dating

  • Tinus de la Meuse

    Ik onderzoek het fenomeen daten in algemene zin al geruime tijd. Daten, en,… het ontwikkelen van een relatie met dames uit het voormalig Oostblok heeft daarbij mijn bijzondere aandacht. Duizenden couples leren elkaar jaarlijks op deze manier kennen,.Uit onderzoeken blijkt dat daten-online prima, eigentijds en cool wordt gevonden,…chatten is hot,… een online-date scoor je dan, zo lijkt het althans, snel en gemakkelijk…

    Zwitsers onderzoek heeft aangetoond dat, gemeten naar geluk en duurzaamheid, het weinig uitmaakt hoe, op welker wijze, je je partner hebt ontmoet. Het verschil in het hebben van een al dan niet goede relatie is niet af te leiden uit het feit of je je partner online hebt leren kennen of “in het wild”. Een (duurzame) relatie slaagt doorgaans als mensen soulmates zijn, de relatie twee kanten heeft, die van je wederhelft en de jouwe die vervolgens versmelten tot één onlosmakelijk geheel……

    Mede door de afstand, taal- en cultuurverschillen is het lastigerer en, tevens,… ook uitdagend, om met een Russische dame te daten. Je kunt haar immers moeilijker IRL ontmoeten, op papier is het altijd anders dan in het echt…, haar niet zomaar hierheen halen. Haar persoonlijk opzoeken is voor de meesten van ons een hele reis naar een vrij onbekend land .Voor Oekraïne volstaat een paspoort. Omgekeert is dat gecompliceerder, zelfs voor haar toeristen visum moet je nog garant staan.En, mocht ze de ware blijken te zijn, eenmaal hier, mag ze het eerste jaar geen betaald werk verrichten, moet ze een inburgeringscursus volgen etc..

    Mijn “werkstuk”Oekrainedating.nl bespreekt valkuilen. Het pleit voor het hele datinggebeuren, met name betreffende dames uit Oekraïne, voor een stap voor stap aanpak.

    Mede door veldonderzoek heb ik kennis gekregen van de Oekraïne, die kennis deel ik graag met jullie. Ik beveel mijn website graag aan :)) Tips voor veilg en succesvol daten.

    .

  • Marco

    Tinus,

    Ik denk dat iedereen hier wel weet hoe Anastasiadate ( waar jouw website een reclamefolder voor is ) werkt.

    Behoeft dan ook geen verdere uitleg dat dit een van de grootste scam-sites is.

    Ken diverse meiden die voor de partners van Anastasia gewerkt hebben en ken hun werkwijze. Ongetwijfeld zullen ze ook samenwerken met een enkele goede partner maar ik schat dit op niet meer dan 10%.

    Succes met geld verdienen desalniettemin.

    Marco

  • Tinus de la Meuse

    Marco,

    Ik denk dat je er betreffend Anastasia naast zit Marco. Dat neemt niet weg dat scammen een groot probleem is. Ik heb in mijn website aangegeven dat voorzichtigheid met daten, met name met Russische dames op zijn plaats is. Anastasia is al 1993 marktleider betreffende daten en heeft tienduizenden dames in haar bestand. Zij voert een zeer actief anti-scambeleid, zie ook anti scam verklaring. Hierbij tevens een lijst met circa 4 duizend 500 scammers van, ik wil niet éénzijdig reclame maken, een andere datingsite. De bonafide datingbureaus hebben geen belang bij oplichters en voeren allemaal een anti-fraude beleid, Anastasia leads the fight for scam protection., zoals dat zo mooi heet :))

    Je kunt je bij hun overigens ook aanmelden voor reizen, zogenaamde “romance tours” en de dames IRL ontmoeten, iets waar met name Amerikanen en Canadezen massaal gebruik van maken.

    Enne,…ik wil best (legaal) geld verdienen maar heb niet het idee dat het storm gaat lopen betreffende aandacht voor dames uit die contreien,…wel jammer,…..persoonlijk heb ik heel goede ervaringen. :))

    Mvg. Tinus

  • Gymbo

    Elke datingsite vindt zichzelf “de beste”

    Feit is dat het veelvuldig gebruikt wordt om mensen te leren kennen.

    Feit is echter ook dat misbruiken nooit zijn uitgesloten en elke site slechts 1 doel heeft, nl geld opbrengen.

    Het online daten is een lucratieve business waar veel geld in zit.

    Eenieder die iemand leert kennen via zulk media zal zich slechts voor beperkte tijd registreren en zo snel mogelijk los van de site proberen contact te hebben via mail en of chat.

    Het verschil tussen amerikanen / canadezen en europeanen is groot, ook qua mentaliteit.

    Resultaat is dan ook dat de eerste zich financieel laten rollen.

    Zij “kopen” hun (meestal veel jongere) partner tijdens een vakantie in Oekraine. Eens de vakantie voorbij loopt het meestal verkeerd. Een meisje van 25 zit niet te wachten op een Amerikaan van 55, enkel het geld is mooi meegenomen. Het is enkel een te duur betaalde trip waar de datingsite ruim aan verdiend.

    De meeste West Europeanen zijn intussen slim genoeg om te weten dat je in Oekraine geen meisje koopt, niemand zal leren kennen via een website.

    De site is een tool, vandaar trek je je plan. Mailt, spreekt af en gaat naar daar (zonder hulp van de datingsite)

    Loopt het goed, is er een klik spreek je meerdere keren af, anders zoek je gewoon iemand waar je je beter bij voelt.

    Kan dit allemaal goed aflopen ? Ja ik heb ook positieve ervaringen (niet met Anastasia) en dus ook een relatie en huwelijk overgehouden aan men avonturen in Oekraine

  • Tinus de la Meuse

    Het is idd zo dat je er veel misverstanden en vooroordelen over Oekraïne en Rusland bestaan. Zoals Gymbo schreef ,..De meeste West Europeanen zijn intussen slim genoeg om te weten dat je in Oekraine geen meisje koopt,…dat is juist…

    Onderstaand stuk komt uit een Duits forum. Het geeft een aardig beeld betreffende, om dat maar zo te duiden, de cultuur van Oekraïense vrouwen.

    De daarop volgende vrije vertaling is van ondergetekende.

    Hallo Leute

    zu mir, mein Name ist Ernst, 43 Jahre alt und seit 12 Jahren glücklich mit einer Ukrainerin verheiratet

    und 2 Kinder.

    ich beobachte seit einiger Zeit diese Seite.

    Ich lebe seit knapp 20 Jahren in der Ukraine und bilde mir ein Land und Leute wirklich gut zu kennen.

    Wenn ich das hier manchmal lese kann ich nur noch lachen.

    Hat hier eigentlich irgend jemand eine wirkliche Vorstellung was es heisst wenn man mit einer Frau aus

    einem komplett anderen Kulturkreis zusammen leben will ?

    Die Ukrainischen Frauen denken 100 % anders als die Deutschen Frauen.

    Eine Ukrainische Frau will erobert werden und das auch schon beim ersten Mailkontakt spüren. Da wird man

    mit einer Mail die man dann immer wieder kopiert und an die nächste Frau schickt kaum auf Erolg stossen.

    Ich kenne den Webmaster dieser Seite sehr gut und weiß zb das viele Frauen hier mit der Freundin zusammen

    eine Anonce aufgeben.

    Da schreibt dann zb Paul.Meier an die eine und die andere bekommt natürlich sofort den gleichen Text.

    Was glaubt Ihr was mit so einer Mail passiert ? DELETE !!!!

    Die Frauen sitzen nämlich sehr gerne zusammen vor dem PC und schauen sich Ihre Zuschriften an

    und wenn jemand da einfach nur immer den Text kopiert fällt er gleich in die Schublade langweiler dem

    nichts einfällt.

    Natürlich ist es richtig viele Frauen anzuschreiben aber dann doch bitte mit etwas Einfallsreichtum

    und nicht immer die gleichen 2 Sätze.

    Die Frauen in der Ukraine sind sehr intelligent (nicht wie hier irgend so ein anderer Komiker geschrieben hat Dumm) und

    erwarten das auch von Ihrem zukünftigen Partner.

    Zum finanziellen, eine Ukrainische Frau erwartet einfach ab und an mal ein paar kleine Aufmerksamkeiten.

    Das müssen keine Brilliant Ringe sein aber mal Blumen oder irgendetwas anderes nettes kommt immer gut an.

    Zb, habe ich hier mal die Anzeigen durchgebättert und gesehen das kaum eine Frau irgendein Kompliment hat.

    Sicher ist das alles nur virtuell aber für eine Ukrainerin ein Zeichen das sie beachtet wird und bei

    den Herren beliebt ist.

    Und wenn man dann nicht sofort eine Antwort auf sein teueres 99 Cent Kompliment bekommt wird sofort

    nachgefragt warum die Dame nicht antwortet.

    Leute in Osteuropa macht man einer frau auch mal ein Kompliment einfach weil sie sehr hübsch ist

    und nicht gleich mit dem Hintergedanken jetzt MUSS sie mir aber antworten denn ich habe ja schliesslich

    die Wahsinnssumme von 0,99 Cent investiert.

    Schaut euch mal auf russichen oder ukrainischen Kontaktseiten um und ihr werdet sehen wie dort mit

    virtuellen Komplimenten um sich geschmissen wird. Was später daraus wird ist eine andere Sache.

    Aber die Osteurpäischen Männer denken wenn Ihnen eine Frau gefällt nicht über 1-2 Euro nach.

    Genauso gibt es hier seit einiger Zeit den Direktkontakt per SMS, aber wie mir eine Freundin meiner

    Frau berichtet hat, hat sie bis heute nicht eine einzige SMS bekommen.

    Liegt es vielleicht daran das die Investition zu hoch ist ?

    Denkt da ein jeder vielleicht gleich wieder an Abzocke und 1,99 Euro sind natürlich schon eine riesige

    Summe Geld wenn man eine Ausländerin kennenlernen will.

    Also wer wirklich eine Osteuropäische Frau für eine feste Partnerschaft sucht muss als erstes mal

    ein wenig von seinem Kopeken zählen weg,

    denn wenn die Frau schon am Anfang sieht das der Mann jeden Cent dreimal umdreht, da kann sie sich

    doch gleich vorstellen was später daraus wird.

    Wer also in Deutschland schon mit seinem Geld nicht klarkommt der sollte von einer Beziehung mit

    einer Osteuropäerin gleich die Finger lassen.

    In Osteuropa sitzt man nicht den ganzen Abend zu Hause sondern man geht aus oder trifft sich mit Freunden

    oder spaziert einfach mal durch die City.

    Dann gibt es mal zwischendurch eine Rose für die Frau oder einen Kaffee in einem gemütlichen Cafe wo man

    sich unterhalten kann.

    Man geniesst einfach das Leben so gut wie es geht.

    Und es sollte sich jeder klar sein darüber welche Kosten auf Ihn zukommen wenn man sich dann wirklich ineinander

    verliebt hat und den nächsten Schritt gehen will.

    Dann gehen ganz schnell einige tausend Euro raus.

    Außerdem höre ich sehr oft das zb die Ukrainerinen nur darauf warten das ein reicher Mann aus dem

    Ausland kommt und sie heiratet. Das ist doch absoluter Quatsch, den meißten Ukrainerinnen ist Treue, Liebe

    und eine geregeltes Familienleben wichtiger als ein Mann mit Millionen auf der Bank

    der sie dann nach einigen Jahren mit jüngeren Frauen betrügt oder sitzen lässt.

    Und warum soll eine Frau aus der Ukraine zb den großen Schritt ins Ausland wagen wenn es ihr dort evtl später

    noch schlechter geht als in der Ukraine ???

    Und die Ukrainerinnen die einfach nur auf Geld aus sind die finden

    hier Männer die 1000 mal großzügiger sind als alle Deutschen zusammen (da schliesse ich mich mit ein).

    Zum Schluss noch meine Erfahrung, wenn man eine Ukrainische Frau hat und die Liebe zusammen erhalten kann,

    da kann man keine bessere Frau finden. Die Ukrainischen Frauen sind ganz tolle Mütter und dem Mann ein super Partner.

    Und geben sich immer die größte Mühe was Aussehen usw an betrifft das der Mann immer auf seine Frau stolz sein kann.

    Und ich denke das will doch ein jeder Mann das er stolz ist wenn er eine so schöne Frau hat die Ihn von ganzen Herzen liebt.

    In diesem Sinne wünsche ich euch allen eine erfolgreiche Partnersuche und das ihr zusammen glücklich werdet.

    Ernst

    Diesen Beitrag sollte jeder mal durchlesen, der auf Freiersfüßen in die Länder der ehemaligen UdSSR ziehen möchte.

    Diviner

    quod licet iovi non licet bovi

    Hallo mensen

    Mijn naam is Ernst, 43 jaar oud en 12 jaar gelukkig getrouwd met een Oekraïense, we hebben samen

    2 kinderen.

    Ik volg al een tijdje deze site.

    Ik woon al bijna 20 jaar in de Oekraïne en denk dat ik het land en zijn bevolking goed heb leren kennen.

    Om wat ik hier soms lees kan ik alleen maar lachen.

    Heeft hier iemand eigenlijk echt een idee wat het betekent wanneer een vrouw wil gaan samenleven in een compleet andere cultuur?

    De Oekraïense vrouwen denken 100% anders dan de Duitse vrouwen. (en de Nederlandse vrouwen,ed. Tinus)

    Een Oekraïense vrouw wil veroverd worden,…. dat voelen vanaf het allereerste e-mail contact. Met

    een e-mail die steeds weer gekopieerd wordt om naar de volgende vrouw te zenden zul je weinig succes hebben.

    ……

    Wat denk je wat er gebeurt met zo'n mail? DELETE!

    De vrouwen zitten samen voor de pc de brieven te bekijken

    …….

    Natuurlijk is het je goed recht om naar veel vrouwen te schrijven, met een beetje vindingrijkheid zijn dat echter

    niet noodzakelijk steeds dezelfde twee zinnen.

    De vrouwen in Oekraïne zijn heel slim en

    verwachten hetzelfde van hun toekomstige partner.

    Betreft het financiële,…. een Oekraïense vrouw verwacht soms een paar kleine eenvoudige presentjes.

    Het hoeven geen briljanten te zijn, soms een bos bloemen of iets anders leuks is altijd welkom.

    Ik heb de advertenties eens doorgebladerd en zag dat vrouwen nauwelijks complimenten kregen.

    Natuurlijk, dit is allemaal virtueel, maar voor een Oekraïense is een compliment een teken dat ze wordt gerespecteerd en graag gezien.

    ……

    Mensen in Oost-Europa maken een vrouw eerder complimenten zonder bijbedoelingen. ….

    Kijk eens naar Russiche of Oekraïense webpagina's en je zult zien dat hier en daar met

    virtuele complimenten wordt gestrooid.

    ………

    Er is hier al enige tijd het directe contact via SMS mogelijk. Ik hoorde van een vriend van mijn

    vrouw dat ze tot nu toe geen enkele SMS ontvangen had.

    Is dat omdat de investering te hoog is?

    ……..

    Dus wie echt op zoek is naar een Oost-Europese voor een solide relatie moet bereid zijn wat te investeren.

    Als een vrouw aan het begin van de relatie al merkt dat de man over elke cent valt dan kan ze zich wel voorstellen wat dat voor haar toekomst gaat betekenen.

    In Oost-Europa, zit men niet de hele avond thuis. Men spreekt af met vrienden

    of gaat gewoon een wandeling maken in de stad.

    Je kunt er zo goed mogelijk van het leven genieten.

    ……

    Ik hoor heel vaak het vooroordeel dat de vrouwen zitten te wachten op een rijke man die uit

    het buitenland komt om met haar te trouwen. Dat is absolute onzin, loyaliteit, liefde

    en een normaal gezinsleven zijn belangrijker dan een man met miljoenen op de bank.

    Die rijke man zal na een paar jaar waarschijnlijk met jongere vrouwen vreemd gaan…….:(((

    Waarom zou een vrouw uit Oekraïne bijvoorbeeld de grote stap nemen om naar het buitenland te verhuizen als ze daar later misschien

    slechter af is dan in Oekraïne?

    En de Oekraïners die gewoon op zoek naar geld zijn vinden

    de mannen in hun land 1000 maal genereuzer zijn dan alle buitenlanders te samen.

    Ten slotte,…mijn ervaring, als je met een Oekraïense vrouw de liefde hebt gevonden kun

    je geen betere vrouw treffen. . De Oekraïense vrouwen zijn allemaal moeders voor hun kinderen en voor hun man een geweldige partner.

    Ze doen veel moeite voor hun uiterlijk, de man kan altijd trots zijn op zijn vrouw.

    Ik denk dat iedere man dat wil, een mooie vrouw die met heel haar hart van hem houdt, waar hij trots op is….

    ……

    Ernst.

    Vertaling : Tinus

    Gezegde :

    quod non licet bovi IOVI licet

  • Jason

    Ik zal ook nog even een duit in het zakje doen; weliswaar summier, maar toch…..

    97% van alle Oost-Europese datingsites of datingsites waar Oost-Europese vrouwen te vinden zijn is fake. Ik heb zelf jarenlang (2001-2010)een dergelijke website gerund. Indien het goed opgezet wordt is het geld verdienen bij de vleet en ja, bij Amerikanen, Japanners en Australiërs is het geld te halen, echter ook met West- Europeanen en Italianen is het goed zaken doen.

    Zelf ben ik ook via zo’n dergelijke site in contact gekomen met mijn toenmalige “liefde”. Eerst mail contact waarbij ik het geluk had dat het schrijven nog gratis was. Daarna een telefoongesprek en toen voor het eerst op bezoek. Fijn naar Oekraïne. Lekker spannend voor jezelf omdat je niet weet wat je te wachten staat; en van deze onzekerheid wordt gebruik gemaakt. Enfin….naar verloop van tijd heb ik een aantal mensen leren kennen die mij de ogen hebben geopend, waardoor ik heel anders ben gaan kijken naar dit soort zaken en ik er zelf brood in zag.

    Het verschil tussen arm en rijk, in dit geval in Oekraïne, is ontzettend groot. Vanaf ongeveer 2005 is er een soort van middenklasse aan het ontstaan. Een groep die niet meer afhankelijk is en goed op eigen benen kan staan. Een groep waarbij zowel de vrouwen als de mannen het buitenland (Nederland of Amerika) niet meer als het beloofde land zien.

    Echter vóór 2005 en bijna iedereen die nu nog niet aan die middenklasse kan tippen zag West Europa en Amerika als het beloofde land. Een goede man vinden uit het buitenland was een optie, maar ook zelf zo snel mogelijk geld verdienen waardoor men hogerop kan komen was/is een optie. Als je niet in Kiev woont wil je naar Kiev en als je daar woont en je wilt meer, dan wil je naar het Buitenland. Zo was het nou eenmaal tot ongeveer 2005.

    Het gemiddelde inkomen is met ongeveer 200 euro per maand zeer laag te noemen. Daar komt nog een keer bij dat hele families samen wonen in een appartement wat in de Sovjettijd is verkregen door de staat. Als je dus naar Kiev wil of de wereld wilt gaan verkennen red je het niet met 200 euro en heb je dus geld nodig.

    Met een datingsite kan dit snel. Zeker voor de eigenaar maar in mindere mate ook voor een “profielhouder”. In het kort: een Website wordt gebouwd die voornamelijk bestaat uit een database van vrouwen. Verder hebben mannen de kans om zich te registreren met een profiel. Kijken is gratis maar dan. Je kunt geld vragen voor Correspondentie, foto’s, afspraken, bellen, ontmoetingen, groepsontmoetingen, packages met vlucht en appartement, alleen appartement of alleen vlucht. Daarnaast kun je er nog bloemen of cadeau sites aan koppelen of zelfs het hele visumgebeuren betaalt uitzetten.

    Heel simpel en allemaal snel te regelen.

    De vrouwen: Ze komen uit alle windstreken, Van Lungansk tot Odessa, van Sumy tot Lvov of van Kiev tot Crimea en alles wat er tussenin zit. In de jaren 80 en 90 was het in Oost-Europese landen normaal om op straat gefotografeerd te worden. Men vond dit prachtig als men kon poseren voor iemand met een beetje professionele camera. Zo is het gros van de foto’s op de meeste sites ontstaan en deze foto’s duiken dan ook op de meeste sites geregeld weer op. De meestal al bekendere scamprofielen. Hierdoor is 60 procent van de databas al gevuld. Allemaal vrouwen in de leeftijd tussen 18 en 60 jaar. Ook die andere 40 procent zijn gauw gevuld. Iedereen wil geld verdienen en voor de “show” is alles mogelijk. Het gros van de mannen is nou eenmaal op zoek naar een jong poppetje. Tussen 18 en 26 is perfect. Geronseld wordt dan meestal op een universiteit. Voorbeeld: op een bepaalde universiteit worden de meisjes aangesproken of zij geld willen bij verdienen. Tuurlijk willen zij dat. Kleding, stappen, eten, mobiel, alles kost geld. Dus waarom niet. De vergoedingen verschillen natuurlijk per stad. In Kiev krijgt een profielhouder (vrouw)meer dan in Lugansk; maar het principe blijft hetzelfde.

    Er worden tussen 10 en 20 foto’s gemaakt. 1 profielfoto, 5 voor op de website en 10 voor het geval er meer foto’s door de client worden gevraagd. De profielfoto wordt meestal altijd op dezelfde locatie gemaakt. Hierdoor krijgt de client de indruk dat het een “real” datingbureau betreft en de foto’s in ieder geval echt zijn. De vergoeding voor de vrouw bedraagt tussen de 5 en 25 euro, naargelang de stad. Verder wordt afgesproken dat de vrouw op verzoek bereikbaar is voor een ontmoeting, extra foto (bijvoorbeeld met een gekregen cadeau) of een skype gesprek. Ook deze handelingen worden betaald.

    Een potentiële client die op de website terecht komt en zich inschrijft heeft meestal interesse in meerdere vrouwen. Door de inschrijving en het profielzoeken gratis te houden worden meer clienten geworven. Een client schrijft meestal minimaal 10 vrouwen aan. Dit gebeurd per mail. De mail komt in Kiev in een verzamelbak terecht. Er worden studenten geworven om de mails te beantwoorden. Dit zijn andere vrouwen dan de vrouw op de foto. Een student krijgt hiervoor ongeveer 0,50 per mail. Meestal wordt bij de tweede mail nog een extra fototje en uitgebreide mail gestuurd om de client aan het schrijven te houden. Via de mail zorgen wij ervoor dat op korte termijn de fake profielen verdwijnen door minder interesse te tonen of door minder goed te antwoorden te geven op de mails. In sommige gevallen is de client nu al aan het betalen voor het zenden van mails.

    De cliënt wil meer, dus er komt een ontmoeting. Voor een ontmoeting krijgt een vrouw tussen de 5 en 15 euro plus al het drinken of eten wat uiteraard de cliënt betaalt. De vrouw krijgt van te voren inzage in de mailwisseling zodat zij zich kan voorbereiden op het gesprek. Zij kan zelf aangeven of zij deze man wel of niet wil ontmoeten. Indien zij dit bijvoorbeeld niet wil wordt er anders te werk gegaan. Zie het dan als een leuk uitje voor de vrouw met haar vriendin. Ze mag dan een vriendin meenemen welke zal fungeren als tolk. Tijdens het gesprek zal de tolk zoveel mogelijk vertalen; ook al spreek de gekozen vrouw wellicht vloeiend engels (maar dan even niet) De twee vrouwen keuvelen wat in het Russisch en de cliënt denkt dat alles wat hij zegt wordt vertaalt. De cliënt betaalt uiteraard voor de inzet van een tolk en voor de ontmoetingen. De tolk, meestal een vriendin, krijgt niets betaalt, maar eet en drinkt gratis mee op kosten van de cliënt.

    Mocht de cliënt toch onverhoopt een vrouw uitkiezen die niet werkelijk traceerbaar is, dan wordt dit pas verteld zodra hij voor een ontmoeting naar bv Oekraïne komt. Uiteraard is zij dan net ziek of een naaste is onlangs overleden. Whatever.

    In ieder geval zorgen wij dan voor een adequate vervangster, die grotendeels aansluit om de wens van de cliënt.

    Uiteraard hebben wij ook reeds het appartement en het ophalen vanaf het vliegveld geregeld, hetgeen reeds vooruit is betaalt. Een ritje vanaf Zhulyany naar Kiev centrum kost ongeveer 40 grivna (4 euro) vooruit betaalt en met een privé auto kost dit 25 euro. Een appartement kost gemiddeld 60 dollar. De cliënt betaalt vooruit tussen 100 en 150 per nacht.

    De vrouw zal nooit vertellen dat de werkwijze op deze wijze plaatsvindt. Dat is haar eer te na. Indien zij de cliënt daadwerkelijk leuk vind kan zij op eigen houtje een afspraak plannen. Alles wat daarna gebeurd is voor eigen risico en beuren wij ook geen geld meer voor. Ons geld is reeds binnen door de mailwisselingen, appartement, taxi en ontmoetingen. Indien zij iemand niet leuk vind zal zij dit aan ons kenbaar maken Indien wij reeds genoeg hebben gebeurd geven wij aan dat zij niet geïnteresseerd is, indien er nog geld valt te vangen, zal de vrouw meer krijgen betaalt om toch nog een paar ontmoetingen te laten plaatsvinden.

    Dat was het in een notendop…… so beware of site like anastasia! Ik ben inmiddels met deze business gestopt. Het reizen werd mij gewoon te veel (was minimaal 2x per maand in Oekraïne) en daarnaast wordt het steeds moeilijker om je business partners te vertrouwen. Money rules nu eenmaal in dit soort landen. Gelukkig heb ik er een leuke cent aan overgehouden en heb ik de website goed kunnen verkopen.

    Ben nu gelukkig getrouwd met een Nederlandse vrouw :)

    Even een tip: Mocht je toch geïnteresseerd zijn in een vrouw uit het Oostblok, er zijn inmiddels ook veel gratis sites zoals www.flirt.com.ua. of www.mamba.ru

    Hier kun jij je geheel gratis inschrijven, gratis mailen en gratis online chatten. Je weet in ieder geval van te voren wat voor vlees je in de kuip hebt. Ga vervolgens op eigen houtje er naar toe. Vlucht met bijvoorbeeld Ukraine-International of Wizzair naar Kiev. Op het vliegveld pak je de bus naar het centrum of je stop gewoon een auto (geen taxi) langs de weg en die rijd je voor een appel en een ei naar het centrum. Je kunt van te voren al zelf een appartement boeken op diverse sites doe goed betaalbaar zijn. Vanuit het centrum kun je met de trein makkelijk naar de overige steden of je spreekt zelfs af in Kiev. Laat je niet gek maken en koop geen dure cadeaus! Laat na een eerste ontmoeting geen geld achter en stuur ook geen geld als jij nog hier in Nederland bent en jullie hebben elkaar nog niet ontmoet. Mocht de internet vrouw niet de vrouw van je dromen zijn ga dan lekker op stap. Je ontmoet altijd wel iemand en niet geschoten is altijd mis……Succes!!!

  • Herb

    “Gelukkig heb ik er een leuke cent aan overgehouden en heb ik de website goed kunnen verkopen.”

    Proficiat! Geniet van het scam geld dat je van eenzame singles die hoopten op een echte relatie hebt afgetroggeld.

  • bob

    Kom op man wat denk je zelf, dat je een relatie kunt kopen? Het is wel heel naief om te betalen voor een date met een vrouw die geen eens engels spreekt. Als je iets serieus op wilt bouwen zul je het toch echt zelf moeten doen, en niet met zo'n bureau.

  • Herb

    Ja dat vind ik ook. Een relatie kopen kan niet (dat zei ik ook niet?) maar wel contact info en zo. Daarom is het ook zo gemeen om financieel profijt te slaan uit mensen die wat naiever zijn. Jason legt zelf uit hoe hij jarenlang de mensen heeft opgelicht. Laag bij de grond zoiets..

  • Jason

    Ja, je hebt volledig gelijk. Ik heb veel geld afgetroggeld van de naïeve mensen die denken dat zij een vrouw kunnen kopen! En nee…. ik heb er nooit een minuut spijt van gehad. Hoe naïef kun je zijn dat je zelf voor contact info wilt betalen? Het gros van de vrouwen, zeker na 2005, heeft het in Oekraïne veel beter dan in Nederland. En daar komt nog eens bij dat dit voor een vrouw de ideale manier is om extra inkomsten te genereren. (beetje kletsen met mannen, etentje, drankje, avondje stappen, bioscoop en misschien ook nog een cadeau of een financiële bijdrage).

    Jij mag dit oplichting noemen; voor Nederlandse begrippen is dit correct; voor Oekraïense begrippen heb je een top baan, je zorgt ervoor dat buitenlanders naar Oekraïne komen en geld investeren in het land. Niets mis, mee! Na de verkoop van het bedrijf heb ik zelfs een mooie handdruk ontvangen van de Consul van de Nederlandse Ambassade in Kiev. “Bedankt voor de fijne bijdrage in dit land en mocht u in de toekomst verder willen investeren in de welvaart van Oekraïne, zullen wij u met open armen ontvangen”.

    En ja, daar ben ik inmiddels mee bezig. Sinds een jaar of twee is het gat dat gevuld moet worden het aankomende EK. Zijn alle mensen die naar Oekraïne komen ook naïef? Voorbeeld: Een stuk land in Charkov, zeg 5.000m2 heb ik vorig jaar gekocht voor 1000 hele dollars. Van deze schitterende grasmat heb ik een camping gemaakt. Wat heb ik gedaan? 50 mobile toiletten en wasbakken op de kop getikt en daar neergezet. Daarnaast een 2 oude frietwagens voor een prik gekocht. Een campingplaats levert nu minimaal 75 euro per nacht op. Ik heb 200 plaatsen verhuurd voor de duur van 3 weken. Is minimaal 200 x 75 x 21 = 315.000. Minus de investering van maximaal 15.000 blijft 300.000 over. Is dit oplichting of naïviteit van de mensen die de beurs trekken? Wil graag de discussie aangaan :-) … Ik betaal er zelfs netjes belasting over.

    Nog een voorbeeld. Een hotel heeft 50 kamers. Het is een 2 sterrenhotel in Kiev. Dit hotel vraagt normaal 100 dollar voor een kamer per nacht zonder ontbijt. Ik heb het hele hotel voor de duur van het EK gehuurd. Huurprijs door de bulk 60 dollar per nacht. De kamers zijn inmiddels allen verhuurd voor 180 dollar per nacht. Is dit oplichting of goed nadenken en wakker blijven?