Joost,
Waarom denk je zo slecht over de Oekrainse dames ?
En waarom heb je geen respect voor de Nederlandse mannen wie met die Oekrainse meisjes zijn getrouwd of willen nog trouwen ?
Ik woon in het Nederland en ik ben met een blonde, mooie en intelligente Nederlandse man getrouwd.Ook ben ik nog nooit in de Oekraine arm geweest en ik ben in Nederland niet om de armoede te ontvluchten. Bovendien ben ik wel over het inkomen van mijn man tevreden. Maar dat was niet het belangrijkste punt voor mij geweest om naar Nederland te vertrekken.Verder ben ik hier niet om die “permanente Nederlandse verblijfsvergunning” te krijgen!
Je zegt dat de Oekrainse meisjes trouwden met laag opgeleide Nederlandse mannen ??.
Volgens mij ben je ook niet zo hoogopgeleid ! En ik weet zeker dat je geen bekende wetenschapper, of een bekende arts, of een minister van het Europese parlement of een bekende advokaat in Nederland bent!
Een intellegente persoon zou beetje anders schrijven en eigen mening uitleggen.Ook hoor je niet bij de bekende Nederlandse schilders,bekende Nederlandse zangers . Ze zijn beleefd en netjes overal!
Ik weet zeker dat je geen enkele woord in het Oekrains, Russisch of Polisch kan uitspreken !
Wij : Russen, de Oekrainers kunnen het Nederlands wel een beetje beheersen, maar je zou nooit in de Oekrainse en Russische taal normaal kunnen spreken of schrijven !
Je vind de Oekrainse meisjes arm en mijn Oekraine ook arm???!.
Maar met wat wil je mij in het Nederland verbazen??
- Over de kleine flatjes, over behoorlijk kleine Nederlandse tuinen, over je grote Nederlandse belasting, of over de dure Nederlandse auto's en de rijke kleine huizen van de bank of misschien over polders, eilandjes en dijken…???.
Noem je dat rijkdom ???.
De Oekrainse en Russische meisjes zijn niet zo dom, zoals je over hun denkt en schrijft ! Ze kennen het Nederlands beter dan jij het kent. ! De Europese mannen zoeken ook geen arme of laag opgeleide vrouwen in onze landen.Mooie blonde intellegente vrouw, met vrouwelijke orientatie, goede moeder in de toekomst , misschien, met een eigen winkeltje, de apotheke of een paar hektaren grond in de Oekraine, met rijke ouders en het Oekrainse paspoort hebben die buitenlandse mannen nu ook nodig!
Hier, in het Nederland ben je thuis, maar daar in de Oekraine ben je niemand !
En je geld, wat je in je land hebt, die “permanente verblijfsvergunning ” voor ons is helemaal niet belangrijk!
Wij zijn trots op onszelf, onze ouders, onze echtgenoten, onze kinderen, de Oekraine en op ons Oekrainse nationaliteit!
En blijf maar beter in Nederland, dan zouden wij wat rustiger en nog gezelliger van de Oekraine genieten!