Hoi Allemaal,
Ik heb redelijk veel zin en onzin in berichten gelezen, en ga zeker niet beweren dat ik alles weet, maar redelijk veel, bijna alles is toch echt wel op internet te achterhalen indien je zelf wat moeite wil doen, en natuurlijk is niet alles te vinden.
Maar of het nu om Oekrainse, Russische, Poolse of eender welke vrouwen gaat, er zullen er altijd tussen zitten die op iets anders dan liefde en gewoon normaal geluk uit zijn, of je het nu gold diggers noemen wil of wat dan ook, MAAR deze soort van vrouwen geeft het overal in de wereld, van NL tot USA etc., maar als je niet zeker bent, er zijn enkele zeer goede en betrouwbare scamming sites te vinden, geef enkel woord scamming in, en eventueel Russisch of Oekraine er bij en je zult genoeg info kunnen vergaren.
Bovendien denk ik ook, dat ieder toch wel zo verstandig zal zijn om te weten dat als je zelf 50 jaar bent, er een bloempje van 21 jaar als een blok voor je zal vallen (uitzonderingen misschien daargelaten).
En ja er zijn ook enkel datingsites die iets kosten (misschien 25 € per 3 maanden) voor de man, dus iemand die in west eu woont, maar voor de vrouwen niets kost, dus gezien hun inkomen heel fair naar mij dunkt.
Maar het is zeker geen garantie dat je dan de juiste vrouw zult treffen. Je kan een groot gedeelte reeds vernemen via een paar keer mail verkeer te hebben, en doe je zlef een plezier en gebruiik gewoon af en toe google om te kijken of bepaalde teksten die je in mails krijgt te zoeken, vindt je deze teksten, dan vergeet het maar.
Ik heb zelf enkele minder goede ervaringen gemaakt, zonder daarbij in de val te lopen van geld over te maken, maar mijn advies aan ieder is, vraag na niet al te lange tijd om te skypen, dat is gratis en zou ieder moeten kunnen, ook al moeten ze er voor naar een internet café. Geen skype, dan vergeet het maar, dan deugt er iets niet, of men is de engelse of duitse of wat dan ook voor een taal niet machtig, en worden brieven geschreven door anderen, of wordt er duchtig gebruik gemaakt van vertaal instrumenten die alles iets te letterlijk vertalen, zonder de zinsbouw goed te doen.
Maar enfin, ik denk dat ik veel geluk gehad heb om mijn vrouw te ontmoeten, door mails, skype, haar te bezoeken, inclusief haar ouders, haar kinderen (volwassen), zij heeft mij bezocht in NL, en ik haar weer enige keren, en het klikt gewoon (zelfs uitermate goed). Maar we zijn dan ook niet te snel van stapel gelopen en hebben in het begin het redelijk rustig zijn gang laten aangaan. En ja als ze enkel zin hebben om te winkelen etc., dan begin maar te twijfelen. Wat ik heb ervaren is dat zij voor jou wil zorgen, wat wil zeggen: tonen dat ze kan koken, gewoon dat ze een vrouw is (wat wij in onze landen alleen nog maar kennen tot de eind jaren 70 of zo. Nee kan alleen maar positief zijn over de vrouwen en mensen in de oekraine, natuurlijk de taal maakt het er niet gemakkelijker op, maar waar een wil is is een weg.