Vrouwen Oekraine....

  • kees

    Uwe is jaloers.

  • kees

    Uwe is een heel zielig mannetje, hij zou eens wat meer zijn bek moeten houden.

  • Mark

    Marcus Schreef:

    ——————————————————-

    > Ik zit al 3x in de week in de sportschool

    > Uwe….wat moet knappe marcus nog meer :)

    >

    > Ik leef mijn leven op mijn manier, ik weet zeker

    > dat er een hoop getrouwde mannen jaloers op me

    > zijn :)

    > Die moeten bij moeder de vrouw blijven….en

    > ohhhhh weej als je een ander aankijkt…dan zijn

    > de piepers gaar ;)

    > Een vriend van me vertelde me al eens, kijk niet

    > naar de buitenwereld en leef je eigen ding.

    > Vaak wordt je door de maatschappij in een hokje

    > geplaatst……en dat wil Marcusje nu net niet :)

    >

    > Ik zie een “blauwtje lopen” als de dames de

    > relatie verbreken…maar meestal lukt hun dat

    > niet…Marcus is hun voor :)

    > Vind gewoon een hele hoop dames mooi…en kan me

    > niet bij 1 houden.:)

    > Daarom laat marcus maar lekker schuiven…van de

    > zomer ga ik 2 weken Sevatstopol, Yalta, en

    > Feodesia onveilig maken……:)

    > Tickets liggen al weer klaar.

    > Doeiiiii.

    > Marcus de levensgenieter :)

    De meeste mannen die van dame naar dame hollen krijgen vroeg of laat hele vervelende zweertjes op een plek waar je die niet wilt hebben. Zeker in soa-land Oekraine. Dus geniet er maar flink van met die hoeren op de Krim. Neem wel genoeg geld mee, want ze zijn daar gewend aan rijke Russische klanten, dus voor een paar tientjes van een Hollandse boer doen ze hun herpes-lippen niet voor je open.

    Groeten Mark.

  • Uwe

    Marcus als eeuwige vrijgezel zou wel over de benodigde contanten beschikken om zich te laten plezieren, maar ja wat moet ie anders? Elke keer zijn rechterhand verveeld ook

    Dus Marcus de levensgenieter pak wat je pakken kan, ze pakken jou niet

    Uwe

  • Uwe

    Kees

    Niet van dat lelijk taalgebruik op de zondag

    Uwe

  • keeshh

    Deze hele discussie is dieptriest!

    Marcus die achter de vrouwen gaat in de Ua tot daar aan toe. Ik hoop dat vrouwen zien dat je voor het avontuur en sex komt. En andere internet datingtypes allemaal prima, misschien kom je de liefde van je leven tegen. Echter jammer dat het taalgebruik in deze discussie grof en respectloos is jegens elkaar, maar ook over deze vrouwen.

    keeshh

  • Ben_D

    Het was nou niet echt de bedoeling om dit soort discussies te krijgen. Het enige wat ik weten wil is of er mensen zijn met ervaringen met Oekrainse vrouwen, en dan niet op het gebied van sex, maar gewoon hoe ze zijn en waar moet je rekening mee houden. In welk opzicht verschillen ze van Nederlandse vrouwen, dat soort dingen. Ik heb redelijk wat ervaring met een Russische vriendin en eerlijk gezegd vind ik de verschillen erg meevallen.

    Ook wil ik niet generaliseren, maar feit blijft wel dat er naar mijn idee een verschil bestaat tussen wat ik hier gewend ben en wat me daar te wachten staat. Alvorens daar naar toe te gaan leek het me wel aardig daar meer over te weten te komen, maar echt veel wijzer word ik er niet van. Ik denk dat ik er zelf maar achter moet komen…………..

    Ben_D

  • Oleg

    Hoi Ben,

    vertstandig om er zelf achter te gaan komen!!! De discussie die door jouw vraag is ontstaan is ronduit sneu te noemen!!! Ik ben zelf oekrainer en woon 9 jaar in nederland met een nederlandse vrouw. Nederlandse vrouwen verschillen van oekraise vrouwen maar dat doen ze ook met de rest van de wereld….Blijf vooral jezelf en behandel vrouwen met respect dan zal je een leuke tijd hebben. Hier in Nederland zijn ook genoeg vrouwen die alleen op geld uitzijn en dat heb je in oekraine ook!!! De mannnen die op zoek zijn naar een prostitue zijn straks de reden dat er weer een visumplicht komt.

    Ik wens je een fijne tijd in mijn nog altijd prachtige land!!

    mvg Oleg

  • san

    Tjonge jonge jonge wat een gefrustreerd naar mannetje.

    Tijd geen sex gehad slomme lamL?

    Even de waarheid. Ik zeer anntrekkelijke Charlie Sheen lookalike kom al heel lang in Odessa.

    Hoeren? Die heb je overal. Dacht je nu werkelijk dat je de zelfde bloedmooie dame in NL het met een Febo tracktatie kon afschepen. Dan ben je nog nooit met model level meiden weggeweest.

    Ja in Odessa heb je centjes nodig so what. Heb je die niet niet gaan.

    En de 3/4 van de meide duieken echt niet de koffer met je in voor een handtas wat een nonsens.

    Meiden uit de Oekraine zijn trots ongeacht hun armoede. Meiden daar willen weg niet omdat minder geld zouden hebben maar omdat er gene manne zijn (verhouding 4 staat tot 1). En de mannen die er zijn vervelend en ongeinspireerd zijn. Wat denk je dat er hier gebeurt als er opeens voor elke vrouw vier mannen zijn, word je ook gek.

    Vieze vooroordelen.

  • sander

    Dank jawel Oleg.

    Ben blij je bericht te lezne.

    ben zelf ge van dames uit de Ukraine. Niet omdat ze bloed mooi zijn (wat helpt) maar omdat ze ouderwets romantisch lief en toegewijd zijn. Dat zie ik hier in NL niet meer met onze vrouwen.

    En ik run een modellenburo dus genoeg ervaring met “mooie meiden”

    Sander