Ik ben het op zich wel met je eens. Maar ik kan me ook voorstellen dat sommige mensen kiezen voor zo'n bureau, mits betrouwbaar natuurlijk. Alleen
zo gemakkelijk zoals het lijkt is het niet. Ik heb het idee dat mensen daar naar toe gaan met de gedachte dat de buit al binnen is, zonder elkaar ooit
ontmoet te hebben. Het enige wat zo'n bureau doet is elkaar introduceren. Daarna moet je het zelf doen en daar gaat het vaak mis. Er is hier al eerder
beschreven dat als je in je eigen land al niemand kan versieren het in de Oekraine al helemaal niet gaat lukken. En dat is de waarheid. Ten tweede
hoe realistisch is zo'n date. Ik vergeet nooit meer die Belg, hij was 50+ en had een date met een dame van net 30, maar echt een hele leuke vrouw, en
hij was gewoon een oude Belg, met alle respect. Zelfs het bureau had hem gewaarschuwd, maar ja… na een paar uur zag ik heb alleen slenteren door
de straten van Odessa. Er is mij verteld dat er zo'n 7% slagingskans is bij zo'n bureau, das niet echt veel. Daarin is niet begrepen het aantal relaties die
daarna nog eens stuk lopen. Gelukkig in jou situatie heb je daar iemand leren kennen. Dan ligt het een en ander iets anders. Alhoewel het voor iemand
altijd heel moeilijk zal blijven zijn of haar land te verlaten. Ik heb zelf ook niet de beste ervaringen met de dames daar, misschien ligt het aan de leeftijd,
begin 20 geen idee (ben zelf mid 20). Hoe dan ook zal een relatie met een Oekrainse vele malen moeilijker zijn als met iemand uit je eigen land. Ik heb
cowboys genoeg gezien daar, en die zullen dezelfde nare ervaringen hebben als Danny…. it's all in the game!!!