die relatiebemiddelingsbureau's is allemaal scam. je moet gewoon zelf op pad gaan.. de gewillige vrouwen liggen voor het oprapen
UndX( ? Ich bin Ukrainse Frau und ich bekomme in Nederland jetzt mehr geld, als mijn nerlandse Mann.
Kinder Geld in Nederland noch lager dann in Deutschland.()
Und was wolltest du noch uber Ukrainse Frouwen erzahlen?
Wir haben uberlebt die Trouwenagensy und die domme Bezalungen an Agensy.
Als wil je iets in Oekraine vinden, dan moet je direct met frouw praten, maar niet mit idioten uit agensy welche briefen jouw schrijven.Omdat viel frouwen helemal niet weten was schrijven die agensie naar jouw. En umgekeert.
An mijn man heben ze ook zelf briefen geschreven. Ik bin nu getrouwd. Maar ik weet zeker dat die agensy noch verdienen geld mit gestolene fotos.Mijn frindin heute 6 jahr in Duetschland, maar sijne fotos noch in internet in agensy.
Vanaf 2004 kom ik regelmatig in Oekraine, in eerste instantie voor zaken.
Omdat ik regelmatig in Oekraine verbleef heb ik vrienden gekregen in m.n. Odessa.
Nadat mijn vrouw was overleden heeft een Oekrainse vriend mij voorgesteld aan een zaken partner van hem in Odessa.
Dit bleek een zeer aantrekkelijke dame te zijn, die vloeiend Engels spreekt en ook wat Nederlandse woorden omdat zij na haar masters in economie in Nederland heeft gestudeerd bij een grote Nederlndse bank.
Ze is nu regio director bij een Oekrainse bank.
Ik verblijf nu tijdens mijn verlof in Odessa en woon praktisch bij haar in sinds 2007.
Hoi allen en marcus in het bijzonder,
wie gehts?
tja relatieburo's zijn niet altijd shit, hangt ervan af waar je gaat.
idd ginds wat rondhangen ok, maar ze moet er wel wegwillen en om de juiste redenen hé
bon in kiev , kan je naar diverse clubs gaan, no problem, vraag is wel wie erop afkomt hé, golddiggers of niet.Meestal wel, is zelfde misery als die datingburo's
ga je buiten kiev, tja ik was eens in vinnitska nu, dan taal totaal drama hé, nog nooit zoveel ladas gezien in mijn leven, maar ook daar de contrasten, dure restaurants vs de goedkoop hé,
het blijft ginds moeilijke affaire hoor
en pas op: eenmaal hier veranderen die heel snel, spreek uit ervaring
boven de 40 stabieler dan eronder, dusja voor mij momenteel moeilijk ginds eerlijk gezegd, veel succes heb ik ja, maar dat zijn citygirls of dicogirls met bijbehorend prijskaartje, die wippelen van ene vent naar andere, sponsors en intussen niets doen hé
Fred aus belgien
Ik ben het helemaal eens met Ruud.
Veel hangt af van wat je wil, waar je naar o zoek gaat.
Ga je enkel om wat lol te maken, uit te gaan, wat te versieren, dan lukt dat vrij aardig.
Ikzelf wou eerder een vaste relatie, geen losse scharrel.
Heb deze ook gevonden, geen golddigger. misschien omdat ze uit een klein dorpje komt en niet uit een grootstad
In elk geval, het was mijn initiatief om te trouwen, niet van haar.
Ivm geld of cadautjes is ze geen vragende partij, in tegendeel vindt het zelfs vervelend als ik iets koop voor haar
Ik lees vele dingen over oekrainse vrouwen, de mijne is helemaal anders.
Ze kijkt natuurlijk uit naar een ander leven in een ander land maar dan eerder uit liefde voor mij en niet om het zoveel beter te hebben.
Trouwens in steden als Kiev is het zo slecht nog niet (naar oekrainse normen) als je werk hebt.
Sinds 14 mei zijn we officieel getrouwd in Kirovograd en kijken uit naar een leven samen.
Enkel is het nu Belgische ambassade die wel HEEL lastig doet.
Hier kan ik intussen al een boek over schrijven
.
Beste,
idd hangt ervanaf wat je zoekt
ben ook van belgie
en anderen die ik ken ook
ik weet dat ambassade zeer moeilijk doet, nu dat komt wel in orde, kost alleen veel papierrommel en misery.
ik hoop dat uw vrouw al eens in belgie was, anders zou dit wel eens shock kunnen worden.
ginds is altijd alles goed, eens hier, wacht maar eens goed af, kan er ook boek over schrijven…
verhaalkes kan ik genoeg schrijven, ik doe het niet meer, ik pas wel op nu,
je kan geluk hebben ja, de kans is 20%, werken zal ze doen met kans 20%
idd uit dorp beter dan citygirl
misschien beter, eerst afwachten
klinkt allemaal negatief maar ik ken alvast 20gevallen van mensen die invitaties deden en ze na 1, 2 x terugstuurden uit pure misery.Ginds poesje hier tijger. In mijn geval na 6 vliegtuigen verder ook het geval, onhandelbaar.
en onrealistische eisen.op gebied van werk etc, crazy.
ik ken iemand, zelfde misery als u, dat mens is 2 jaar getrouwd en al 20kg verdikt, leuk hé, en dan op kosten man 2x /jaar naar ukriane, allemaal leuk, en hier niets doen hé, tv kijken en kaas eten tja.leuke boel, en die vent heeft er ook alles voor gedaan hoor,soit
veel geluk gewenst, ik trouw nooit met ene ginds, hoogstens samenlevingscontract en dan nog, ze mogen 6 maand /jar komen hé, kost minder dan echtscheiding m.i. //op het gemak proberen zou ik zo zeggen.
grtz
ik heb een vraag aan mannen die op zoek zijn naar ukrainse vrouwen, waarom willen jullie een vrouw die alleen maar aan jullie portemonnee willen hangen, dat is toch geen liefde je kan net zo goed naar een bordeel gaan, of heb ik het mis. ik zal mijn verhaal in het kort vertellen, ik ben een getrouwde vrouw en mijn man heeft een relatie met een ukrainse vrouw, tussen haakjes ik ben een kanker patient, toen ik dit hoorde scheurde mijn hart van pijn, sorry ik kan niet meer verder schrijven heb last van licht depressie ik wil eigenlijk mijn hele leven hier schrijven zodat mannen het werkelijkheid kunnen zien. want ik weet dat ze op geld jagen en niet op liefde, ze doen net of ze heel dom zijn en bescherming nodig hebben trap er niet in. mijn man is er in getrapt trap er alsjeblieft niet in ze zijn poes lief voor de mannen als ze concurent tegen komen dan doen ze hun klauwen eruit. ik zal een keertje mijn leven schrijven ik beloof het
Aller eerst, heel erg voor je dat je man je zulke dingen aandoet
In een huwelijk hoor je ervoor te gaan in goeie en slechte tijden.
Ik heb het alvast gedaan tot men vrouw wou scheiden, het gras was groener op een andere wei
Waarom een Oekrainse vrouw?
Vraag eerder waarom nog een Belgische vrouw?
Na scheiding verschillend malen geprobeerd in Belgie een relatie op te bouwen. Telkens een hoop gezeur.
Sorry, je hebt kinderen die thuis wonen, sorry je bent net iets te oud, sorry dit, sorry dat.
Ook in Belgie heb je golddiggers, enkel uit op portefeuille, beter leven.
Wat is het verschil ?
Namen zelfs tijd niet om je te leren kennen.
Tot ik in Oekraine iemand tegenkwam, geen gezeur, veel liefde en vriendschap.
Tijd genomen om elkaar te leren kennen en intussen getrouwd, nu samen vechtend voor een visa.
Aan men portefeuille te zien gaat het nog vrij goed, ze heeft een bankkaart van me en wordt bijna niet gebruikt.
Ja om documenten te vertalen, apostiles te betalen, af en toe kleding, . Maar niet de verhalen die in van anderen hoor.
Dus tja ik heb geluk gehad, heb er eentje gevonden die geen golddigger is. Ik ben dan ook zo slim geweest ze niet in grote steden te gaan zoeken, dan vraag je om gepluimd te worden
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?