Waar zijn de goedkope tickets ?

• Marcus

Beste Mensen,

Zag gisteren op de website van “WIZZAIR” dat de goedkope tickets (voorlopig) weg zijn :(

Het goedkoopste wat ik kon vinden is in maart voor 100 euro all-inn.

Naarmate je verder vooruit boekt worden de tickets steeds duurder, zag al prijzen van 200-250 euro retour.

Zou er dan geld bij moeten op die route naar Kiev ? want 200-250 euro vind ik geen low-cost meer ;)

Gelukkig had ik een paar weken geleden nog een ticket geboekt voor de komende carnaval periode (20 tot 25 feb.) dus ik zit nog voor 47,98 retour all-inn in het vliegtuig :)

Marcus..

• Gilbert

Veel, heel veel, orthodoxe mensen reizen in maart en april naar Kiev. Maatschappijen spelen hier ieder jaar op in. De prijzen zijn dan meestal duurder. Daarnaast is het zo dat veel van deze mensen al de goedkope tickets hebben gekocht, waardoor alleen de duurdere overblijven. Helaas, maar het zij zo. Ook het feit dat veel Oekrainers in Duitsland wonen en/of werken en nu vaker op familie bezoek kunnen gaan, laat de prijzen stijgen. Er is volgens mij nog geen vlucht van Kiev naar Dortmund of Keulen voor meer dan 20% leeg gebleven. Kassa voor Wizz air dus.

• Frank

Heren, vanaf deze zomer wordt er ook vanaf Eindhoven gevlogen. Zodra je online kan boeken. Zijn de eerste 30 tickets voor mij :) en ja de zomer is altijd duurder.

Marcus schreef:

>

> Beste Mensen,

>

> Zag gisteren op de website van “WIZZAIR” dat de goedkope

> tickets (voorlopig) weg zijn :(

>

> Het goedkoopste wat ik kon vinden is in maart voor 100 euro

> all-inn.

> Naarmate je verder vooruit boekt worden de tickets steeds

> duurder, zag al prijzen van 200-250 euro retour.

>

> Zou er dan geld bij moeten op die route naar Kiev ? want

> 200-250 euro vind ik geen low-cost meer ;)

>

> Gelukkig had ik een paar weken geleden nog een ticket geboekt

> voor de komende carnaval periode (20 tot 25 feb.) dus ik zit

> nog voor 47,98 retour all-inn in het vliegtuig :)

>

> Marcus..

• Arthur

Ik vlieg (helaas) nog steeds vanaf Schiphol…….

Ik boek nu bij Austrian Airlines. Wel duurder dan vanuit Dld en veel langer onderweg maar goed.

Er staan tickets bij van Euro 130,00.

Dus voor jullie nog steeds (in verhouding te) duur maar voor mij ivm vertrekplaats beter dan de andere prijzen……..

Zucht…… snel weer terug……. ;-)

• henk

Ik ga in week 10 vanaf Dortmund. Voor de prijs: 62 euro. Ik hoop dat die prijzen weer naar beneden gaan in de zomer. Kunnen we weer.

• Marcus

Zal moeilijk worden, ik hoop maar dat de “AANBIEDING” vluchten vanuit Einhoven leuk geprijst zijn, maar dit zal wel niet want Nederland heeft die belachelijke eco tax ;) van onze grote banken vriend Woutertje Bos :)

Marcus..

• Frank

Ik heb mail van Wizzair gehad. met de tip de website goed in de gaten te houden aangaande Kiev-Eindhoven. :) promoacties zullen ongetwijfeld komen. Dus tickets in slaan. Over 13 dagen er weer alleen naar toe en vliegen we alweer samen terug. :)

BTW als er nog UA kopels zijn uit de buurt van Arnhem…. wij houden ons aanbevolen, stuur even een mail.

• Marcus

Ik zit al op het puntje van miijn stoel :), ben jij soms met een Oekraiense getrouwd Frank ? ;), mooie dames daar he ;), je komt er alleen zo moeilijk vanaf ;)

Marcus..

• Frank

Getrouwd bijna :) niet verder vertellen.

Maar mooie vrouwen heb je ook in Nederland. Ga niet op zoek je loopt er vanzelf tegen aan.

• Mikaeli

Hoe zit bagage bij WIzzair? Kun je handbagage zonder te betalen meenemen of betaal je toch 10 euro per stuk tot 20kg per vlucht?