Waar zijn de goedkope tickets ?

• Marika

Hallo,

In diverse berichtjes lees ik over goedkope vluchten via Wizzair?

Wij willen eind juli naar de Oekraine/Kiev met 3 personen.

Waar kan ik het beste mijn vliegtickets boeken?

Of is een treinreis ook te doen/

Of toch maar vliegen via KLM?

Wie helpt mij aan nuttige tips.

groetjes Marika

• Gilbert

Hoi Marika,

Met Wizzair kun je vanuit Dortmund en Keulen naar Kiev vliegen. Vanuit Keulen kun je ook met German Wings naar Kiev vliegen. In vergelijking met andere maatschappijen zijn de tickets goedkoop. Als je in de buurt van Schiphol woont, is het natuurlijk een afweging of je voor de goedkope Wizzair tickets gaat.

De websites zijn: www.wizzair.com & www. germanwings.de

Mocht je vanuit Schiphol willen vliegen kun je voor tickets op de volgende sites terecht:

www.cheaptickets.nl

www.atp.nl

www.connections.be

Treinreis kan natuurlijk ook, maar dan ben je wel even onderweg. Maar dan zie je ook wat. Echter qua kosten en reisduur kan een treinreis niet concureren met een lowcostairline als Wizzair.

• marcus

Wizzair blijft mijn persoonlijke favoriet.

Heb al met heel veel low-cost maatschappijen gevlogen maar met wizzair krijg je ook nog GRATIS drank aangeboden.

Wat bij de andere niet is daar betaal je overal voor, let wel op je handbaggage (airporter) zorg dat het niet boven de 10 KG uitkomt.

Vorig weekend nog 4 dagen in Lviv geweest, leuke stad, persoonlijk vond ik het leuker dan Kiev daar.

Ook voetbal kijken was leuk, echt zo'n oud stadion met de topper Karpaty tegen Dinamo Kiev.

Door de crises is UA momenteel gunstig qua eten en verblijf, appartement heb je voor ongeveer 25 euro p.nacht, en goed eten doe je op de meeste plaatsen (restaurant) onder de 10 euro p.p.

Marcus..

• jisk

Ik reis al 10 jaar met de regelmaat van de klok met de auto naar Ukraine en tuf het hele land door.

Nu ben ik wel eens nieuwsgierig of er ook mensen zijn die weten waar je goedkope ticket's voor Lviv kunt bemachtigen?

• jisk

Ik reis al meer dan 10 jaar met de regelmaat van de klok naar en door Ukraine.

Nu zouden we eigenlijk best wel eens met het vliegtuig willen.

Weet iemand hoe wij zo goedkoop mogelijk met het vliegtuig in Lviv ( Lemberg ) kunnen komen.

• marcus

Vanuit Dortmund met Wizzair direct op Lviv (Lemberg).

Of.

Vanuit Weeze met Ryanair op Krakow en dan de sneltrein naar Lviv.

Marcus..