geldautomaten

• joost

Danny ik denk dat Arthur in Kiev is met dezelfde bedoeling waarmee jij naar Kiev bent gegaan: goedkoop #%$#$&.

En dan denken jullie ook nog grote weldoeners te zijn?

Jullie maken op een bedenkelijke wijze gebruik van de armoede van anderen; daar moeten jullie vast heel erg trots op zijn!

• danny

ik weet niet wat jouw probleem is maar

ik woon in kiev al 4 jaar,wat was je naam ook al weer

ik heb hier een eigen bedrijf dus ik weet niet

wat je zit te zeuren.en joost veel plezier met je fantasie

• joost

Ik ga hier geen twist beslechten met iemand die de Nederlandse taal niet eens beheerst en niet weet wat zich in zijn vaderland afspeelt: er is geen enkele bank in Nederland waar je spaargeld niet veilig is en die zal er ook nooit zijn!

Nou zeg hele kerel ben jij met je eigen ‘bedrijf’; dan heb je nu zeker alle kennis in pacht? Ik zal maar niet vragen waarom je juist daar je bedrijfje bent begonnen en wat voor soort zaakje daar runt.

Ik heb geen probleem, alleen moeite met uitbuiters.

• Henk

Joost is bezet met grote pessimisme. Ga z`n berichten maar na. Daarom geen comentaar leveren, dan stopt het vanzelf.

• joost

Ik word ook echt niet vrolijk van de geestelijke armoede van sommige forumbezoekers. Maar ik heb mijn punt gemaakt en zal me van verder commentaar onthouden; stel je voor: straks bederf ik jullie pleziertjes nog!

• Arthur

Beste Joost,

Aankomende donderdag krijg jij van mijn contacten een fijn ontvangst in Kiev.

Helemaal gratis en voor niks.

Mag jij je alvast op verheugen.

Geniet ervan.

Groeten,

Arthur

• joost

Beste Arthur,

Als dit jou manier is om met mensen om te gaan die vraagtekens plaatsen bij de bedoelingen van anderen dan spijt me dat voor jou. Ik heb er moeite mee dat er mensen zijn die gebruik maken van een situatie die voor andere mensen minder florisant is en dit probleem wordt inmiddels in de Oekraine zelf ook erkend. Vrouwenbewegingen organiseren demonstraties in Kiev en een groot deel van de bevolking voelt zich in de etalage gezet.

Meisjes van het platteland trekken uit armoede naar de steden om zich daar te verkopen om zo wat geld naar huis te kunnen sturen en zo wordt een steeds groter deel van de bevolking afhankelijk van het sextoerisme. Ik wil niet beweren dat alle vrouwen economische motieven als drijfveer hebben maar ik weet wel zeker dat niet alle vrouwen kiezen voor een west Europeesche partner omdat ze zo knap, aardig of ontwikkeld zijn.

Ik wil geen moreelridder zijn en ik ben misschien wat fel in mijn bewoordingen geweest en het spijt me als ik daardoor mensen te na ben gekomen, maar sta er wel een keer bij stil dat er in dat land armoede heerst en dat het nogal respectloos over kan komen als je je geld eenzijdig aan vrouwen en uitgaansleven besteedt, iets waar ze zelf absoluut niet toe in staat zijn.

Toerisme is ongeveer 10% van het BNP van Oekraine en is sterk groeiende; het zou jammer zijn als er mensen zouden wegblijven vanwege de slechte reputatie want dat geld komt indirect ook bij de armsten terecht (helaas te weinig).

• joost

Verder vind ik het absoluut niet kunnen dat je mij op deze manier openlijk bedreigt en die mening deelt men op de Nederlandse Ambassade in Kiev. Je persoonsgegevens worden nagetrokken en ik denk dat als mij wat overkomt jij helemaal niet meer hoeft te proberen om je vriendin naar Nederland te halen en jij Oekraine zelf niet meer inkomt!

• Arthur

Beste Mede-forummers,

Negeer aub mijn vorige post.

Ik liet mij even gaan maar ik heb geen idee hoe ik deze post kan verwijderen.

Ik ben mij ervan bewust dat we hier zijn om informatie uit te wisselen en elkaar op die manier te helpen. Mijn post draagt daar niets aan bij.

Groeten,

Arthur

• joost

Het spijt me dat ik met name Danny en Arthur vanuit een vlaag van verbijstering en verontwaardiging heb beschouwd als personen die ze in werkelijkheid niet zijn, hiervoor mijn excuses! Ik heb alles en iedereen over één kam geschoren en dat was fout. Ik ga er vanuit dat iedereen die deze site bezoekt op zijn manier het beste voor heeft met de Oekraiense bevolking en dat ik de ruimte waarbinnen dit mogelijk is te nauw heb ingeschat.