vrouwen in oekraine

  • glen

    Hallo allemaal,

    Wie kan me helpen met goeie tips en advies over de vrouwen in de oekraine.

    Wel positief graag snap zelf ook wel dat er een positieve en negatieve kanten aan vast kleven.

    Ben zelf daar niet blind voor.,

    Dus ik hoop dat ik wat tips kan ontvangen.

    Gr, glen

  • ries1977

    Beste Glen,

    Er valt daar geen eenzijdig antwoord op te geven. Ligt bijvoorbeeld ten eerste aan wat jouw profiel is,dus leeftijd,communicatieve/sociale vaardigheden, etc,etc.

    Het slimste wat je in ieder geval zou kunnen doen is om je niet gek te laten maken door alle negatieve reacties hier van grotendeels gefrusteerde mannen. Als je realistische verwachtingen hebt ten aanzien van wat voor type vrouw je zoekt(leeftijd,uiterlijk) dan zul je in Oekraine absuluut een leuke partner kunnen vinden. Het is echter een fabeltje dat de vrouwen een voorkeur hebben voor veel oudere mannen dan zijzelf…..JA, een leeftijdsverschil van 5-10 zal niet snel een probleem voor dames zijn omdat je dan in hun ogen waarschijnlijk stabieler bent dan hun leeftijdsgenoten…maar dat is voor de meeste toch wel het maximale leeftijdsverschil hoor.

    Er bestaan ook nogal wat meningverschillen over hoe contact te maken met een dame,zijn tenslotte meerdere opties. Gewoon op de bonnefooi naar Oekraine gaan is redelijk kansloos als je de taal niet goed beheerst..maar zelfs als je de taal wel beheerst kun je twijfels hebben of het wel de beste manier is om contact te leggen. Het type vrouw wat zich op straat makkelijk laat inpakken is wellicht niet het type vrouw wat je zoekt voor een serieuze relatie.

    Uiteraard kun je op grootschalige datingsites gaan inschrijven en communiceren, persoonlijk geef ik echter de voorkeur aan een samenwerking met een lokaal marriage buro. Er is ook kritiek op dus soort buro's omdat ze nogal eens prijzig zijn,maar ja het is nu eenmaal business en daar betaal je voor.

    Succes in ieder geval!

    Richard

  • blackpearl

    hallo Marco na behoorlijk dom te zijn geweest lijk me toch beter om even wat meer info te krijgen. Datingsite ben ik al behoorlijk van bijgekomen, veel praten en brieven schrijven en dus ok veel dokken als je begrijp wat ik bedoel. Ik was echt van een koude douche bij gekomen. Maar ja , ik praat nu dan ook met een ervaren iemand in nederland die daar is geweest. Ik vroeg me af na zoveel verhalen wat is er van waar, ik zal er zeker na toegaan al is het alleen voor mijn sport die daar ook bedreven wordt, maar over de vrouwen heb ik mijn vraagtekens. Kun jij me meer vertellen. Echt ik ben benieuwt. Hoe is het met het verstaanbaar maken in engels en zo, of heb ik mijn telefoon app nodig om te vertalen??????? Groetjes blackpearl.

  • peter

    hallo,

    tot mijn groot spijt lees ik hier een aantal heren die te grazen zijn genomen door een oekrainse vrouw enkel om naar het westen te komen en enkel op geld uit zijn.dit is heel pijnlijk ik kan er van meepraten.maar mijn beste vrienden dit is ABSOLUUT niet enkel het geval bij oekraiense meisjes hoor!.ikzelf heb dit meegemaakt bij mijn vrouw van ghana (afrika).ik geloofde dit vroeger ook niet en was gek (en nog ) van deze zéér mooie dames maar ik weet nu één ding.dat wat ze vertelde vroeger aan me wel klopte kijk maar eens rond hoeveel afrikaanse vrouwen zijn er hier in belgie na een tijdje niet gescheiden ? heeeeel veeel, wanneer ze in orde zijn hier en enkele kindjes van je hebben verlaten ze je het liefst van al nog met leugens te gaan vertellen aan het ocmw dat ze bang zijn van hun man zo krijgen ze nog een sociale woning en een leefloon en daarbij nog het kindergeld.tja wie is nu de slimste en wie de domste ?ik moet een hele maand hard werken om net hetzelfde te hebben op het einde van de maand dan mijn ex die er niet voor hoeft te werken en alles krijgt van ocmw.en ook dat vinden ze nog niet genoeg dat ze je blijven voor justitie brengen om boven het riante vergoeding nog eens alimentatie willen ook en krijgen zullen ze het al moeten ze je meermaals voor justitie brengen het kost hun immers niets ze krijgen nog pro-deo advocaat erbij en al.ja ik zal maar stoppen zeker.

    ik wil maar zeggen tegen het afrikaanse geweld zijn deze oekraiense dames maar doetjes denk ik.tussen alle koren zit kaf zoals het spreekwoord zegt hoor,er zijn ook genoeg nederlanse en belgische vrouwen hoor die enkel en alleen op geld uit zijn.

    ik ga alvast een oekraiense schoonheid zoeken.

  • jimmy

    Hallo allemaal :)

    Ik heb mazzel gehad en ben getrouwd met een lieve dame uit de oekraine en woon nu zelf ook hier. (sumy)

    Ja, ik ben ook beetgenomen voor ik haar ontmoete vooral door mooie foto's op sites en betalen per brief die meestal niet eens door de dame zelf is geschreven

    al met al is het toch nog goedgekomen gelukkig.

    dames hier zijn mooi, dat is zeker.

    dames hier zijn zeker niet losbandig of “makkelijk”

    in elk land zijn er oplichters. ook hier

    vermijd de grote steden als je op zoek bent naar een dame

    Ik vraag me af, in hoeverre er behoefte zou zijn aan een betrouwbaar bemiddelings buro voor dating vanuit Nederland en belgie?

    Ik zit te denken om na mijn ervaring eventueel iets kleinschaligs op te zetten wat transparant is en betrouwbaar en voor een beperkt publiek. daarmee bedoel ik een serieuze klanten basis van een bepaalde leeftijds categorie en met lage kosten. geen betalen per brief of zulke onzin.

    voor vragen kun je me bereiken via email jdevries@ozemail.com.au

    m.vr. groet

    Jimmy

  • Peter

    Ik heb inmiddels een relatie in Oekraïne en was in het begin nogal op mijn hoede: ik was niet op zoek maar de liefde kwam gewoon op mijn pad.

    Ik lette (en let nog steeds) op sgnalen, maar denk wel dat het echt is.

    Let op wederkerigheid: niet alles van één kant.

    Ik bood bij afscheid zelf een bescheiden bedrag aan geld ter ondersteuning aan en ik zag een mix van verbazing en verontwaardiging in de ogen. Op zulke dingen let ik wel.

    Wat (een beetje gemeen) ook helpt, is om de NLse wet ertussen te hebben die eist dat voor een verblijfsvergunning NLs geleerd worden moet: aan de hand daarvan kun je volgens mij ook testen of de liefde echt is, wanneer ze beginnen over ‘samen een leven opbouwen in NL’.

  • gino

    heb een vraagje misschien kan me iemand helpen , heb een leuk contact met een vrouwtje uit de ukraine , maar nu stuurt ze eerst een bericht om 24.30 uit een internetcafe en nu 2 dagen later om 2 voor 8 smorgens , nu begin ik wel te twijfelen , want ik twijfel of die wel zo vroeg en laat open zijn die internet cafe? wie kan mij wat meer vertellen

    gr gino

  • joopdehoop234

    nee man ze liegt zeker weten weet je, deze dingetje jij moet niet geloven. is daaro niet zo normaal weetje, die internet cafetje gaat sluit om die 6 uur.

  • Rudi

    gino Schreef:

    ——————————————————-

    > heb een vraagje misschien kan me iemand helpen ,

    > heb een leuk contact met een vrouwtje uit de

    > ukraine , maar nu stuurt ze eerst een bericht om

    > 24.30 uit een internetcafe en nu 2 dagen later om

    > 2 voor 8 smorgens , nu begin ik wel te twijfelen ,

    > want ik twijfel of die wel zo vroeg en laat open

    > zijn die internet cafe? wie kan mij wat meer

    > vertellen

    > gr gino

    Oekraine kan je niet vergelijken met Nederland of Belgie

    Supermarkt sluit daar om 22u

    Vele kleine winkels zijn daar tot midden in de nacht open.

    Internetcafe's zijn daar veelal 24u op 24u open. Ik ben zlf meermaals in Oekraine geweest en kon op eender welk moment dag of nacht terecht in internetcafe om even mails te checken

    Lijkt me dus perfect normaal

  • vakantieganger24

    Carreabean club….100% succes ? volgens mij ken ik toch een mannetje uit venlo die er geen succes had >:D<

    Marcus Schreef:

    ——————————————————-

    > Trap er niet in, is allemal NEP.

    > Dames die daar werken worden ingehuurd door

    > vreemde figuren.

    > Willen op jou kosten mooi weer spelen.

    > Van iemand uit Odessa weet ik dat het klouwen met

    > geld kost, en je krijgt nul, nada, noppes.

    > Ga lekker op de bonnefooi naar Ukraiene, veel meer

    > plezier als al die datingburo's.

    > Ga naar Kiev in de Carreabean club….100% succes

    > verzekerd, ze willen allemaal een man met poen.

    >

    > Marcus..