visa ukraine nederland

  • franklin

    klopt veel buro,s deugen niet ,alleen maar foto,s maken en op Internet zetten ,zelf ben ik getrouwd met een Oekrainse dame gaat goe ik woon en werk in de Oekraine apart verhaal doch prima ,maar ga regelmatig terug naar Amsterdam .

    voor meer info email me maar ,ken veel goede dames , doch ze spreken basic Engels.

    Poka .

    franklin

  • richard

    Hoi Franklin,

    Hoe weet ik je email?

    Ik woon zelf net over de grens in Duitsland, volgens mij is het hier makkelijker.

    Wat weet je over die site online dating ukraine?

    groetjes

  • piet

    hallo ger ben in april in kiev kom je langs groeten piet/malee

  • Hans

    Heb me een tijdje geleden op http://www.ukrainedate.com/ gezet.

    Ben in augustus 4 dagen naar Kiev geweest en met 4 vrouwen gedate.

    Ben met 1 verder gegaan. Ze is hier in Nederland 5 dagen geweest.

    Visa is een groot probleem maar je moet gewoon doorzetten.

    Met haar naar Delft, Scheveningen en Brussel geweest en ook mijn eigen omgeving laten zien (vader/moeder, eetcafeetje, een enkele vriend, mijn woonplaats en omgeving e.d.).

    Helemaal top. Zijn mooie en meestal lieve vrouwen.

    Ze lopen als een vogel en niet zoals Hollandse vrouwen als een koe.

    Gedraag je als een heer en je wordt beloond (ook in bed)

  • richard

    Maar ik dacht dat ze geen visa nodig hadden en zeker niet voor 5 dagen?

  • Kris Vanhoutte

    Hi,

    Je mag me altijd mailadressen mailen van alleenstaande vrouwen in Oekraine die jij kent hoor. Als je dat wil doen natuurlijk! Alvast bedankt voor de moeite en welwillendheid!

    Nog een fijne dag verder!

    Groeten, Kris Vanhoutte

  • peter65

    Hoi franklin,

    kun je me mailen over het verkrijgen van een visum kort verblijf in Nederland.

    Heb de site bekeken van de Nederlandse ambassade. heb veel info maar misschien kun je me opweg helpen.

    Mijn vriendin woont en werkt in de Oekraine, ze is ontzettend bang voor een afwijzing van het visum.

    graag zou ik met jouw van gedachte willen wisselen. Hoe kom ik met jouw in contact.

    groet

    peter

  • Prawo

    Bij het aanvragen van een visum is het vooral van belang dat ze aannemelijk maakt terug te zullen keren na afloop van haar bezoek.

    Alle andere voorwaarden zijn doorgaans geen belemmering.

    Dat kan door een verklaring van school of een werkgever. Omdat er een kind achterblijft of ze de zorg heeft voor familieleden.

    Leg geen valse papieren over. De ambassade controleert steekproefsgewijs en bij ontdekking kan ze een visum voor de toekomst wel vergeten.

    Laat je echter niet ontmoedigen.

    Ook jongeren die nog thuis wonen en niets om handen hebben kunnen een visum krijgen.

    Ga bij een afwijzing zeker in bezwaar.

    Met behulp van een advocaat zoals ik geeft dat meer kans op succes en kost niet veel.

    Reken op € 98 eigen bijdrage. Er wordt namelijk alleen naar haar inkomen gekeken en niet naar dat van jou.

  • martin

    hallo mensen ik wil een vrouw uit de ukraine voor en week hierheen halen weet iemand wat een visum kost van daar naar amsterdam bvbd

  • Gilbert

    Je vragen zijn al uitgebreid aan bod geweest in dit forum. Ken je de Engelse term RTFF ?