Vrouwen Oekraine....

  • Uwe

    Marcus

    Je bent je uit het juiste hout gesneden, maar aan de andere kant zul je nimmer krijgen hetgeen je wilt, al denk jij van wel, en zul je alleen door het leven gaan, in jouw geval is dat geen probleem, je kunt je prima alleen vermaken

    Uwe

  • Joeri

    Hallo Marcus,

    Ik ben op zoek naar een appartement in Kiev voor 3 pers. Kan ook met 2 persoonsbed+sofa zijn.

    Zo goedkoop en tevens mooi mogelijk;) Voor 3 backpackers die willen stappen.

    Misschien heb je een goede tip en dan niet de gebruikelijke websites.

    Groet Joeri

  • Ben

    Privet,

    Ik was niet van plan om in deze tamelijk ongenuanceerde discussie mee te doen,

    maar ik kan het niet langer aan zien, en doe het toch. En hebben we deze discussie niet al eerder gevoerd ?

    Speciaal voor Jeroen die niet weet waarover hij praat en nog veel moet leren.

    Hij heeft het over kneuzen die geen Hollandse vrouw kunnen versieren en daarom naar Oekraine gaan.

    Ik voel me niet aangesproken maar op zoveel domheid moet ik echt reageren.

    1. Als je in Holland geen vrouw kan versieren kun je dat in Oekraine ook niet, hoewel….

    2. Het ongenuanceerde spreekt zich uit over het feit als of Hollandse vrouwen hetzelfde zouden zijn als Oekraiense vrouwen.

    3. Als je dat zegt heb je nog nooit een Oekraiense vrouw ontmoet, of ben gewoon een boerelul, excuse le mot.

    4. Sorry dat ik verschillende talen spreek, Machonka.

    5. De Oekraiense vrouw verschilt met de Hollandse als dag en nacht.

    6. Als ik de Oekraiense vrouw op 1 zet, staat de Hollandse vrouw op min 250.

    7. Trek daar maar je eigen conclusies uit.

    Zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan maar het is niet mijn bedoeling om Hollandse vrouwen af te zijken,

    ik laat ze gewoon in hun droom gaar koken.

    Ja er gaat veel mis, dat is een kwestie tussen arm en rijk.

    Er gaat ook veel mis omdat Oekraieners totaal anders zijn dan Hollanders.

    Verdiep je eens in het Slavische ras en misschien begrijp je dan iets meer van ze.

    Laat vooral je nuchtere Hollandse vooroordelen thuis, en vergeet alles wat je weet van Hollandse vrouwen.

    Liefde kent geen grenzen en dat zeg ik uit ervaring.

    Ik heb sinds 3 jaar een Oekraiense vriendin, niet omdat ik geen Hollandse kan krijgen, maar omdat ik ze (die Hollandse) niet meer wil.

    Als je een maal een echte verhouding met een Oost Europese vrouw hebt gehad dan weet je wel waarom.

    Sterker nog, voor geen goud ter wereld zou nog ik een Hollandse vrouw willen hebben.

    En nee, ik probeer ze niet naar Holland te krijgen, al heeft ze het er wel eens over, maar ik wil ze die nachtmerrie niet aan doen.

    Ik weet zeker dat ze na 3 maanden gillend weg loopt uit onze bananenrepubliek.

    Oekraiene is ook een raar land maar het volk maakt alles goed en leefbaar.

    Ik kom bij mensen thuis in Oekraiene en ik ben geen toerist van welke soort dan ook.

    Ik wil zeker niemand beledigen hier maar ik hou meer van Oekraieners dan van Hollanders.

    Het is maar een mening van iemand met ervaring.

    Ik wens jullie veel liefde, geluk en wijsheid.

    Do svidanya, Ben

  • marcus

    Beste Joeri,

    Kijk/click op onderstaande link, schrijf de eigenaar 1 mailtje in het engels, en zeg dat je alles contant betaald bij aankomst, NOOIT van te voren betalen…je weet immers maar nooit he ;)….vertrouwen is goed…maar controle is beter vertelde mijn Pa me al eens ;)

    http://attic-apts.com/cities/Kiev

    Veel plezier in Kiev, ga na de Carreabean club…altijd succes verzekerd :)

    Marcus

  • Uwe

    Jeroen

    Als Marcus eruit had gezien als Brad Pitt dan had hij geen tijd om naar je geneuzel te luisteren

    Uwe

  • Marcus

    Ik ben toch Brad Pitt :))).

    Alleen met een beetje geld minder ;)

  • Uwe

    Marcus

    We weten ook wel dat je graag op Brad Pitt wil lijken, je moet gewoon wat vaker naar de sportschool, misschien dat je dan wat in de buurt komt van BP

    Toch grappig dat er zulke dudes als jij bestaan, van het ene naar het andere blauwtje en toch maar weer door gaan

    Hoe lang gaat je zoektocht nog door naar de nederlandsche vrouw of ga je toch maar weer voor een hapje en een drankje voor een Oekrainse

    Uwe

  • Marcus

    Ik zit al 3x in de week in de sportschool Uwe….wat moet knappe marcus nog meer :)

    Ik leef mijn leven op mijn manier, ik weet zeker dat er een hoop getrouwde mannen jaloers op me zijn :)

    Die moeten bij moeder de vrouw blijven….en ohhhhh weej als je een ander aankijkt…dan zijn de piepers gaar ;)

    Een vriend van me vertelde me al eens, kijk niet naar de buitenwereld en leef je eigen ding.

    Vaak wordt je door de maatschappij in een hokje geplaatst……en dat wil Marcusje nu net niet :)

    Ik zie een “blauwtje lopen” als de dames de relatie verbreken…maar meestal lukt hun dat niet…Marcus is hun voor :)

    Vind gewoon een hele hoop dames mooi…en kan me niet bij 1 houden.:)

    Daarom laat marcus maar lekker schuiven…van de zomer ga ik 2 weken Sevatstopol, Yalta, en Feodesia onveilig maken……:)

    Tickets liggen al weer klaar.

    Doeiiiii.

    Marcus de levensgenieter :)

  • Uwe

    Goed zo Marcus

    jij bent een pak van mijn hart, je hebt groot gelijk als je niet aan de vrouw kan komen doe je het maar op je eigen manier, hoertjes kunnen ook leuk zijn

    binnenkort zit ik met mijn vrouwtje in Thailand

    Uwe

  • kees

    Nou jongen dan versier jij ze hier maar, en dan krijg je zeker nog geld toe? Ik heb ze hier niet meer nodig, heb in oekieland een vrouwtje zitten en dat bevalt me veel beter.