Hey Gymbo,
Ja ten eerste ben ik ook een Belg hoor, dus weet niet hoe je in nederland aan een relatie moet werken lol.
Dat van dat IP adres is wel een goeie tip, maar moet enkel nog eens opzoeken/bekijken hoe je dat controleerd want dat is nieuw voor me.
Zoals ik al zei, het hoeft voor mij geen UA lady te zijn hoor, was natuurlijk wel verblind door die mooie fotos en als ik het hier allemaal lees loopt het er ginder vol van. Maar heb nu echt geen zin om me enkel te gaan focussen op Ukraine hoor. Ik had de eerste mail gezonden en het heeft een paar dagen geduurd voor ik reactie kreeg. Ze is ook niet elke dag online op die site en haar eerste mails kwamen redelijk goed over (antwoorden op mijn mails en zo), en verschillende fotos van haar op verschillende leeftijd en zo.. Dus dacht wel een echt persoon vast te hebben, maar ja niks meer gehoord nu. Ben mss wat te diep gegaan in mijn 2 laatste mails, wie zal het zeggen.
Ik schuim ondertussen de sites verder af, maar ben zo achterdochtig geworden op die internationale sites dat ik mezelf nu mss zo opstel ook en de echte meisjes nu wegjaag lol.
Maar ja zit op verschillende sites te zappen, er komt mss toch iets moois van ooit.
Ik zal het hier wel blijven opvolgen, want ik vind het een interessante blog.
Allee tot later dan eens, je mag me ook mailen hoor.
Daaag Sam