Vrouwen Oekraine....

  • Oleg

    Hoi Sander,

    Ik ben overigens heel erg blij met mijn lieve mooie nederlandse vrouw! Verschillen zijn er overal tussen mannen en vrouwen.

    groet, Oleg

  • Uwe

    Rennen Marcus

  • Uwe

    omdat ze bloed mooi zijn (wat helpt) maar omdat ze ouderwets romantisch lief en toegewijd zijn. Dat zie ik hier in NL niet meer met onze vrouwen.

  • Marcel

    @Uwe,

    Ik ben blij dat je een belangrijke rol speelt op deze informatieve pagina Uwe.

    Je reacties hebben echt veel inhoud en dragen echt bij aan deze site.

    Misschien wordt het tijd dat we deze site gaan gebruiken waarvoor hij bedoelt is.

    Informatie vragen en geven over de Oekraine.

    Veel succes allemaal!!

  • Peter

    Ben D,

    Ik ben er twee keer geweest. De vrouwen zijn vriendelijk en je mag/moet alles gewoon afwachten. De eerste keer erheen was een beetje een cultuurschok voor mij, want ze spreken maar beperkt engels. Denk niet dat je direkt beet hebt, maar bouw rustig op. Het valt niet te plannen, en je moet ook geluk hebben natuurlijk.

    Veel geluk met je zoektocht.

    Peter

  • Ben_D

    @Peter

    Ach, ik verwacht er niet zo heel veel van om eerlijk te zijn. Ik zie wel wat er gaat gebeuren, volgende week reis ik er naar toe overigens. Ik heb de laatste weken regelmatig contact gehad met een jonge dame aldaar. Weliswaar wat oppervlakkig, maar ze lijkt me wel aardig, althans dat hoop ik daar zij ook niet echt goed engels spreekt. Maar wat zijn jouw ervaringen? ben jij er naar toe gegaan om te daten of om een andere reden? Ben je met meerdere dames uit gegaan? voor mij wat lastig, omdat ik met een vriend van me ga, alhoewel het me wel geadviseerd is om met meerdere dames af te spreken. Ik ben ben juist benieuwd naar hun cultuur, ik heb het gevoel dat ze maar weinig van het westen weten, of vergis ik me. Daarom heb ik ook voorgesteld om in het vervolg de dame in kwestie hier naar toe te laten komen. Behalve de rompslomp qua papierwerk, een goede mogelijkheid voor hun om eens hier te kijken.

    Ben_D

  • marcello

    FF voor de goed orde vind dat Marcus wel goede info geeft en die kinderachtige reacties van bepaalde personen tja…

    Hoop dat Marcus blijft posten !!!!

  • Emiel

    Hoe is het gegaan ? Alles goed verlopen ?

  • Ben_D

    @Emiel

    Mijn persoonlijke ervaringen met de vrouwen in Odessa zijn niet zo goed. Maar nogmaals dat is persoonlijk. Vooral, in mijn geval de wat jongere generatie, viel zwaar tegen. Ze denken alles te weten, met hun mond, maar zijn nergens geweest en hebben niets meegemaakt. Ook qua wat betreft beleefdheid kunnen ze nog heel wat leren en hebben ze nog een lange weg te gaan. Dit werd mij tevens bevestigd door wat vrienden aldaar die ook het westerse leven gewend zijn. Maar goed, dat kan ook haast niet anders als je ziet hoe het systeem werkt daar. Voor iedereen die denkt daar ff een schoonheid te scoren, vergeet het maar. En als ze al geinteresseerd zijn, bedenk je dan goed waarin. Nee, ik heb genoeg gezien, geef mij maar de Baltische staten. O wat me opviel is dat de goede me ervaringen waren met vrouwen van Russische komaf, maar dat kan toeval zijn. En als laatste, je moet als je daar rond loopt goed opletten hoeveel zogenaamde ontmoetingen er plaats vinden, meestal met vertaler. Ik heb veel oudere Amerikaanse mannen gezien, die dachten dat de jonge dames wel interesse zouden hebben… tevergeefs. De dames worden betaald en voor hun is het gewoon een baan, een paar uur lullen, gratis eten en drinken en wegwezen. Ook veel jongeren, uit de US, UK, Scandinavie, Italie en noem maar op zijn op zoek naar hun aanstaande, vooral die gasten uit de US zijn nogal naief. Sommige denken dat het een soort winkel is waar je iemand uit zoekt, afrekenen bij de kassa en meenemen die hap. Yeah right! Nee, als je er al heen gaat, gewoon lang leve de lol en je zeker niet gek laten maken door alle schoonheid. Soms heb je geluk, de meest kans heb je door gewoon in het uitgaansleven iemand op te doen. Als je geluk hebt spreken ze Engels….

    that's all folks!

  • Uwe

    goed verwoord ben d

    uwe