vrouwen in oekraine

  • Ruud

    Hallo,

    Eerste les bij internet dating; MAAK NOOIT GELD OVER !!!!!

    Hoe mooi de verhalen, of eigenlijk hoe triest de verhalen ook zijn, maak geen geld over.

    Een grote kans dat er meer verzoeken komen om geld of dat je nooit meer iets hoort.

    Als je per se deze dame wilt ontmoeten, ga dan zelf naar Oekraine, regel zelf een apartment, dan ben je niet van haar afhankelijk.

    Ga voor een dag of 4-5 de eerste keer, blijkt ze een scammer te zijn dan kan je die paar dagen gebruiken om wat rond te kijken.

    Overigens mocht je haar wel ontmoeten, pas dan wel op dat ze niet je rekening alsnog leeg trekt dmv kado's, dure etentjes, etc.

    De gemiddelde dame uit UA zal zelf absoluut niet voorstellen om allerlei dure dingen te gaan doen.

  • Rudi

    Johan,

    Lijkt me heel duidelijk een scammer.

    Geld overmaken, hoe klein de som ook mag zijn, doe je niet.

    Indien ze echt is, waar ik alvast aan twijfel, kan je haar best voorstellen om eens op bezoek te komen naar Oekraïne.

    Voor jou is dit heel snel en gemakkelijk te regelen.

    Reispas en vliegtuig en je bent vertrokken. Zorg voor een degelijke voorbereiding van transport (trein naar haar woonplaats) en een Kvartira om te slapen. Print wat stadsplannetjes uit zodat je iets kan doen ter plaatse. Is ze echt zal ze je voorstel wel aanvaarden dat je haar in Oekraïne ontmoet, is ze scammer zal ze alles doen om je te overtuigen niet te komen.

    Nog een weetje, heb jij haar gecontacteerd? of omgekeerd? Een Russische of Oekrainse zal vrijwel nooit initiatief nemen om individueel contact te maken.

    Heb je enkel contact via mail? Kan je alvast kijken of ze wel in Oekraïne zit en waar aan hand van de mail proporties. In een mail zit altijd een IP adres. Elke IP is individueel en hierdoor kan je lokaliseren waar de computer zich bevind. Een Hotmail of Gmail adres is zowizo verdacht, Russen of Oekraïners gebruiken yandex of mail.ru in vele gevallen.

    Zijn er eerlijke en goeie vrouwen in Oekraine? JA, heel veel zelfs. Jammer genoeg zijn er ook misbruiken in de datingwereld.

    Wil je een Oekrainse leren kennen, ga naar daar, kijk ter plaatse of het iets kan worden ja of nee. Het zal je veel ellende besparen.

  • Ruud

    Ten overvloede enige scammethodes;

    - Zielige verhalen waardoor ze plotsling geld nodig hebben, vader in het ziekenhuis, medicijnen, ze zijn beroofd, enz.

    - Vragen om kleine bedragen over te maken via Western Union

    - Geld vragen om naar te toe te komen, voor het reisbureau (?), visum, reisgeld, verzekeringen, enz. Uiteraard komt ze nooit

    - Een apartement regelen voor je, vaak te duur en van vrienden of hunzelf

    - In oekaraine shoppen (kado's) en lekker uit eten met je, uiteraard betaal jij

    - Geld voor een laptop en internet om met je te kunnen chatten of voor een mobieltje

    - Een zogenaamde vertaalster (vriendin) die ook mee gaat uit eten, en natuurlijk betaalt moet worden voor haar diensten.

    enz enz enz

    Kortom, de creatieve geest kent geen beperkingen

  • cyrus

    hello ,ik ben net in russland geweest ,ik heb wel een leuke vrouw ontmoet ,veel mooier en socialer dan nederlandse vrouwen met lage iq .nederland is een ongastvrij land geworden en stelt ook niks voor in het buitenland .zij exporteren alleen het HAAT VIRUS en terroriseren met papieren en regels .meeste ambasade personeel zijn ook hollandse haat wijven .de mannen die daar opgelicht worden zijn dom en naief .beetje gooduitziende man met hersens kan een leuke vrouw daar vinden .russland heeft 100000 tekort aan mannen ,10-15 jaar jonger is daar ook heel normal .ik heb dit al eerder moeten doen .niet je laten beinvloeden en gewoon doen -veel succes mannen in nederland met vinden van een liefde

  • ton

    Heb sinds kort een relatie met een oekraiense vrouw. Ze woont al 8 jaar in nederland en heeft een nederlands paspoort. Doet nu wat ondankbaar werk omdat ze daar een vast contract kon krijgen, belangrijk ivm de studie van haar dochter. Kan zich dus niet permiteren om na een jaarcontract zonder werk te komen zitten. Is onderwijzeres in thuisland Ervaar haar als bijzonder inteligent, onderhoudend, lief en zorgzaam. Laat zich niet snel binden omdat ze eerst willen weten hoe je karakter is. Oekraiense vrouwen heb je voor het leven dwz die stappen niet snel op. Willen investeren in een relatie. Mijn vriendin spreekt 5 talen, weet alles over politiek, geneesmiddelen.geschiedenis, godsdienst etc. Een heel belezen vrouw. Ik ben ongelofelijk trots op haar en het enige was ze vraagt is trouw en respect. Je moet je als man gelukkig prijzen als je een relatie hebt met een oekraiense. En investeren moet je in iedere partner, waar ze ook vandaan komt. De nederlandse vrouwen zijn ook geweldig maar de oekraiense wil in mijn beleving nog liever VROUW zijn. Daarbij vind ik ze geweldig mooi, toch ook niet onbelangrijk.

    Familie is heel erg belangrijk, kunnen we in nederland nog iets van leren. De kerk is belangrijk voor haar maar daar kun je afspraken over maken. Verder geeft ze veel liever dan dat ze neemt. Ik hoef maar te kicken als ik dat wil en ik krijg het. Zitten wel iets meer vast in het rollenpatroon. De man zorgt voor de buitenboel. de vrouw zorgt voor binnen. Wil die rol ook graag. Oke het land is niet helemaal jofel soms, het zwarte circuit tiert welig maar als je niet anders weet dan wen je daar aan en doe je mee. Makkelijk aan dingen komen wil niet zeggen dat je crimineel bent. S, lands wijs s, lands eer zeg ik maar.

    Een partner moet je tegenkomen, niet zoeken denk ik. Ik ben haar tegengekomen en dat is de mooiste periode uit mijnleven

  • bert

    Hallo ik ben een echte nedrlandse man.

    Ik ben teleurgesteld in mijn relatie alles moest van mijn kant uitkomenb. Ik had nooit problemen met wat mijn ex kocht, maar dan vewacht je wel iets terug niet dat ik een echt sex beest ben maar als sex word dat een keer per jaar beleefd moiet worden zit er wel echt iets fout in je relatie als er gezecht wordd als ik dat mach kopen 800 euro en dan mag je vannavond met me sexeen is bij mij de lust al vergaan. verder vindt ik gewoon knuffelen ook heel prettig niets zeggen maar van elkaars blichaams warmte genietten echt top!En ik wil ook wel emigreren je kunt ook hier komen natuurlijk ik heb een vast inkomen en als je kinderen hebt zijn ze welkom ik zou ze behandelen als het mijn eiggen kinderen zijn. mijn leeftijd b58 jaar jong maar sportief ik ben fit.

    Ik hoop snel op een reactie liefs Bert.

  • bob fredericks

    gopnik

  • Ronald

    Hallo Tom,

    Mijn ervaring is dat Oekraïense vrouwen heel vrouwelijk en aantrekkelijk zijn. Maar niet alleen het uiterlijk is over het algemeen zeer goed, ook het karakter van de Oekraïense vrouw is zeer goed te noemen. Natuurlijk verschilt ieder karakter van persoon tot persoon, maar in het algemeen kun je het volgende wel zeggen. Ze ze zijn oprecht, hartelijk, authentiek, sterk, vriendelijk, open en positief ingesteld. Ze hechten veel waarde aan het geloof, de mens en relaties. Ze zijn traditioneel opgevoed en ingesteld, daarom zien ze een relatie en een gezin als hun levensgeluk. Ik heb een artikel hierover geschreven in mijn blog op mijn website http://www.datingwomenukraine.com Daarin schrijf ik in het artikel The characteristics of Ukrainian women alles hierover. Ik nodig je van harte uit om dit te lezen.

    Mijn ervaring is dat als je zelf gaat zoeken, dat je dan eerst alle beginners fouten maakt en dat je bij de verkeerde agentschappen terecht komt. Reizen en daten in Oekraïne is overigens niet gemakkelijk als je er weinig ervaring mee hebt, omdat je te maken hebt met een andere taal, cultuur en gewoonten. En je kent valkuilen die er zijn niet. Daarom heb ik gezamenlijk met betrouwbare agentschappen mijn website opgericht om mannen te informeren en goed op weg te helpen. We bieden een complete reis aan voor een schappelijke prijs, waarvoor je het niet hoeft te laten. Zo kun je op een goede manier ervaring opdoen. Als je later op eigen kracht wilt gaan doen, dan kom je al beter beslagen ten ijs.

    Groet, Ronald

  • mathje

    Hoi Allemaal,

    Ik heb redelijk veel zin en onzin in berichten gelezen, en ga zeker niet beweren dat ik alles weet, maar redelijk veel, bijna alles is toch echt wel op internet te achterhalen indien je zelf wat moeite wil doen, en natuurlijk is niet alles te vinden.

    Maar of het nu om Oekrainse, Russische, Poolse of eender welke vrouwen gaat, er zullen er altijd tussen zitten die op iets anders dan liefde en gewoon normaal geluk uit zijn, of je het nu gold diggers noemen wil of wat dan ook, MAAR deze soort van vrouwen geeft het overal in de wereld, van NL tot USA etc., maar als je niet zeker bent, er zijn enkele zeer goede en betrouwbare scamming sites te vinden, geef enkel woord scamming in, en eventueel Russisch of Oekraine er bij en je zult genoeg info kunnen vergaren.

    Bovendien denk ik ook, dat ieder toch wel zo verstandig zal zijn om te weten dat als je zelf 50 jaar bent, er een bloempje van 21 jaar als een blok voor je zal vallen (uitzonderingen misschien daargelaten).

    En ja er zijn ook enkel datingsites die iets kosten (misschien 25 € per 3 maanden) voor de man, dus iemand die in west eu woont, maar voor de vrouwen niets kost, dus gezien hun inkomen heel fair naar mij dunkt.

    Maar het is zeker geen garantie dat je dan de juiste vrouw zult treffen. Je kan een groot gedeelte reeds vernemen via een paar keer mail verkeer te hebben, en doe je zlef een plezier en gebruiik gewoon af en toe google om te kijken of bepaalde teksten die je in mails krijgt te zoeken, vindt je deze teksten, dan vergeet het maar.

    Ik heb zelf enkele minder goede ervaringen gemaakt, zonder daarbij in de val te lopen van geld over te maken, maar mijn advies aan ieder is, vraag na niet al te lange tijd om te skypen, dat is gratis en zou ieder moeten kunnen, ook al moeten ze er voor naar een internet café. Geen skype, dan vergeet het maar, dan deugt er iets niet, of men is de engelse of duitse of wat dan ook voor een taal niet machtig, en worden brieven geschreven door anderen, of wordt er duchtig gebruik gemaakt van vertaal instrumenten die alles iets te letterlijk vertalen, zonder de zinsbouw goed te doen.

    Maar enfin, ik denk dat ik veel geluk gehad heb om mijn vrouw te ontmoeten, door mails, skype, haar te bezoeken, inclusief haar ouders, haar kinderen (volwassen), zij heeft mij bezocht in NL, en ik haar weer enige keren, en het klikt gewoon (zelfs uitermate goed). Maar we zijn dan ook niet te snel van stapel gelopen en hebben in het begin het redelijk rustig zijn gang laten aangaan. En ja als ze enkel zin hebben om te winkelen etc., dan begin maar te twijfelen. Wat ik heb ervaren is dat zij voor jou wil zorgen, wat wil zeggen: tonen dat ze kan koken, gewoon dat ze een vrouw is (wat wij in onze landen alleen nog maar kennen tot de eind jaren 70 of zo. Nee kan alleen maar positief zijn over de vrouwen en mensen in de oekraine, natuurlijk de taal maakt het er niet gemakkelijker op, maar waar een wil is is een weg.

  • rudi

    overschot van gelijk-mathje