er worden zelfs “social meetings” opgezet voor die “domme USA boeren” die ingaan op hun “all in packages”. (voor grof geld). Dan ronselen ze gewoon van de straat een “hoop” vrouwen die gratis mogen komen eten op een dating buffet. Waar de rijke USA boeren staan te kwijlen, maar waar geen enkele vrouw geïnteresseerd is in die “pummels”.

    business is business, love is another story ;-)

  • Marcus

    Is dat even toevallig, over ruim 1 week ben ik ook in Odessa :))

    Ja, net wat je zegt gewoon 1 dame via een non betaal site ontmoeten.

    Zal je het nog spannender vertellen 1 dame die ik pas 2 weken ken via de chat heeft mij een treinticket geboekt van Lviv na Odessa.

    En zelf het bedrag al betaald, ze wil pas het geld terug als ik daar ben, kijk dit bedoel ik noe ;)

    Ja er zijn echt wel zeer leuke vrouwen in UA, gewoon je ogen open houden, en niet te snel verliefd worden :)

    Marcus

  • michiel54

    Even mijn verhaal:

    In okt.'08 via de site "Tau2' vrij vlug in contact gekomen met een vrouw uit ZO-Oekraine. Ik heb het me nog geen sec. beklaagd !

    Via Wizz even boeken : Keulen -Kiev ( goedkoper meer dan een maand op voorhand boeken!) dan de trein richting Donetsk . En mevrouw pikt me op in Kiev !! Voor haar betekent dit 2x 800 km treinen . Ze heeft een vaste betrekking bij de stad waar ze woont maar verdient maar 200euro/m . Uiteraard help ik haar , met beetjes . Om de twee maand zien we elkaar . In sept. komt ze naar hier (Antw.) Het is een bloem van een vrouw , gehard door het leven en zuinig !!

    Nog even en ik ben met vervroegd pensioen …naar ginder trekken is nu wel heel verleidelijk !!!

    mvg

  • kees

    Als je naar oekieland gaat na je pensioen zal je een heel lieve dankbare vrouw hebben en het leven is er zeer goedkoop. Ik ben nu net terug van 2 weken Ukraina , ik ben met mijn ukrainse vriendin en haar zoon naar de krim geweest en wij hebben daar een euroremont kwartiera. Maar op een gegeven ogenblik kan ik niet meer tegen de teringzooi waar je de hele dag tegenaaan kijkt. En dan het snauwen daar houd ik ook niet zo van. Nee, ik heb voor mij is het geen optie om naar die grote rotzooi-hoop te gaan . groeten, kees.

  • Maurits

    Hoi,

    Ben zelf op het internet ook al eens aan het snuffelen geweest, maar je komt vaak terecht (via zoeken of aanbevolen) bij www.russian-women-personals.com.

    Ook daar hebben ze zo'n betaal achtige manier uitgevonden, hoe gewilder de vrouw is (dus met hoveel man ze briefwisseling heeft), hoe meer je moet betalen,

    kan gewoon oplopen tot zo'n € 20,- om een brief van haar te ‘openen’ (lezen) !!

    Lijkt mij dus ook niet geheel betrouwbaar.

    Er wordt zelfs bij de FAQ's gesproken over dat niet iedere vrouw zelf e-mail heeft, dus dat ze de bewuste vrouw moeten bellen om haar naar zo'n soort internetcafé te laten gaan om de mail van wie-dan-ook te lezen en te beantwoorden.

    Ze kunnen ook alles voor je regelen om daar te komen, ze regelen zelfs het visum voor je (hoezo ?????, niet nodig hoor) en kunnen ook heel de papierwinkel regelen voor een bepaald bedrag.

    Ja, de groeten, dat kan ik zelf ook maar dan voor heel wat minder inderdaad !!

    Je hebt ook binnen een dag na aanmelden op die site zo'n 30 reacties te pakken en er zitten wel degelijk mooie ‘exemplaren’ tussen !!

    Jammer dat je gewoonweg niet weet waar je vanuit moet gaan.

    Ik zou best wel in contact willen komen met een vrouw uit UA, maar dan wel serieus en in een tempo die mij ook aanstaat.

    Ik ga dat Badoo dan ook maar eens bekijken, je weet maar nooit !

  • Wilko

    Maak eens een account aan op ICQ. Hier zitten vele dames uit UA.

    Kost niets. En direkt contact.

    Wat ook werkt is een account op www.mail.ru. Alleen alles in het

    Russisch geschreven.

    Groeten Wilko

  • Ed

    TIP:

    Kijk gerust op Russianeuro, maar let dan op de geplaatste foto. Is deze proffesioneel, kun je er zeker van zijn dat er een duur bureau achter zit. De dames die zich via zo'n bureau inschrijven kunnen overigens wel helemaal te goeder trouw zijn. Ik heb een geweldig eerlijke, fijne en goed opgeleide vrouw gevonden, die zelf foto's door haar zoon heeft laten maken en zich op deze site gezet. Het heeft haar bijna niets gekost en mij ook niet. Succes, Ed

  • John

    Beste mensen,

    Ik kom nu 20 jaar in de Oekraïene .,. als je zonodig een vrouw uit de Oekraïne wil ga er zelf heen en zie waar ze in leven. Ze willen allemaal reizen en jij je portemonnee maar openen.

    En Een goede raad neem nooit een vrouw met grote kinderen ik bedoel tussen de 10 en 20 jaar.

    Ik ben nu zelf 9 jaar met Oekraïense getrouwd en heb een schitterende dochter van 7jaar. dus het kan wel maar vergeet nooit dat ze uit een ander land komt.