Hoe krijg ik haar hier in NL.....

• Marcus

Paul gewoon oppassen.

En eens een testje uithalen op de datingsite, of via haar e-mail.

Ik zal je een voorbeeld geven ;)

Heb van een vriend van mij gewoon wat foto's op een datingsite geplaatst.

Natuurlijk onder een fixtieve naam.

Ik sta zelf ook op die site onder mijn eigen naam.

Nu ga ik kletsen met alle de dames, natuurlijk niet op dezelfde dag, maar ietsje later ;)

Nu kom ik e rachter da ze gewoon liegen diie Ukraiense dames.

Tegen mij zeggen ze soms vrijgezel te zijn, terwijl oner een andere naam ze al een vriend hebben.

Ook verschillen de werkplekken ;)

Nee, voorlopig ga ik alleen testen op die site, maar tot op heden nog geen eerlijke dame tegengekomen, en heb er al heeeeeeel wat gesproken.

Als de dame SUPER mooi is qua uiterlijk, dan moet je OPPASSEN !!

Zit veel kaf onder het koren, ze pakken iedere strohalm.

Marcus..

• Anna

Sorry, maar jij bent niets beter dan de dames. Jij doet precies wat jij bij anderen afkeurt. Misschien hebben de dames gewoon twijfels over jou, want jij bent ook niet eerlijk tegen hun. Het is heel gauw te merken want al ben je misschien heel slim, je kunt niet al je leugens bijhouden en dan praat je je mond voorbij.Ik hoop dat jij geen met geen enkel van de dames echte verkering krijgt. Het zou zonde zijn van hun tijd en moeite.

En de twijfel bij anderen zaaien…. Laat anderen mensen zelf beslissen wat ze doen!

• joost

Dat is nu ook toevallig: ik heb net een reactie geplaatst bij de topic ‘goed voor de dag komen’ en nu lees ik hier de bevestiging! De vrouwtjes daar kennen het klappen van de zweep en maken, net als wij van hen gebruik maken, ook handig gebruik van ons. Moet je ook niet over zeuren vind ik want dat is de normale werking van de vrije markteconomie. Alle mannen van hier die daar een vriendinnetje denken te hebben moeten zich realiseren dat ze niet de enige zijn; meestal hebben ze gewoon een Oekrainse man/vriend en is zij op deze manier de kostwinner.

Ben maar blij dat je het geld voor haar vlucht en visum nog niet hebt overgemaakt want dat was je gewoon kwijt geweest; ze was toch niet gekomen maar was wel een half jaarsalaris rijker geweest!

Ik zie dat de meeste bezoekers van deze site mannen zijn en die gaan hoofdzakelijk maar voor één ding naar Oekraine maar dat moeten ze zelf weten, bedenk alleen: wie het laatst lacht, lacht het hardst!

• Frank

BRAVO!joost schreef:

>

> Dat is nu ook toevallig: ik heb net een reactie geplaatst bij

> de topic ‘goed voor de dag komen’ en nu lees ik hier de

> bevestiging! De vrouwtjes daar kennen het klappen van de

> zweep en maken, net als wij van hen gebruik maken, ook handig

> gebruik van ons. Moet je ook niet over zeuren vind ik want

> dat is de normale werking van de vrije markteconomie. Alle

> mannen van hier die daar een vriendinnetje denken te hebben

> moeten zich realiseren dat ze niet de enige zijn; meestal

> hebben ze gewoon een Oekrainse man/vriend en is zij op deze

> manier de kostwinner.

>

> Ben maar blij dat je het geld voor haar vlucht en visum nog

> niet hebt overgemaakt want dat was je gewoon kwijt geweest;

> ze was toch niet gekomen maar was wel een half jaarsalaris

> rijker geweest!

> Ik zie dat de meeste bezoekers van deze site mannen zijn en

> die gaan hoofdzakelijk maar voor één ding naar Oekraine maar

> dat moeten ze zelf weten, bedenk alleen: wie het laatst

> lacht, lacht het hardst!

• joost

En de vrouwen die echt met je willen trouwen doen dat meestal niet uit liefde maar om de armoede te ontvluchten. Zich niet realiserende dat ze hier ook weer in armoede terecht komen want als jij een man met een behoorlijk inkomen zou zijn dan had je het niet nodig om daar een vrouw te halen, dan had je ze hier ook wel gevonden. Vrouwen zoeken in eerste instantie nu eenmaal een goede provider, dat is altijd al geweest en zal ook nog wel een poosje duren (totdat ze allen volledig geëmancipeerd zijn).

Aan de kennis van de Nederlandse taal te zien zijn het niet de meest ontwikkelde Nederlanders die zich daar een vrouwtje gaan halen en aangezien er een lineaire samenhang tussen ontwikkeling en inkomen bestaat, ook niet de meest welvarende (zoals ik eerder al opmerkte). Vaak zijn deze vrouwen wel ontwikkeld en zullen zich dan ook, nadat ze werk en permanente verblijfsvergunning hebben, hier een gelijkwaardige partner zoeken of een van daar laten overkomen. Maar zo heb je toch een paar jaartjes een mooie vrouw gehad, iets wat je hier nooit zou lukken!

• Mikael

Je hebt over armoede, die materieel bedoeld is, maar vergeet niet morele en sociale armoede, dat ze hier terechtkomen. Meestal denken ze, dat ze hier het leven kunnen leiden zoals daar, alleen financieel sterk en zeker voor hen toekomst, maar niets is minder waar. Na een tijdje, zullen ze begrijpen, waar ze terecht zijn gekomen, en wat dat voor hen betekent. Een teleurstelling, leegte en heimwee. Er zijn verschillende situaties, maar in het algemeen heb je gelijk, ze zijn daar hoog opgeleid en hebben heel andere klasse en hier meestal gaat het niet goed, vooral met mensen van “shony mentaliteit”, en na een paar jaar gaan ze iemand zoeken op hen eigen niveau en achtergrond. Het ijzer gordijn is weg, maar het idee over westerse paradijs bestaat nog, en zal nog langer bestaan, zolang daar echte beeld ontbreekt en ze zullen hen mening daarover niet veranderen, zolang ze daar zijn. Ik heb in emigratie forum gelezen, dat meeste buitenlanders helemaal geen idee hebben over dit land en weten niet waar ze zullen terechtkomen en wat hen te wachten staat, en wanneer ze dat achterkomen, het is al te laat…

• danny

slechte ervaring heb je gehad he!!!!!!!

• joost

Nee, zelf heb ik geen slechte ervaringen gehad want ik ben nog nooit in Oekraine geweest; ik ga donderdag voor het eerst!Ik heb wel een vriend die geen beste ervaringen heeft met een Cubaanse die hij heeft leren kennen toen wij daar samen op vakantie waren. Die situatie is goed vergelijkbaar. Ik ga al wat jaartjes mee en kijk verder dan mijn neus lang is. Kiev schijnt een prachtige stad te zijn die al een tijdje op mijn verlanglijstje staat en ik vind het jammer dat de reputatie van deze stad en het hele land naar de knoppen gaat door gasten die de armoede van de bewoners uitbuiten; gelukkig krijgen deze heren vroeg of laat toch de deksel op hun neus!

• joost

Wat Mikael schrijft klopt volkomen: wij leven hier in een consumptie maatschappij met een “ieder voor zich en God voor ons allen”-mentaliteit waarbij God ook niet meer meetelt. We hebben steeds meer maar willen dan toch nog meer hebben; onze onstilbare honger naar consumptiegoederen wordt door ons zelf instand gehouden d.m.v. reclames en is inmiddels verheven tot hoogste goed: je bent wat je hebt en/of doet en dit moet liefst meer en beter zijn dan van een ander, anders zijn we niet tevreden. We zijn bereid hier hard voor te werken en hebben daar alles voor over; ook als dat ten koste van andere dingen gaat, als we dat al in de gaten hebben.

In Oekraine is wel nog sprake van sociale samenhang en daar helpt men elkaar nog, ook de familiebanden zijn daar nog zeer hecht. Daar heeft men wel nog tijd en oog voor zijn eigen ontwikkeling en die van zijn familie en i.p.v. zijn kind een xbox te kopen speelt en praat men nog met elkaar.

Zo iemand in onze leegte plaatsen leidt onherroepelijk tot een gat dat niet op te vullen is met materiële zaken en zeker niet door Sjonnies want praatjes vullen geen gaatjes!

• Arthur

Aan de “heer” Joost en de andere trieste figuren die in “mijn” topic reageren.

Ik neem maar even aan dat je het allemaal niet tegen mij hebt wat je hebt opgeschreven.

Je schrijft namelijk op een manier alsof je het allemaal zo goed weet terwijl je nog voor de eerste keer moet gaan……….??????

Ik ben de afgelopen 1,5 jaar al 10 keer zowel zakelijk als prive geweest en ken daar aardig wat mensen. Van arm tot (zeer) rijk. Mannen en vrouwen.

Ik ben dus aardig op de hoogte van wat er allemaal gebeurt.

Wat vrouwen betreft: Je kan in geen enkel land “op zoek gaan” naar je toekomstige vrouw. Die kom je simpelweg tegen of niet. Dat kan in elk willekeurig land gebeuren.

Dus laat hier aub achterwege wat ik wel of niet MOET doen.

Mijn vraag was heel simpel. Ik wil met mijn vriendin een vakantie hebben in Europa. Hoe pak ik dat aan?

Er is absoluut (nog) geen sprake van om haar permanent naar Nederland te halen.

Maar goed, voor ze hier komt ga ik eerst volgende week kennis maken met meer familie leden van haar.

Ik wens iedereen hier het beste op het vlak van liefde en geluk.

En bedenk: geef wat je zelf ook zou willen ontvangen maar hou je hoofd koel want de dames kunnen inderdaad zeer slim zijn!

Groeten,

Arthur