Informatie Zhulyany Airport

  • Marcel

    Marcus, bedankt voor je reactie.

    Het stelt dus niks voor.

    Wanneer ben je aangekomen in Kiev?

    Hoe lang heb je voor de douane staan wachten?

    Is er op het vliegveld ook iets de hele nacht open waar je wat kunt eten en drinken?

    Ga waarschijnlijk wel even de stad in, maar mocht dit niet lukken, dan zou ik graag ergens wat eten.

    Marcel

  • Marcus

    Hoi Marcel,

    Ben afgelopen donderdag aangekomen met de vlucht van 19.50 uur vanuit Dortmund (aankomst Kiev 23.30 uur).

    Door de douane duurt ongeveer 1 uurtje, afhankelijk van hoever je in de rij staat, maar gemiddeld denk ik toch zo 1 uur.

    Op het vliegveld is 1 barretje open waar je drank en wat broodjes kan kopen.

    Wisselkantoor is ook open.

    WC is ook open :)

    De rest allemaal dicht.

    Zitten is er heel saai, je zal de enigste zijn denk ik als je daar blijft, want er komen volgens mij geen vluchten meer aan daar na 24.00 uur.

    Ga lekker de stad in, Kiev is een METROPOOL en er is 24H FEEST :)

    Groetjes, Marcus..

  • Marcel

    Het mag een bruisende stad zijn Marcus, maar ik vlieg om 06:00 door naar Simferopol.

    Als ik dan een uur in de rij sta is het 00:30, dus ongeveer 4 uurtjes om wat te doen.

    Kun je je bagage daar wel netjes inleveren?

    Als ik iets te eten kan krijgen ben ik tevreden. We zullen zien hoe en wat. Laat me wel verrassen daar.

    Marcel

  • Marcel

    Het is bijna zo ver.

    Iemand nog aanvullende informatie??

    Eten, drinken, leuke dingen in de buurt van het vliegveld?

  • Martin

    Ik wil graag met de bus van Zhulyany naar Borispol .Kan iemand mij hier informatie over geven ?

  • Marcel16100

    Martin,

    Het beste kun je Trolleybus 9 nemen naar het treinstation.

    Als je dan naar de andere kant van het station loopt, daar heb je taxibusjes die je voor ongeveer 35 Grivna naar Borispol brengen. Kan iets duurder zijn geworden.

  • Martin

    Marcel

    Bedankt voor de informatie, maar zijn er geen bussen die je van het ene vliegveld naar het andere vliegveld brengen ?

  • Marcel16100

    De enige bussen die ik daar heb gezien zijn de normale stadsbussen/Trolleys.

    En heb er redelijk wat uurtjes doorgebracht ondertussen.

  • Yashin

    Hallo,

    Waar kun je trolleybus nr. 9 vinden bij het hoofdstation, de noord-of zuidkant. De vorige keer hebben we deze niet kunnen vinden.

  • Marcel16100

    Zuidkant