Kompleet nieuw punt, dit zal zeker van invloed zijn.
Met alle respect, ik vind het een vreemd verhaal, wat helemaal niet overeen komt met mijn ervaringen.
Ambassade personeel zijn ambtenaren en kunnen de regels niet naar eigen inzicht uitleggen, procedures moeten gevolgd worden.
Als een visum aanvraag wordt afgewezen, dan lijkt mij dat de documenten niet volledig, onzorgvuldig en niet compleet zijn ingeleverd.
Al de visum aanvragen die de afgelopen 9 jaar zijn gedaan door bekenden van mij, zijn zonder uitzondering, toegekend.
Ruud Schreef:
——————————————————-
> Met alle respect, ik vind het een vreemd verhaal,
> wat helemaal niet overeen komt met mijn
> ervaringen.
> Ambassade personeel zijn ambtenaren en kunnen de
> regels niet naar eigen inzicht uitleggen,
> procedures moeten gevolgd worden.
> Als een visum aanvraag wordt afgewezen, dan lijkt
> mij dat de documenten niet volledig, onzorgvuldig
> en niet compleet zijn ingeleverd.
> Al de visum aanvragen die de afgelopen 9 jaar zijn
> gedaan door bekenden van mij, zijn zonder
> uitzondering, toegekend.
Het zal een persoonlijke indruk zijn van degene die de posting gedaan heeft?
Maar evengoed als iemand persoonlijk jarenlang goede ervaringen heeft is onderstaande moeilijker te geloven.
De realiteit is dat er met regelmaat afwijzingen worden gegeven, ondanks dat er volledige, zorgvuldige en complete documenten zijn. De ambassade kan, terecht of niet, een ruime en subjective beoordeling toepassen. Als onderneming ontlenen wij daaraan ons bestaansrecht.
Bovendien was het bijvoorbeeld ook de NL ambassade die twee jaar geleden plotseling twee weken extra ziektekosten verzekering ging eisen. Terwijl daarvoor geen wettelijke basis was. Dus zo secuur zijn onze ambtenaren niet altijd. Overigens is deze regel al lang weer teruggedraaid nadat er bezwaar was ingediend bij het Ministerie en de Nationale Ombudsman.
Ik begrijp heel goed dat uw bedrijf er baat bij heeft om horror verhalen te bevestigen , maar het strookt totaal niet met mijn ervaringen.
Zorg dat je papieren in orde zijn volgens de instructies van de IND site, doe er een paar foto's bij waar beide partners op staan, de dame gaat zelf naar de ambassade in Kiev voor de aanvraag en je verkrijgt gewoon een visum.
Wat je een leuke site of interessant boek noemt. (td)
Ik deel je menig Ruud. Oekraïense vrouwen of meisjes zijn geen hoopje vlees of keuringswaar maar mensen zoals jij en ik. Jammer genoeg zijn er nog steeds mensen die hun financieel betere positie gebruiken, misbruiken om het te gebruiken en te misleiden.
Relaties bouw je op met respect en liefde voor elkaar, met vriendschap en vertrouwen. Ook de nonsens die ik elders las over de kinderen. Als je een relatie hebt of huwt met een Oekraïense vrouw en ze heeft kinderen (zoals de mijne een zoon heeft) neem je die er met heel veel plezier bij en aanvaard je deze als je eigen kind. Doe je er ook alles voor zoals je voor je eigen vlees en bloed zou doen. (lees advocaat in Kiev) Mijn vrouw is sinds gisteren in België gearriveerd, de zoon jammer genoeg nog niet. Vandaag heeft onze advocaat een hoorzitting over het verblijfsrecht.
Ruud Schreef:
——————————————————-
> Ik begrijp heel goed dat uw bedrijf er baat bij
> heeft om horror verhalen te bevestigen , maar
> het strookt totaal niet met mijn ervaringen.
> Zorg dat je papieren in orde zijn volgens de
> instructies van de IND site, doe er een paar
> foto's bij waar beide partners op staan, de dame
> gaat zelf naar de ambassade in Kiev voor de
> aanvraag en je verkrijgt gewoon een visum.
We hebben geen baat bij het bevestigen van horor verhalen.
We helpen mensen op het moment dat ze de afwijzing al binnen hebben.
Daardoor weten we van de flexibiliteit bij de motivaties voor afwijzing.
hallo allemaal
Ik ben al een aantal maanden aan het mailen met een vrouw uit Oekraïne Victoria 28 jaar uit rovenki oost Oekraïne, ze werk daar een hoop gedoe daar iedere maand is haar loon te laat maar vraagt niet om hulp.
Maar ze geeft wel aan dat ze ooit weg wil uit Oekraïne omdat er slechte mannen zijn wat ik hier ook al leest zuipers en geen respect hebben voor vrouwen ze is daar helemaal klaar mee haar vriend betrapt op haar verjaardag met haar beste vriendin nu zoek ze een buitenlander en wil trouwen en kinderen wil ik wil dat niet maar daar ging ze niet echt op door?
Nu staan we op een punt dat we elkaar willen ontmoeten !
hier komt mijn twijfels ze wil naar Nederland komen maar dat kan ze niet betalen en ik kom niet uit een ei, dat moet ik betalen of zou ik naar haar gaan me gevoel zeg dat ik naar haar moet gaan anders ben ik 900 dollar armer dat is waar ik bang voor ben ja ik ben achterdochtig.
Maar ik heb me neus wel vaker gestoten ik kan makkelijk 900 dollar missen maar ik ben niet helemaal stom (voor dat mensen zeggen hier)
Wie zou dat doen 900 dollar overmaken naar iemand die je nog nooit heb ontmoet ik niet zo gauw.
Ik geloof wel dat er goede vrouwen bestaan maar deze situatie is nieuw en ik wil mensen spreken die het zelfde hebben meegemaakt hebben.
Ik weet dat er goede en slechte mensen bestaan maar hierom vraag jullie advies en niet zeiken dat een stomkop daar ben hier niet voor.
Dus ik hoop op goede raad van wijze mensen groetjes joh
Hallo Johan!
Ik wil zeg wel dat het stom is! 99% kans dat dit oplichterij is, en dat als je straks je geld overgemaakt dat het contact tussen jullie verbroken is.
Ook naar haar toe gaan is een stom idee? weet je wel 100% zeker dat ze echt is? heb je haar over een webcam gezien? fotos zegt niet alles!
Hoe zijn jullie in contact gekomen? en spreken jullie elkaar alleen via de mail?
Ik zou persoonlijk nooit een vrouw willen ontmoeten die ik alleen ken via het internet, en al helemaal niet zo ver weg!
Als je een vriendin wilt uit die omgeving, pak het vliegtuig en ga los in de stad! Er zijn in Oekraine meer vrouwen dan mannen.
Ik zou het contact tussen jou en Victoria verbreken, nu helemaal omdat ze om een geldsom van 900 dollar vraagt! Hier zit een bende achter.
Deze bendes proberen geld in handen te krijgen d.m.v. mannen te overtuigen dat zijn “vriendin” overkomt, maar of ze kan de tickets niet betalen, of ze heeft geld nodig voor een visum, of dit of dat.
Genoeg verhalen over in de praktijk, veel slachtoffers ook.
Hoop dat je net zoals je zelf zegt, wijs genoeg bent en er stop aan vast zet.
Menno
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?