visa ukraine nederland

  • Gymbo

    Beste Yann,

    Nooit geld overmaken aan iemand die je nog nooit hebt gezien of ontmoet.

    Visa fee via het VAC (Visa Application Centre in Kiev) kost ongeveer 350Hryvna, ofte 35 Euro

    Een vlucht regel en betaal jij maar das na de visum.

    Je kan een vlucht ook reserveren voor een bepaalde periode. Zo ben je geen geld kwijt als ze geen visum krijgt.

    Iemand van Oekraine kan Europa niet zomaar binnen. Daar moet je borg voor staan, documenten op de gemeente halen oa formal obligation, loon informatie uitnodigingsbrief etc.

    Zij heeft nodig paspoort, reisverzekering en jouw documenten, jouw vliegtuigreservatie.

    Om van Oekraine naar Belgie/Nederland te komen is niet eenvoudig, omgekeerd wel.

    Dus hou het simpel en ga naar daar.

    Vertel haar dat het veel eenvoudiger en sneller te regelen is om naar Oekraine af te reizen ipv dat zijn naar jou komt

    Zeg haar dat je op vakantie komt naar Oekraine, kijk dan maar eens hoe “jouw duifje” gaat reageren.

    Ben je welkom, mooi voor jou. Heb je en leuke vakantie en hopelijk een even mooie relatie nadien.

    Zal ze alles doen om toch maar aan geld te raken, je af te wimpelen om naar Oekraine te komen of erger nog niets meer van zich te laten horen, dan was “jouw duifje” gewoon een scam.

    Nee niet alle Oekrainers zijn scammers, ben zelf getrouwd met eentje. Maar voorzichtigheid is geen overbodige luxe, scam bestaat, hou er dus rekening mee.

    En eventueel na jouw vakantie in Oekraine, kan je documenten verzamelen om haar een visum naar Europe te bezorgen.

  • Wil Slaats

    http://www.netherlandsvac-ua.com/russian/documents.aspx

    Deze link krijg je wanneer je de Nederlandse Ambassade belt of mailt..hier kun je alles opzoeken wat je nodig hebt aan papieren om je vriendin naar nederland te halen voor een kort visum (touristen)

    Ik zelf ben getrouwd met een Oekraïnse uit Kharkov.. En ja het is een hoop papier werk!! En pas op de Nederlands ambassade controleerd alles best streng..en nodigd ook mensen uit voor een intervieuw!

    Hier moet je vriendin voor zorgen!:

    Lijst van documenten - echtgenoten van Nederland, die samen leven in

    Oekraïne

    Een volledig ingevuld en ondertekend door de aanvrager profiel

    2 nieuwe pasfoto's

    Een paspoort, dat niet eerder dan drie maanden verstreken vanaf de datum van

    geplande terugkeer

    Een

    Een kopie van het paspoort informatie pagina

    Binnenlandse paspoort en een kopie van alle pagina's

    Medische verzekering bij een verzekeringsmaatschappij bedrag van niet minder dan 30.000 euro in geval van nood

    behandeling, dringende medische hulp en repatriëring.

    Brief van de werkgever / academische ѐ aan

    2

    Bewijs van fondsen

    3

    Voor minderjarigen die alleen reizen of met een van de ouders: notaris

    gecertificeerd toestemming

    Voor burgers van andere landen (Oekraïne en Moldavië niet) een verblijfsvergunning in Oekraïne

    Een kopie van de eerste pagina van Nederland paspoort en verblijfsvergunning in Oekraïne

    Indien de aanvrager is een burger van Nederland en trouwde met: een kopie van de huwelijksakte

    Getekend referent formulier M47 (brief van de garantie) (zie referenties)

    ____________________________________________________________________________________

    Extra bevestiging van

    Deze lijst is niet definitief. De Ambassade behoudt zich het recht te verzoeken

    bijkomende documenten indien nodig.

    ________________________________________

    Een

    Indien er twee of meer paspoorten, het noodzakelijk is voorzien.

    2

    Studenten moeten een certificaat van academische ѐ geven zou niet over een resolutie voor de periode van reizen en

    kopie van studentenkaart, moet u draait het bewijs van dienstverband bij de resolutie;

    ondernemers en ondernemers moeten een kopie van kentekenbewijs te geven.

    3

    Certificaat van de bank op de MF ѐ dat (niet ouder dan 14 werkdagen), of een kopie van de controles van de reiziger voor $ 34

    euro per dag per persoon en een kopie van de ontvangst van hun aankoop.

    En Jij ..

    Kopie ID (paspoort)

    Werkgeversverklaring ..handtekening van je baas erop.

    3 laatste loonafschriften. En je moet toch minimaal 1500 bruto in de maand verdienen..dus geen vast werk heb je pech!!

    Een persoonlijke uitnodiging …waar jij je vriendin uitnodigt voor een bezoek naar nederland..bv. vakantie..om te trouwen etc.

    Een uitnodiging van je gemeente..Ga naar gemeentehuis en vraag voor deze papieren en vul ze correct in.

    Ook kunnen ze vragen naar je ziektekostenverzekering..

    Je moet garant kunnen staan in de periode dat je vriendin bij jou verblijft

    ik hoop je een beetje te hebben geholpen…

    Groetjes Wil

  • air

    ok wim ik heb net een mailtje gekregen van een dame en ik begin toch echt mijn twijfels te hebben ze is super mooi en altijd netjes gekleed echt gala achtig op de fotos en vroeg mij ook om 280 maar dat was voor haar paspoort en 200 voor visa hmmm ik vroeg om daar te gaan maar ze is daar nooit op ingegaan…

    ik ga nogmaals sturen dat ik liever daar naartoe kom kijken wat ze zecht. heb haar trouwens op tagged ontmoet

  • Gymbo

    Ben niet Wim, maar dit terzijde.

    Feit is dat jij snel en zonder veel problemen naar daar kan reizen.

    Travelpassport en je kan vertrekken.

    Zij heeft een hoop documenten nodig.

    Wees open en eerlijk in je communicatie, dat het voor jou veel makkelijker is om te reizen dan voor haar en dat je voorzichtig bent wan dat je weet dat er misbruiken zijn ivm visa etc

    Zeg dat je naar Oekraine komt om een weekje vakantie en haar graag wil ontmoeten en dat je na je ontmoeting wil meewerken aan visa richting Nederland/Belgie.

    Het is een feit dat Oekrainse meisjes er altijd piekfijn willen uitzien, voor ze de deur uitgaan zijn ze opgemaakt, haren gekamd enzo.

    Ze willen gewoon altijd mooi zijn.

    Feit is ook dat velen zich beetje schamen voor hun leven.

    Zeker in kleinere dorpen hebben ze niet altijd graag dat je hen opzoekt of hun huis of familie ziet (later verandert dit wel)

    Dus stel publieke plaats voor. Jij gaat naar Kiev, zij komt ook naar Kiev.

    Of je spreekt af in de grootse dichtstbijzijnde stad in haar buurt.

    Waar je iemand ontmoet speelt, denk ik, weinig rol.

    Feit is dat je op gratis social sites meer kans op misbruik hebt.

    Scammers kennen deze sites ook en gebruiken ze dus ook om geld binnen te halen.

    Er zijn diverse trucjes om de scammers er zo uit te halen.

    een veiligere manier zijn de betaal datingsites (wel de veilige natuurlijk) of je inschrijven op iets Russisch/Oekrains (a la odnoklassniki )maar dan zou je best wel al iets van de taal kennen.

    Het enige belangrijke, en dat blijf ik herhalen, is stuur nooit geld naar iemand die je niet kent !! (maw die je niet persoonlijk hebt ontmoet)

  • iediek

    hello every bady who wants to see the the Ukrain dating.

    95 % of the girls cheating you and laying you and want to take money from you . When you are in Ukrain you see that you have lost alot of money to see a high level Ukrain prostituds and more expensive than the westren prostidudes.

    50% trying to get money from you before to come to meet you . if you paid . you lost the money and the girl.

    you can meet 2 girls uit of 10 . so you lost almost 1000$ only for site plus cost of your travel .

    These 2 girls has a very law educations and they are good cheaters.

    they never give you thier adress , if she get the chance she steal your money , credit cards and your passport.

    So, you must first make a copy of her passport for your safty.she must know that you have her adress .

    These girls that you see op the site are not the normal girl of Ukrain . if you married her , you will make a big mistake in all your life . they wants to come to weast at any cost .

    That is me exprience out of 20 girls in Ukrain .

    One of the most important character of this ukrain dating girl is that ,they never tell you the truth about her self.

    You must als know that you have also risked your life .

    John,

    from nederland

    John

  • phillips

    These Girls which you see on the site are not the normale girls.

    80 % does not come as the promised you on the site . they always have thier stupit reason for not coming . 20 % that will come , but they cheating you and cost you thousands dollars to see an uneducated high klas expensive prostitude. they never give you thier adress So, you must know hat you risk your life and your money.

    I came from germany and live 2 years in Ukrain on business . You can find a normal good girl in Ukrain in the sociaty ., but you can never find on site .

    Please do not risk your mony and your life.

    sincerelly ,

    Phillips from germany

  • joop de hoop

    Hey loser,

    Posting two things under a different name with the same terrible English isn't obvious here at all.Maybe the fact that you got ripped off has something to do with you being a complete and utter loser? Just a wild guess. If you are a loser in the Netherlands you are a still a loser in Ukraine. So don't talk about Ukrainian people like that, you have no clue what you are talking about whatsoever.

    Enjoy your life, and your right hand wanker.

  • Gymbo

    Beste John,

    Even opmerken, als in het Engels probeert te communiceren zorg er dan alvast voor dat je geen fouten maakt. Google translate is hiervoor een handig tooltje als je enigszins je eigen moedertaal machtig bent. Met dit koeterwaals Engels maak je je totaal belachelijk als je een mailtje schrijft naar eender welke vrouw in Oekraïne.

    Nu, duidelijk is dat je geen bal verstand hebt van wat er in Oekraïne is of gebeurt. De meeste Oekraïense meisjes zijn zeker geen prostituee of leugenaars. En om eerlijk te zijn, velen vinden het zelfs moeilijk om een cadeau te ontvangen laat staan dat ze geld vragen. Ook even rechtzetten, de meeste meisjes in Oekraïne zijn zeker niet laag opgeleid, zelfs mensen in boerendorpen sparen zich alles uit het lijf om hun kinderen naar de universiteit te sturen. Gewoon al omdat ze willen dat hun kids misschien dan beter zullen afzijn dan zijzelf.

    Dat jij je hebt laten rollen door een datingagency is dom. Je moet weten dat een dating agency een bedrijf is, een bedrijf dient om geld te verdienen en is geen hulporganisatie. Vele dingen heb je zelf in de hand als je contact zoekt in Oekraïne. Er zijn genoeg mogelijkheden om zonder datingsites en agencies te werken en toch in contact te komen met Oekraïense vrouwen, aan jou om deze te gebruiken. Als je een datingsite gebruikt kies dan eentje waarvan je onbeperkt gratis kan communiceren in ruil voor inschrijvingsgeld en betaal niet per bericht. Zodra je 1 persoon leuk vindt en wat beter contact hebt, ga dan buiten de site verder met contact (skype is heel handig hiervoor) Beslis je om naar Oekraïne te gaan, ga dan nooit via een datingbureau maar regel alles zelf. Je zal veel minder kans hebben om gerold te worden en veel goedkoper af zijn.

    Verder no even dit

    Draai de zaak om, 1 vrouw kan kiezen tussen 20 mannen. Ik durf wedden dat ze niet voor jou zal kiezen. Je staat niet in een winkel waar je even respectloos een stukje vlees gaat keuren en kopen. En respect moet van beide kanten komen, tenslotte zij gaat veel van haar leven opgeven, familie en vrienden verlaten (terwijl haar leven misschien best wel OK is) om in een onbekende toekomst te stappen.

    Oja, ik ben getrouwd met een Oekraïense vrouw en heb er geen spijt van laat staan dat ik mijn leven riskeer. Ze is zelfs zuiniger dan mijn vorige vrouw, doet meer in het huishouden, heeft een univ diploma en gaat werken zodra ze het Nederlands voldoende beheerst, We staan ook dichter bij elkaar dan ik met men vorige vrouw, komen super overeen. Ze is in België om met mij samen te zijn en ik hier vast en beter betaald werk heb dan zij. Moest ik In Oekraïne een baan hebben gevonden met goed loon waren we daar gebleven, dus ze is niet hier omdat ze kost wat kost in het westen wil wonen.

  • rudi

    overschot van gelijk,Gymbo

  • John

    Hello every one who wants to go to Ukrain. I am John rubbert from Sweedan . I had 2 years expirence in Kiev , odessa

    The dating site and the girls on the site 95% lying , cheating and deceiving you .Your money goes to The site , and to the girl agence and bonice to the Girl.

    Most of girls sent letter to mans that are 10 - 30 years older than her .Some of them does not exsit . Most of them want to take money from you . if you can not speak Russian they want very well to meet you with a transluter . They want to meet you a few time in a very expensive restuarants with transluters to pay her and to pay very expensive menue. Than she disappeared .

    Some of them cheat you and tell you she wants first to fall in love with you . Than she will go to bed with you .She wants minimal to have dinner in very epensive hotel that she have never been before and she had only a dream about it

    The mentality of the girls and people in Ukrain is that ( they never tell you the truth . she think she is smart and she can cheat you . that is the mentality of these girls).

    In the big city like Kiev 99% of the girl cheat you and laying and they dono tcome to datting because they are all expensive prostitudes and they are busy. they tell you that they works very hard specially they work too late .

    You can find girls in the cities border with Russia. they are simple and very law educated girls. some of the them does not have jobs and they are street girls . looking for turists. they Know only turists have money and can invite them to resturants. and spend money for her

    they do not tell you and they not give you her adress and identitity . So , if she has the chance she will steal your credit card , money and passport . they sell your passport in good prise .

    the site always tell you that they has the scan of the passport of the girls . But it is a very big lying . The site has only an Email adress of the girls and the Email adress is not a registered email adress It is Mail.ru adress

    You must know that you have risked your life and your money .

    If you came to marry a datting girls . you must know that you have married a law educated street girls .This girl is not good for you and not good for the west sociaty.

    thanls.

    J.R