vrouwen in oekraine

• lexion

Dag lilith,

de discussie is dood. Ik denk dankzij jou oproep!!

lang leve het productiehuis voor Televisie in Belgie.

mwhaaa!! Maar ja wie wil met zijn oekrainse deerne op de Belgische tv.

roept U maar.

• eusebius

Deze vrouwen handel of handel in vrouwen, ook al zoeken deze vrouwen, zij het tegen dure betaling naar een man, blijkt een schande voor de menselijke soort.

Het blijkt steeds weer, zij het de goede vrouwen niet te na gesproken, dat de meeste vrouwen het om het geld doen. De vermeende armoede en het zoeken naar een een gelukkig gezinsleven, blijkt een verachtelijk droombeeld en de mannen tuinen er steeds weer in. Bovendien zijn er zeer slechte mannen bij, die de niets vermoedende (GOEDE) vrouw wederom misleiden en misbruiken. Het mooie lichaam is geen basis voor een goede relatie.

Vroeger werden mooie vrouwen en mannen gevankelijk weggevoerd en verkocht, nu verkopen de vrouwen zichzelf. Bovendien de moderne slavenhandel en verkoop, gaat gewoon door. De relatie bureau's stijgen als paddenstoelen uit de grond en deze wanhopige???? vrouwen, vaak zeer intelligente vrouwen doen er aan mee. HET IS EEN SCHANDE VOOR DE MENSELIJKE SOORT. Mensen zijn geen handelswaar.

Eusebius

• kees

Nooit zal ik aan zoiets meewerken, journalisten verdraaien alles voor de kijkcijfers. Ze zijn niet te vertrouwen, ze liegen en bedriegen. vr.gr. kees.

• Eric

Is er iemand bekend met de site single-baltic-lady.com?

Heb me daar ook aangemeld en kreeg de eerste dagen natuurlijk ook ontzettend veel reacties van over het algmeen beeldschone dames (niet allemaal overigens). Het eerste mailtje dat je van een dame kan lezen is gratis, daarna moet je met credits betalen. Ik had me voorgenomen om bij geen enkele dame de eerste stap te zetten, maar dames zelf te laten schrijven. Van enkele die mij aanspraken heb ik de mailtjes beantwoord. Na het openen van 15 met credits betaalde mailtjes kan je de persoonlijke gegevens van de dames opvragen. Van 2 van hen heb ik nu de persoonlijke mailadressen. Een dame heeft al gezegd thuis niet over internet te beschikken en kan dus niet snel of vaak terug reageren. Dit betekent dat ik nu gemiddeld 1 mailtje per week krijg. Ze heeft ook duidelijk aangegeven alles rustig aan te doen. Eerst een poosje verder mailen en daarna elkaar eens telefonisch spreken. Gaat dat nog steeds goed dan wil ze me graag eens ontmoeten. Ook de andere dame komt mij als nieuweling redelijk eerlijk over. Heeft ook gezegd dat haar brieven eerst gratis werden vertaald door iemand van de agency, maar nu moet ze dit zelf doen. Haar Engels is niet al te best en het kost haar veel moeite om mijn mails met een woordenboek en internetvertaler te vertalen en dan vervolgens terug te schrijven. Ook heeft ze me op mijn verzoek nog een paar foto's gestuurd, dit keer andere foto's dan op de stie staan. Ook wilt ze binnenkort haar telefoonnummer wel geven, maar heeft al gewaarschuwd dat haar Engels nog zo slecht is dat ik wel haar stem kan horen, maar wellicht geen heel gesprek met haar kan houden. Ze hoopt wel op korte termijn een cursus Engels te gaan volgen om straks gemakkelijk met elkaar te kunnen praten. Beide dames komen op mij tot dusver nogal serieus en echt over. Hoe moet ik dit nu inschatten, waren de zogenaamde oplichtersdames ook zo geduldig of proberen die al zo snel mogelijk tot een echte afspraak te komen. Ik ben benieuwd naar reacties.

Groet, Eric

• Marcus

Trap er niet in, is allemal NEP.

Dames die daar werken worden ingehuurd door vreemde figuren.

Willen op jou kosten mooi weer spelen.

Van iemand uit Odessa weet ik dat het klouwen met geld kost, en je krijgt nul, nada, noppes.

Ga lekker op de bonnefooi naar Ukraiene, veel meer plezier als al die datingburo's.

Ga naar Kiev in de Carreabean club….100% succes verzekerd, ze willen allemaal een man met poen.

Marcus..

• Ruud

Ik ben het niet helemaal met Marcus eens, dat is al vaker gebeurd :)

Marcus wilt vooral vrouwen scoren, zoveel en zo vaak mogelijk.

Je moet je afvragen waar naar je op zoek bent.

Een langdurige relatie of scoren.

Als je wilt scoren dan moet je het traject van Marcus volgen.

Het hangt ervan af wat je verwacht van zo'n ontmoeting via het internet.

Zolang de betreffende dame niet om geld vraagt is er weinig aan de hand.

Je kan een leuke vakantie combineren met het ontmoeten van een (aantal) dame(s) van de datingsite.

Als je geluk hebt ontmoet je een leuke dame waar mischien toekomst muziek in zit.

Gebeurd dat niet dan heb je in ieder geval een interessante en leuke vakantie gehad.

• oekr.

Bist du gek ?

• RJH

Marcus vraagje.

ben je al eens verliefd geworden? en zijn de vrouwen daar echt mooier dan hier is het westen?

RJH