Goedenavond Mensen,
Ik heb zojuist alle reacties in “vrouwen in oekraine” doorgenomen en ben me hier aardig van geschrokken van de verschillende meningen/ervaringen die Nederlandse mannen hebben over de vrouwen in de Oekraine. Ik wil toch een aantal meningen die ik heb gelezen weer naar boven halen:
- Oekraïense vrouwen zijn alleen op geld van de man uit
- Oekraïense vrouwen willen via de man uit de Oekraïne komen
- Oekraïense vrouwen willen alleen maar de kind van de man
- Oekraïense vrouwen gebruiken de man om een rijkere man te vinden
- Oekraïense vrouwen zijn zo aan de haak te slaan
Ik ben het nergens mee eens, tuurlijk zijn er vrouwen die op geld uit gaan, of de man misbruiken, maar mag ik dan er ook bij vertellen dat je dan niet de ware heb gevonden en gewoon zelf verkeerd bezig ben geweest!. Natuurlijk bestaan ze, maar dezelfde vrouwen vind je hier in Nederland ook!
Wat een Oekraïense vrouw van een Nederlandse vrouw onderscheid en dan praat ik over een groot percentage Oekraïense vrouwen, want zoals ik al zei, niet iedere vrouw is het zelfde.
-Oekraïense vrouwen zijn meer open
-Oekraïense vrouwen doen veel meer om een relatie goed te onderhouden
-Oekraïense vrouwen kunnen tegenwoordig een goede toekomst in de Oekraïne zelf hebben
-Oekraïense vrouwen houden meer van koken ( en nog goed koken ook ).
-Oekraïense vrouwen zijn liever, openhartig en de mijne gaat absoluut niet op geld uit.
Dat is wat ik er over vind,
Ik heb mijn vriendin gewoon per toeval ontmoet in St. Petersburg, ik was daar voor mijn werk en helemaal niet op Oekraïense meiden uit toch trof ik haar aan.
Onze ontmoeting was leuk en aardig, maar ik zat niet meteen aan een relatie vast, we hadden enkel onze mobiele nummers uitgewisseld en een skype acount aangemaakt, daara eerst goed skype contact onderhouden en na een jaar hebben we besloten om samen te gaan. ze is erg sociaal, lief en open voor me. Ze heeft mij nooit gevraagd om terug naar de Oekraïne te komen om geld te geven. Aangezien ik haar als me beste vriendin beschouw, vlieg ik over 2.5 week terug naar Donetsk, Mariupol, om elkaar weer te ontmoeten, samen te genieten van de vrijheid en toekomst plannen te maken.
Ze is niet op geld uit, ze wil een eerlijke vriend, die haar goed behandeld, met respect en eerlijk dus. Haar ouders hebben een vakantie geboekt in een mooi natuur reservaat aan de kust van de zwarte zee. Nou een lievere vriendin met zulke ouders kan ik me niet beter voorstellen. Al vind ik mezelf nog wat te jong om te trouwen (22 jaar), wil ik wel na mijn studie samen met haar gaan wonen, in de Oekraïne of in Nederland, maakt ons allebei niks uit.
Hiermee wil ik alleen maar zeggen, dat niet alle Oekraïense vrouwen zo zijn zoals word beweerd. Het is allemaal een kwestie van de ware ontmoeten, en daar heb je gewoon geluk bij nodig, ze vallen niet voor het oprapen, je kunt er niet naar zoeken. Via agenschappen word je gekoppeld aan vrouwen met de zelfde intresses maar karakters kunnen zoveel verschillen. Koop een vliegticket naar de Oekraïne ( 270 euro, retour ) ga daar op stap, ga uit, en wie weet vind je zelf de ware..
Niet via het internet!! dan weet je zeker dat je in de maling word genomen!
Menno