Let op met UA ladies

  • Sam

    Hey Gymbo,

    Ja ten eerste ben ik ook een Belg hoor, dus weet niet hoe je in nederland aan een relatie moet werken lol.

    Dat van dat IP adres is wel een goeie tip, maar moet enkel nog eens opzoeken/bekijken hoe je dat controleerd want dat is nieuw voor me.

    Zoals ik al zei, het hoeft voor mij geen UA lady te zijn hoor, was natuurlijk wel verblind door die mooie fotos en als ik het hier allemaal lees loopt het er ginder vol van. Maar heb nu echt geen zin om me enkel te gaan focussen op Ukraine hoor. Ik had de eerste mail gezonden en het heeft een paar dagen geduurd voor ik reactie kreeg. Ze is ook niet elke dag online op die site en haar eerste mails kwamen redelijk goed over (antwoorden op mijn mails en zo), en verschillende fotos van haar op verschillende leeftijd en zo.. Dus dacht wel een echt persoon vast te hebben, maar ja niks meer gehoord nu. Ben mss wat te diep gegaan in mijn 2 laatste mails, wie zal het zeggen.

    Ik schuim ondertussen de sites verder af, maar ben zo achterdochtig geworden op die internationale sites dat ik mezelf nu mss zo opstel ook en de echte meisjes nu wegjaag lol.

    Maar ja zit op verschillende sites te zappen, er komt mss toch iets moois van ooit.

    Ik zal het hier wel blijven opvolgen, want ik vind het een interessante blog.

    Allee tot later dan eens, je mag me ook mailen hoor.

    Daaag Sam

  • luc

    Hallo allen,

    Bon, ben ook belg uit omgeving gent.Mag ik mailadres eens van Gymbo? Hoe heb jij uw vrouw leren kennen?

    En er bestaat een site voor scam, jimslist of zoiets , dat was zeer goed vroeger.Nu weet ik niet hoe het zit.

    Mijn verhaaltje staat in het kort boven hé, mijn ex vriendin wil na norway terug naar mij, ik kan u alle mails doormailen.Dat is gewoon te stupide voor woorden. Natuurlijk, nu moet ze werken hé, haha, ik had haar een luilekkerleven bezorgd…

    ja idd 35jaar, enfin toen was ze 32 en ik was toen 35 ofzoiets.ik heb daar veel geld ingestoken, 6 vliegtuigen, hier had ze alles, ze moest maar nemen uit mijn winkels maar dat ging nog.Maar ja geen cleaning woman, niet fashion cars in haar ogen , een hoop gezeik voor niets in feite…

    enfin soit

    ik was met nog iemand naar ginds gegaan, die is naar chernigov geweest, dat mens is hier 1x geweest en het was al zware boel , en voor dat ze naar belgie kwam zou die zelfs ginds getrouwd hebben met haar…ze waren beide 40 jaar…die ging de misstap van zijn leven begaan hebben en dure scheiding al gehad hebben.

    je moet er wat geluk in hebben maar in het algemeen zou ik zeggen inviteer maar eerst eens, niet te lang, want als het tegenslaat kan je er niet snel genoeg vanaf zijn, valt het mee voor beide dan kan je terug inviteren, maar dan begint de miserie hé: je zit dan al 4 vliegers verder, zij zal zonder werk vallen als ze eens maand of 2 komt dusja, das niet meer zo simpel dan…

    maar als je ginds trouwt, moet je echt reuzeleuk hebben, als ze nog niets van western europe gezien hebben of kiev belanden ze in totaal andere wereld. En dan is het de vraag hoe ze daarop reageren…

    er zijn ook vrouwen die gewoon wat wensen te reizen ook hé, ze maken ginds reclame zo in kranten voor agencies of sites….wil je eens reisje maken schrijf je dan in tralala…

    al dat geschrijf lost niets op, je moet ernaar toe gaan, en met die voetbal heb je nog mooi excuus, kan je hier zeggen dat je iemand toevallig ontmoet hebt ofzo, tja. jaja wees er maar zeker van dat na die voetbal het visaaanvragen zal regenen op alle ambassades , alleen weet het merendeel niet waaraan men begint…ik zou zeggen laat ze maar doen….na wat kosten haken die toch af…maar die vrouwen beseffen intussen hun waarde uiteraard en drijven prijs op, zeker in grootsteden, het eindresultaat is dat er in feite niet zoveel meer gebeurt hé,

    je moet je ook voor ogen houden dat hier al 50% van huwelijken mislukt, dus wat mijn advocaat zegt dat 70% mislukt ginds zal wel kloppen, wat wil je als je elkaar maar 3maand gezien hebt of samengewoond hebt…is logisch dat scheidingspercenntage hoger ligt uiteraard.

    je moet gewoon geluk hebben, de meeste mensen die ik ken die naar ginds gaan zijn in feite te goed van hart, men gaat echt met goede bedoelingen maar ja; het andere verhaal is het marcusverhaal, dat is de romancier/sextoerist, ok, andere visie, niets op tegen, maar dit soort mannen zorgt ervoor dat sommige madammen ginds beginnen te denken dat het hier allmeaal goud is dat blinkt….ligt niet alleen aan de sextoeristen uiteraard.hangt af van persoonlijkheid van iemand

    groeten vanuit gent

  • kees

    Ik lees hier allerlei verhalen over wat allemaal mis is gegaan en mis kan gaan. maar ligt dat niet voor het grootste gedeelte aan jezelf? gr. kees.

  • Gymbo

    Luc,

    Ik heb mijn vrouw leren kennen via internet.

    Een vriend van me is al enkele jaren getrouwd met een Russische.

    Hij bracht me in contact met enkele Russische meisjes en had me ingeschreven in een site.

    Via Rusland ben ik in Oekraine en bij men vrouw beland.

    Oorspronkelijk komt ze uit een klein dorpje in de buurt van Kirovograd maar ze heeft wel in Kiev naar de univ geweest.

    Nadat ze gescheiden is is ze terug bij haar moeder gaan wonen.

    Om wat nieuwe mensen te leren kennen, meer om te praten dan voor een relatie is ze op dezelfde site terechtgekomen.

    Eerst wat berichtjes, dan wat mailen en voor we het goed en wel beseften zaten we elke avond te praten op Skype.

    Na 3 maand ben ik op goed geluk naar daar vertrokken met het idee haar echt te leren kennen.

    Das super meegevallen. En tot op nu geen spijt van dat we getrouwd zijn.

    Gaat vlot, een heel ander verhaal dan bij sommige anderen.

    Ze is in Belgie, volgt 2x per week nederlands, volgt 3x per week integratie. Men huis is nog nooit zo proper geweest, en werkt ook mee in de tuin enzo.

    Stilzitten is niet haar sterkste kant.

    Doet alles om te integreren, solliciteert voor werk en hoopt ook snel aan het werk te zijn. En ook dat lijkt heel positief te gaan.

    In elke relatie is het geven en nemen en we beseffen dit alletwee.

    Zowel voor haar als voor mij is dit een tweede huwelijk en we willen gewoon er het beste van maken, werken aan onze toekomst

    Klopt het is niet gemakkelijker, de kans dat het misloopt is groot, er zijn verschillen en door de taal gebeuren er misverstanden of worden dingen misbegrepen.

    Men vrouw en ik zijn geen TV kijkers, we zitten graag samen wat te praten, wat te wandelen etc. Maken veel tijd voor elkaar, zo groei je wel naar elkaar.

    Eigenlijk wist ze alles al over Belgie nog voor ze hier kwam, we hebben gewoon over alles open gepraat.

    Ik heb geluk gehad, dat besef ik wel. Ik hoor ook wel andere klokjes luiden, mensen die minder geluk hebben. Tegelijk beseft zij ook dat ze geluk heeft, een heel andere echtgenoot dan haar ex. Geen drinker, geen agressief gedoe, niet elke dag voetbal op TV.

    Met het EK vrees ik ook het ergste. Gaat voor velen niet goed aflopen, je moet echt wel weten waar je instapt of je haalt je een hoop ellende op de hals.

    Grts uit Antwerpen

    Je kan me atltijd berichtje sturen via deze site of op rudiraeps@gmail.com

  • Sam

    Hey Kees,

    Kan wel zijn wat je zegt. Enkel als je nog niet lang bezig bent op datingsites verschiet je wel hoeveel scammers er op zitten.

    Ik heb nu toch niet echt de mogelijkheid om een paar keer naar Oekraine te gaan om ze zelf te leren kennen, ben hier terecht gekomen omdat ik via een internationale date-site met een Oekrainse in kontakt gekomen was. Dus helemaal niet speciaal op zoek achter een UA-lady. Maar hetgeen ik hier allemaal gelezen heb, heeft wel geholpen om zeker wat beter op mijn hoede te zijn met al dat online gedoe.

    Dus veel geluk aan allen die het wel met een UA-lady willen proberen, maar ik ga het toch wat dichter zoeken. Als het dan toch niet lukt kan ieder zijn eigen weg weer gaan, wat niet zo simpel zal zijn als je een meisje van ginder naar hier haalt.

    Groetjes Sam

  • Ronald

    Hallo

    Het ligt er ook aan uit welke vijver je vist. Als je de eerste de beste datingsite kiest of bureau in Oekraïne dan kan je bedrogen uitkomen. Bij ons staat betrouwbaarheid voorop en ons doel is om mannen met Oekraïense dames te koppelen. Wij hebben veel ervaring als het gaat om daten in Oekraïne. En wij werken alleen samen met betrouwbare Oekraïense bureaus. Onze partnerbureaus controleren niet alleen de identiteit van de dames die zich inschrijven. Zij screenen iedere vrouw die zich aanmeldt, niet iedereen komt in aanmerking voor bemiddeling. De medewerkers kennen iedere dame persoonlijk, waardoor wij u optimaal kunnen adviseren en een kansrijke match tot stand kunnen brengen. U treft bij ons dus geen dame aan met een valse identiteit of die er verkeerde bedoelingen op nahoudt. Als je onze website bezoekt dan kan je alle informatie lezen. http://www.datingwomenukraine.com Succes met het vinden van een partner. groetjes, Ronald

  • luc

    Beste,

    Dat zeggen ze allemaal ja, dat ze die vrouwen kennen…hoe kan je nu binnen een bestand van 500 madammen hun bedoelingen kennen?

    uw collega van aljance in nederland beweerde ook al zoiets, zelf is ze uiteraard gescheiden van haar nederlandse man

    en hier in belgie, 1 van de weinige buro's die overschiet, die man is al zijn 2de marriage toe met belarus en voor dat mens is ook niets goed, dusja

    allemaal makkelijk gezegd…

    persoonlijk kennen jaja, screenen jaja, uiteindelijk is de bedoeling geld verdienen en als je met vertalingen zit dan nog eens op die manier de mannen uitmelken….ken die truukjes maar loop er niet in…

    laat een ander al die taalcursussen maar betalen, als je vrouw hebt met beetje inzicht zegt die direct na contact verbreek alle contact met agency en ze zal zelf wel taalcursus zoeken indien nodig…

    mvg

    de luc

  • Mick

    Luc Schreef:

    ——————————————————-

    > Hallo allen,

    > Dit is iets voor de mensen die ginds iets serieus

    > zoeken…en dit verhaal staat in feite al ergens

    > anders ook van andere man

    >

    > Bon,

    > Iemand ontmoet in kiev, later uitgevonden dat ze

    > andere dumpte voor mij, en dan nog ook iemand uit

    > belgie haha.toeval.Alles getest, wou ginds niet

    > terwijl ik wel naar restaurants ging etc.Wou niet

    > dat ik kledij gaf tralala, gaf aan hoe goedkope

    > taxi's te hebben tralala, niets leek incorrect

    > daarna 2x terug

    > En dan geïnviteerd, hier 1 en al miserie, niet de

    > eesrte reis, maar de 2de was ramp , heb het zelfs

    > nog 3de kans gegeven ook.

    >

    > Bon, ik heb dan maar gezegd: kijk, zoek ginds

    > opnieuw werk , ik zal nog een beetje betalen tot

    > je werk hebt, vond ik moreel ergens juist.

    > enfin, madame zag bij het geven van geld het teken

    > dat ik er nog wat in zag

    > ik zei probeer maar met ander ofzo, allemaal uw

    > fantasiekes van 2000euro /maand verdienen etc,

    > komt toch niets van; thuis helpen in huishouden

    > wou ze ook al niet, allergie hé

    > je zou denken dit was een model of 10jaar

    > leeftijdsverschil maar nee hoor,allemaal niet

    > waar…

    >

    > soit, madame heeft verder geprobeerd op mijn

    > kosten haha, en is 2x in norway bij een andere

    > rijke verzeilt…met boten en paarden olé…en

    > alweer gedumpt…

    >

    > dus zal het niet aan mij gelegen hebben

    >

    > maar bezint eer ge begint

    >

    > gins poesjes, eens hier bij 2de invitatie begint

    > de miserie, en komen er hoop eisen , wil men werk

    > op niveau wat toch onmogelijk is gezien de

    > taalproblematiek

    >

    >

    >

    > blijft maar 1 manier over: dat mens gewoon een

    > geldbedrag geven dat ze niet moet werken soit

    > /maand soit in het begin en huwelijk met contract

    > of anders ben je gezien

    > en ik lees over sukkels die met 2000euro 2 man

    > gaan onderhouden haha, blijkbaar zoeken velen

    > ginds goedkope mooie madam maar dat pakt meestal

    > verkeerd uit, en ja liefst groot leeftijdsverschil

    > erbij uiteraard haha

    >

    > allen succes, en hopelijk ontmoet je iemand die

    > normaal is en handelbaar is en zich wat

    > compromisgezind instelt…

    >

    > maar anderen schreven identiek zelfde verhaaltje

    > dusja..

    >

    > mvg

    > en good luck

    @Luc | Over sukkels gesproken: Het lijkt mij dat jij de grootste sukkel bent zoals je in de maling genomen bent. Kom je uit een ei ofzo? Ik kan mij niet aan de indruk onttrekken dat je gewoon een droeftoeter bent die in z'n eigen land keihard afgewezen wordt door de vrouwen…..wat verwacht je dan elders hahaha?

  • Maarten

    En nu effe iets anders…

    Zat een paar jaar geleden wat rond te snuffelen op internet, hier en daar een datingsite, dan plots een fantastische vrouw leren kennen, jawel veel jonger, jawel dropdead gorgeous. Maar had wel een fantastische job daar en moest absoluut niet weg.

    Ik een keer naar daar, zij naar hier wanneer ze in de buurt moest zijn voor haar job, klikte perfect.

    Zijn nu 5 jaar samen, werkt perfect, komt 100% overeen met mijn kids, heeft hier een superjob (die vele Vlaamse vrouwen haar benijden). Heeft hier zelfs een bijkomende mastertitel behaald.

    Ik bedoel maar, als je een beetje oplet, kan je perfect goeie partners vinden. Ga niet te veel naar blingblingsites waar alleen maar fotomodellen op staan. Is altijd verdacht, ook hier.

    Ik ben naar een site gesurft, tau2.com, site zonder veel capsones, overigens niet duur en geen opdringerige zaken zoals vertalen, videos koepn enz. Gewoon briefke sturen, met elkaar gegevens uitwisselen en bingo!

    Ik heb op die manier overigens contact gehad met verschillende meisjes, ook es naar een paar andere landen geweest, altijd positieve ervaring… Met sommigen mail ik soms nog…

    Het maakt niet uit waar, als je een loser bent, ben je dat overal, dus ook in Oost-Europa, en al zeker bij de vrouwen daar, die toch wat meer ‘man’ verwachten dan de mannen van hier. So, guys, proberen maar, ik moet zeggen dat de keren dat ik in Oekraïne ben geweest, ik dingen heb gezien die ik absoluut niet voor mogelijk achtte. Clubs in Kiev, stranddiscotheken in Odessa, met alleen en ik meen ALLEEN waanzinnig mooie vrouwen, leuk, interessant en intelligent. Kunnen de Vlaamse vrouwen nen dikke punt aan zuigen (en naar alle waarschijnlijkheid ook die in Nederland).

    Een raad (maar die geldt voor elke man en zelfs vrouw). Maak goeie afspraken vooraf en dek je in, altijd, overal. Als je iemand zoekt, zoek dan iemand met ‘potentieel’. Zoek bvb iemand met medische achtergrond, die komen in W Europa met wat omscholing perfecft aan de bak. Je moet immers weten dat - als je iemand naar hier ontvoerd en haar wegneemt uit haar omgeving - je ze hier in feite ook een zinvol leven moet geven. Een job, kids, vrienden, … Ik heb dat allemaal wat afgewogen en zie: i hit the jackpot!

    Iemand die wat details wil, geef me je privemail en ik help met plezier…

  • rudi

    overschot van gelijk,,maarten