Waar zijn de goedkope tickets ?

• Frank

10 euro per vlucht tot 20KG als je meer mee neemt kan je dat vooraf al betalen.

• marcus

Handbagage is GRATIS (controleren ze niet op gewicht).

Wel een klein (airportertje of een sporttasje) meenemen, als het namelijk een groot stuk handbagage is checken ze het in als ruim bagage en kom je aan het betalen.

Marcus..

• Mikaeli

Bedank voor jullie informatie.

Marcus je bent al een expert voor Low cost vluchten, en dat is fijn, dat je andere kan helpen met informatie. Ik kom niet minder dan 120 voor een retourtje uit voor eind februari voor en week, maar daarna zijn ook de prijzen behoorlijk hoog en het is zelfde voor de mand april en mei.

• marcus

Bedankt,

Ja, als je veel reist (zoals ik ;) minimaal 1x per maand naar het buitenland, weet en zie je wel het een en ander.

Tickets worden inderdaad stukken duurder, hopen op de aanbiedingen vanuit Eindhoven dan maar, de eerste 2 zijn voor marcusje dan ;)

Marcus..

• Mikaeli

Ik heb hier stuk informatie gelezen dat in de zomer van 2009 zal het lukken. Is er nog meer informatie, wanneer gaan ze vanuit Eindhoven naar Kiev vliegen?

• Frank

Beste Mikaeli.

Dat vertellen ze nog niet wel dat er onderhandelingen zijn en ik neem aan dat ze niet iets naar buiten brengen wat niet gaat lukken. Er zijn wat pers berichten los gelaten. Het is afwachten……

• Mikaeli

Dan blijven we hopen, dat het inderdaad gaat gebeuren. Dat zou echt goed zijn, en hoeven we niet naar Duitsland voor zon reisje.

• Eloy

Thank you for your e-mail.

Wizz Air has no plans of launching Eindhoven-Kiev connection in the nearest future.

We highly appreciate your suggestion and will forward it to the planning departmentFrank schreef:

>

> Beste Mikaeli.

>

> Dat vertellen ze nog niet wel dat er onderhandelingen zijn en

> ik neem aan dat ze niet iets naar buiten brengen wat niet

> gaat lukken. Er zijn wat pers berichten los gelaten. Het is

> afwachten……

• marcus

Dat wordt dan gewoon Dortmund blijven vliegen, overmorgen zit ik weer in dat ding naar Borispol ;) en woensdag erop weer terug.

Marcus..

• Arthur

Grrrrrrr………. ik mag volgende week ook weer maar dan via Wenen………