Beste Danny,
Het spijt me dat ik me gisteren zo heb laten gaan en jouw goede naam in twijfel heb getrokken; ik had geen enkele reden om aan jou of jouw bedoelingen te twijfelen. Ik had me boos gemaakt over de mentaliteit van mensen die gebruik/misbruik van situaties maken maar achteraf gezien hoor jij niet tot deze categorie. Je hebt een bedrijf in Oekraine en daar wordt iedereen beter van. Zoals al eerder iemand schreef is het jammer dat er weinig steun en handel met/voor Oekraine is vanwege een twijfelachtige gang van zaken. Dat het juk van het verleden hierdoor voor de Oekraieners alleen maar zwaarder wordt schijnt hierbij te worden vergeten. Het is daarom goed dat er zakelijke initiatieven met en in Oekraine worden ontwikkeld want dat heeft het land hard nodig.
Ik las nog een paar berichten van een mevrouw die in bruidskleding doet en haar leverancier in Oekraine bleek ook al in de problemen zijn geraakt vanwege de crisis. Meer handel betekent een betere economie en dat is waar het momenteel aan schort. Danny ik hoop dat je goede zaken doet en ik zag dat je meerdere nuttige bijdragen aan dit forum hebt geleverd; nogmaals mijn excuses voor mijn kortzichtige visie van gisteren waarbij de emoties de overhand namen!