Hoe krijg ik haar hier in NL.....

• kees

Wat is dit een onzinreaktie, voor brood ga je naar de bakker, om geknipt te worden go ik naar een kapper. Moet ik voor een vrouw te vinden zeker naar de supermarkt? Frank, jij bent niet positief meer, misschien heb je 1 negatieve ervaring, herpak je man. gr. kees.

• Frank

In tegendeel ik heb een ongelofelijk mooie lieve leuke vriendin maar via de normale manier ontmoet er echt voor gewerkt. Sommige dingen koop je niet in de supermarkt… Er zijn veel mannen die denken op deze manier gelukkig te worden, Wat ik bedoel te zeggen is dat mensen eerlijk tegen zichzelf moeten zijn en moeten bedenken of ze de partner echt gelukkig kunnen maken.

gr.

Frank

• kees

De oekrainse vrouwen zijn met een man in nederland, en met een nieuw leven hier natuurlijk veel beter af met daar blijven. Ze zullen hun land en kennissen, vrienden missen, maar krijgen dat hier ook weer vooral als ze werken. In Oekraine snauwen ze tegen elkaar, ook kinderen verheffen hun stem tegen moeders, schreeuwen en brullen is daar heel gewoon. En het is al een oosters land, en daar zijn vrouwen minder als mannen. En kijk die oude alleenstaande vrouwtjes eens, die op perrons en markten hun schamele koopwaar aan de man proberen te brengen, dat is de toekomst voor de alleenstaande vrouwen die nu 35 zijn. Vooruitgang zit er niet in met politici die alleen maar onderling ruziemaken. Zakenmensen weten niet waar ze aan toe zijn met steeds nieuwe wetten, die ook niet gehandhaafd worden. Hoe meer ik van Oekraine afweet des te somberder ik wordt over dat land. gr. kees.

• Rina

Kees ik denk dat je minder van oekraine weet als dat je wilt doen geloven. Ik denk dat je het land geen recht doet met deze reactie en de vrouwen daar al helemaal niet.

Rina

• Marcus

Beste mensen.

Wij leven hier in een democratie, en daar mag iedereen zeggen wat die wil.

Ook wat “Kees” zegt kan ik me wel een beetje in vinden.

2 goede vrienden van mij zijn al jaren gelukkig met een bloedmooie vrouw uit Oekraine. Denken jullie nu echt dat die vrouwen 100% verliefd en gelukkig zijn hier in NL.

Nee, deze dames kiezen eieren voor hun geld, weten dat er als alleenstaande in UA geen toekomst is. En kijken anders tegen het woord liefde aan, als jullie begrijpen wat ik bedoel ;)

In Nederland hebben mijn vrienden NOOIT een vriendin gehad !! (nederlandse).

En eenmaal in de Oekraiene ging dit allemaal vanzelf ;)

Marcus..

• kees

Dus daar hebben aleenstaande vrouwen het beter als hier? Waarom staan die oudere vrouwen in de sneeuw bij het station groenten en fruit te verkopen, hobby zeker. Veel oudere vrouwen hebben nog 2 of meer kinderen waar ze in gaan wonen als ze oud zijn want van een pensioen van 80 euro kun je niet alleen wonen. de vrouwen die nu 35 zijn en 1 kind hebben zullen het over 20 jaar iets moeilijker hebben want dat land komt de eerste 20 jaar niet vooruit. Ik weet veel meer van oekraine dan de meeste, hier in Nederland wil men niet meer werken, maar daar helemaal niet meer. In Ukraine draait alles om geld,hetzelfde als iemand die gewicht wil verliezen, die denkt ook altijd aan eten. Heb je weleens geld gewisseld op een markt? gr. kees.

• Rina

Ik zeg niet dat alleenstaande vrouwen het daar beter hebben dan hier. En natuurlijk willen er een hoop dames deze kant wel op, zeker als je met een paketje geld zwaait, er zijn hier ook zat vrouwen te vinden die voor geld wel bij een man willen blijven en andersom…. dan noem je het alleen anders….

De oudere die hun waar op stations en langs de kant van de weg verkopen hebben doorgaans meer geld op zak dan dat je kunt bedenken. Dit gebeurt nl al van oudsher. Net als het bijelkaar inwonen is in oekraine ook de normaalste zaak van de wereld, de familieband is doorgaans ook veel sterker waardoor dat makkelijker is. Wij zijn het alleen niet gewend. Er zijn genoeg vrouwen die alleen naar het buitenland vertrekken (ook in onze vriendenkring) denk maar aan Italie, ze werken daar en verdienen op die manier hun eigen geld. Hebben daar ook geen man voor nodig, sterker nog als ze al met een man daar wonen zijn dat meestal oekrainse mannen.Italie is nl minder streng in het verschaffen van werkvergunningen. Ik wil zeker niet zeggen dat mensen het daar makkelijk hebben maar dat hebben heel veel mensen op de wereld niet. Tot slot wil ik graag kwijt dat ik zeker niet uit ben op een felle discussie over het wel of niet hiernaar toe halen van mannen of vrouwen, dat is een ieders eigen keus!!

gr, Rinakees schreef:

>

> Dus daar hebben aleenstaande vrouwen het beter als hier?

> Waarom staan die oudere vrouwen in de sneeuw bij het station

> groenten en fruit te verkopen, hobby zeker. Veel oudere

> vrouwen hebben nog 2 of meer kinderen waar ze in gaan wonen

> als ze oud zijn want van een pensioen van 80 euro kun je niet

> alleen wonen. de vrouwen die nu 35 zijn en 1 kind hebben

> zullen het over 20 jaar iets moeilijker hebben want dat land

> komt de eerste 20 jaar niet vooruit. Ik weet veel meer van

> oekraine dan de meeste, hier in Nederland wil men niet meer

> werken, maar daar helemaal niet meer. In Ukraine draait alles

> om geld,hetzelfde als iemand die gewicht wil verliezen, die

> denkt ook altijd aan eten. Heb je weleens geld gewisseld op

> een markt? gr. kees.

• Frank

Shi… wat heb ik aangeslingerd. Ik wil Rina graag bijvallen. Ik denk dat zij de strekking van mijn schrijven volledig begrijpt.

Ik reis veel voor mijn werk en heb letterlijk bijna de hele wereld mogen zien. Mensen leven op veel verschillende manieren. Omdat ze niet hebben wat wij hebben hebben ze het “slecht”. (ik scheer niemand over een kam of voel je niet aangevallen). Omdat wij zijn gaan kolonizeren hebben we “rijkdom”naar bijvoorbeeld Afrika gebracht. Mensen waren “gelukkig” tot wij dar kwamen om ze te vertellen hoe ze moeten leven.

Maar goed ik dwaal af.

Ik ben in middels een aantal keer in de Ukraine geweest en heb veel gezien en veel gehoord ik snap een beetje hoe het in elkaar zit. Cultuur is het sleutel woord. Ik weet inmiddels redelijk hoe de politiek in elkaar zit en hoe het op straat gaat. En ja misschien heb je wel gelijk dat mannen en vrouwen over het hek kijken het gras is immers groener in het weiland ernaast, of in dit geval 3 weilanden verderop. :). De emancipatie van vrouwen is hoe gek het ook klinkt daar veel verder dan in het “bekrompen” Nederland. Maargoed genoeg over het onderwerp. Als je de ware ben tegen gekomen volg je hart, liefde overwint alles. En als je iemand gelukkig kan maken in het leven, laat het dan niet, zolang je het zelf ook wordt.

En Arthur ik heb recent een tip gehad waar je wat aan heb. www.buitenlandsepartner.nl (dank je wel Gilbert)

groeten Frank

• Paul

Nou zeg !

ik zit even wat te neuzen op het net, doelbewust en kom dit forum tegen. natuurlijk hoor je her en der de verhalen om voorzichtig te zijnmaar ….Pfffff, ik zelf ben een paar keertjes in de Ukraine geweest, ja om een dame te ontmoeten in real life die ik heb leren kennen via een dating agency.

Ik ben niet van gisteren, weet dat veel vrouwen daar weg willen en er veel voor over hebben. Ik heb dit aan de lijve ondervonden, met die 2 dames is het dan ook niets geworden.

….maar nu dan. Ik heb sinds een paar maanden contact met een erg mooie en lieve dame. Spreekt perfect engels dus we hebben totaal geen enkele communicatieproblemen hangen vaak wel 3 uur onafgebroken aan de telefoon en hebben bemerkt bij onze eerste ontmoeting, afgelopen weekend, dat we ook in real life alleen maar met elkaar kunnen lachen en heel goed contact hebben, ook over serieuse onderwerpen !

Maar ja, alhoewel ik in geest en in lichaam een jonge vent ben (voel me 35) ben ik in m'n paspoort 40 en zij is 26…..?

Hoewel de click er absoluut is, ik kan rustig zeggen dat ik wel mensen kennis heb, begin ik nu toch wel een beetje te twijfelen.

Zij wil erg graag dat ik haar snel weer ontmoet en zij wil haar ouders voorstellen, dan lijkt het mij dat zo'n dame toch ook wel erg serieus is toch ?

Begin nu wel te twijfelen…en dat is erg gevaarlijk bemerk ik….

• Frank

Hoi Paul,

Ten eerste DOE WAT JE HART JE INGEEFT.

Daarnaast denk ik dat je een gezonde twijfel heb, ik heb niet de wijsheid in pacht.

Maargoed Paul wat ik zij doe wat je hart je ingeeft, volg dit, kijk nuchter naar de toekomst. Ik kan je twijfels niet weg nemen, niemand kan dit alleen jij zelf. En als dingen goed zitten gaat dit van zelf over. btw msn skype icq or what ever is goedkoper :) ook hier leer je je partner kennen. Respecteer haar Spend time together enjoy life, en je zal zien dat je gevoel of weg gaat of strrker wordt, wees gelukkig.

En laat je niet leiden door het verleden…