Hallo allen,
Dit is iets voor de mensen die ginds iets serieus zoeken…en dit verhaal staat in feite al ergens anders ook van andere man
Bon,
Iemand ontmoet in kiev, later uitgevonden dat ze andere dumpte voor mij, en dan nog ook iemand uit belgie haha.toeval.Alles getest, wou ginds niet terwijl ik wel naar restaurants ging etc.Wou niet dat ik kledij gaf tralala, gaf aan hoe goedkope taxi's te hebben tralala, niets leek incorrect
daarna 2x terug
En dan geïnviteerd, hier 1 en al miserie, niet de eesrte reis, maar de 2de was ramp , heb het zelfs nog 3de kans gegeven ook.
Bon, ik heb dan maar gezegd: kijk, zoek ginds opnieuw werk , ik zal nog een beetje betalen tot je werk hebt, vond ik moreel ergens juist.
enfin, madame zag bij het geven van geld het teken dat ik er nog wat in zag
ik zei probeer maar met ander ofzo, allemaal uw fantasiekes van 2000euro /maand verdienen etc, komt toch niets van; thuis helpen in huishouden wou ze ook al niet, allergie hé
je zou denken dit was een model of 10jaar leeftijdsverschil maar nee hoor,allemaal niet waar…
soit, madame heeft verder geprobeerd op mijn kosten haha, en is 2x in norway bij een andere rijke verzeilt…met boten en paarden olé…en alweer gedumpt…
dus zal het niet aan mij gelegen hebben
maar bezint eer ge begint
gins poesjes, eens hier bij 2de invitatie begint de miserie, en komen er hoop eisen , wil men werk op niveau wat toch onmogelijk is gezien de taalproblematiek
blijft maar 1 manier over: dat mens gewoon een geldbedrag geven dat ze niet moet werken soit /maand soit in het begin en huwelijk met contract
of anders ben je gezien
en ik lees over sukkels die met 2000euro 2 man gaan onderhouden haha, blijkbaar zoeken velen ginds goedkope mooie madam maar dat pakt meestal verkeerd uit, en ja liefst groot leeftijdsverschil erbij uiteraard haha
allen succes, en hopelijk ontmoet je iemand die normaal is en handelbaar is en zich wat compromisgezind instelt…
maar anderen schreven identiek zelfde verhaaltje dusja..
mvg
en good luck