dating

• Tinus de la Meuse

Ik heb een leeswaardig stukje over scamming gevonden, het verhaal is triest en amusant tegelijk (zie hier) . Ik denk dat er geen bezwaar tegen is om via een dating-site contact te leggen met een dame. Je moet je, tenzij je op Bratt Pritt lijkt, niet laten verleiden tot de dames die in de “top 100” prijken,…. die krijgen al genoeg aandacht :)) Met wat reële verwachtingen, zelfkennis en zelfvertrouwen kom je heel eind. Een relatie met een Russische dame is geen utopie en doorgaans sneller te verwezenlijken dan een date met Joke van de Hoek.

Wat Jason beschrijft zou in sommige uitzonderlijke gevallen werkelijkheid kunnen zijn. Er zijn alleen al in Oekraïne zo'n 800 dating-agencyies en een deel daarvan draait zijn hand niet om voor misleiding. Dating is, niet alleen in Oekraïne, handel….big business, er valt bonafide en helaas ook malafide veel geld te verdienen. Wat meer cijfers…, in een eerder bericht van mij plaatste ik een link met een lijst van circa 4.500 scammers, het totaal is groter en wordt in de diverse bronnen geschat op 8 à 10 duizend. Dat aantal lijkt nog veel groter dan het al is door het feit dat hardliners onder de scammers tientallen mannen aanschrijven, er is blijkbaar gemakkelijk aan e-mail adressen van potentiële klanten te komen. Ook weleens ongevraagd per mail een aanzoek gekregen van (Sn)Olga of Sletlana ? Sinds een paar jaar is scamming in Oekraïne overigens een misdrijf waar de laatste tijd hard tegen op wordt getreden. Onlangs werd er een scammers netwerk in Donetz opgerold,…. de verantwoordelijken kregen voor onze begrippen lange gevangenisstraffen. Het aantal “huwbare” dames in Oekraíne bedraagt circa 3 miljoen, 80.000 daarvan verkiezen een buitenlandse partner en zijn ingeschreven bij dating-agencies.

Ik denk dat voor diegenen die een relatie met Russische dame wil het, om te beginnen, een vrij veilige optie, de veiligste, weg is om je in te schrijven bij een groot dating bureau,nadien zie je wel verder en uiteindelijk moet je het zelf doen..iIvesteer bijvoorbeeld eens een 100€, dan, na wat heen en weer te schrijven, te bellen etc. vervolgens de stoute schoenen aan te trekken en haar persoonlijk opzoeken,..je bent voor circa 200€ al (retourtje) in Kiev. Met wat bijkomende kosten kun je voor een 500€ een geweldige all-in :)) trip hebben, wie weet….

• Gymbo

Tuurlijk heeft Herb gelijk.

Je bent gewoon een oplichter. Niet meer niet minder.

Iemand die profiteert van een ander zijn miserie.

Iemand die de stiel kapotmaakt van mensen die wel begaan zijn met anderen en niet enkel uit zijn op geldgewin.

Het EK is nog zo'n verhaal, profiteren van mensen.

Niet iedereen kent de gangbare prijzen van Oekraine.

Aan mij zou je alvast niets verpatsen.

Ik zoek het wel lokaal, huur een kvartira aan 25 euro per nacht.

Om eerlijk te zijn ik hoop dat jouw EK missie een stevige flop wordt, dat je met een stevige financiële kater wordt opgescheept.

Keertje de andere kant van de medaille ziet.

Nou ja.

Mij niet gelaten dat andere zulke oplichters tolereren.

Ik heb/had een eerlijke datingsite.

Ben na contact zelf naar daar getrokken en heb daar wel een vrouw gevonden.

Getrouwd met een Oekrainse, en er heel blij mee ook.

En nu help ik vrienden GRATIS.

Zonder website, puur op vertrouwen.

Van mij alvast geen dank je wel om bewezen diensten, oplichters zoals jij horen thuis in een gevangenis.

• Gymbo

Tinus,

Denk dat dit mijn stukje bovenaan iets duidelijker maakt.

Amerikanen denken echt dat ze top zijn.

Dat ze even een 30 jaar jongere bruid gaan kopen.

Sorry dat is nonsens natuurlijk maar amerikanen zitten inmiddels zo ver af van de realiteit dat je het hen zelfs niet kwalijk neemt.

Een vrouw koop je niet, zelfs niet in Oekraine.

Mag je nog zoveel geld tegenaan smijten, klikt het niet dan ga je ze niet veroveren en blijft ze nog liever in haar kleine arme dorpje.

• Tinus de la Meuse

Gymbo Schreef:

——————————————————-

> Tinus,

>

> Denk dat dit mijn stukje bovenaan iets duidelijker

> maakt.

> Amerikanen denken echt dat ze top zijn.

> Dat ze even een 30 jaar jongere bruid gaan kopen.

> Sorry dat is nonsens natuurlijk maar amerikanen

> zitten inmiddels zo ver af van de realiteit dat je

> het hen zelfs niet kwalijk neemt.

> Een vrouw koop je niet, zelfs niet in Oekraine.

> Mag je nog zoveel geld tegenaan smijten, klikt het

> niet dan ga je ze niet veroveren en blijft ze nog

> liever in haar kleine arme dorpje.

Oekraïne is ook geen Derde Wereldland, de dames daar zijn goed ontwikkeld en in veel opzichten Westers, zelfs Sex and the City is er een TV hit, nu House nog :)) Leeftijdsverschil maakt ze doorgaans minder uit, hechten ze minder waarde aan. Oudere mannen zijn ervarener in het leven en lopen (misschien ?) minder snel weg, blijven trouw. :)) Trots ?, JA helemaal, je hebt volkomen gelijk, geld is zelden de drive,…. het moet gewoon goed voelen voor haar. Wat ze nagenoeg allemaal willen is een man die haar respecteert, lief heeft en waarmee ze een gezin kan hebben. Ik mag dat feminiene overigens wel …:))

• Ronald

Hallo

Het ligt er ook aan uit welke vijver je vist. Als je de eerste de beste datingsite kiest of bureau in Oekraïne dan kan je bedrogen uitkomen. Bij ons staat betrouwbaarheid voorop en ons doel is om mannen met Oekraïense dames te koppelen. Wij hebben veel ervaring als het gaat om daten in Oekraïne. En wij werken alleen samen met betrouwbare Oekraïense bureaus. Onze partnerbureaus controleren niet alleen de identiteit van de dames die zich inschrijven. Zij screenen iedere vrouw die zich aanmeldt, niet iedereen komt in aanmerking voor bemiddeling. De medewerkers kennen iedere dame persoonlijk, waardoor wij u optimaal kunnen adviseren en een kansrijke match tot stand kunnen brengen. U treft bij ons dus geen dame aan met een valse identiteit of die er verkeerde bedoelingen op nahoudt. Als je onze website bezoekt dan kan je alle informatie lezen. http://www.datingwomenukraine.com Succes met het vinden van een partner. groetjes, Ronald

• Marco

Hoi Jason,

Ben erg geinteresseerd in je verhaal.

Zou je me even kunnen mailen? mm86@ukr.net

Alvast bedankt!

Marco

• Tinus de la Meuse

Ronald,

Ik heb je website doorgekeken, Deze is mogelijk minder spannend dan menig andere op vergelijkbaar terrein. Het geheel is zeer zeker degelijk, realistisch en professioneel opgezet. Inhoudelijk blijkt dat er een goede kennis aanwezig is van de Oekrainse culuur,…. en, met name ook , van normen en waarden die anders zijn dan in het Westen. Om te beoordelen wat de beste site is hangt af van vele factoren. welke critera neem je ervoor ?..Mogelijk kunnen we dat eens nader onderzoeken..Betreffen de modellen is dat beeld vertekend, daar ging ik in mijn tips ook op in. Zie… Oekrainedating.nl .

De foto's van “modellen” geven een vertekend beeld. Het zijn bewerkte foto's uit een studio. Dat is in Oekraïne niet anders dan in Nederland, België of waar ook ter wereld. Dat neemt niet weg dat, voor wie dat zoekt, er veel aantrekkelijke dames in die contreien te vinden zijn,…je smaak zal daarbij een rol spelen.:))…

We, de participanten hier, schrijven allemaal uit een mannelijk perspektief, dat is niet bezwaarlijk, en,…….ook voor vrouwen leerzaam :)). Daarnaast zou het interessant zijn wat meer te lezen hoe vrouwen dit dating-gebeuren beleven.. …

Gr. Tinus

• Jason

Hey Tinus,

Wordt je nu niet zelf gek van al dat reclame gedoe voor die ene website van jou……die onder de streep ook alleen maar uit is om geld uit andermans pocket te trekken??????? Gezien het feit dat je je eigen posts, welgeteld 6 stuks, maar liefst 26 keer hebt gewijzigd, om die club van jou er zo charmant mogelijk te laten uitzien. :)))……. vond het al gek dat je niets negatiefs te melden had over mijn verhaal. ;-)….. die van jou sluit zeker behoorlijk aan! Succes….. het is nog steeds een aardige vijver!

• Tinus de la Meuse

Jason Schreef:

——————————————————

> Word(t) je is zonder een t van Tinus :))…Jason, ik kom terug op je relaas,.gold-diggers heb je overal ter wereld, met name raak je makkelijk in contact met ze in de centra van grote steden. Voor nu,…nice deams everyone :)))