Vliegen op Kiev

• Marcus

Klopt inderdaad Danny ik heb geen “Ukraine” stand/kraam gezien op de vakantiebeurs in Utrecht.

Jammer, zulk land met mooie dames, waarom geen dame in korte minirok en stilletto hakken, klets, klets, klets ;)

Rusland viel me ook erg tegen, stond 1 kerel in 1 klein kraampje, hadden ze beter een paar lekkere dames in kunnen zetten :)…dan was Marcus wel even met hun gaan toosten ;)

Voor zo'n rijke stad als Moskou viel me Rusland erg tegen, maar wel miljarden betalen voor WK voetbal in 2018.

Een standje op de vakantiebeurs zat er schijnbaar niet meer in…geld is op :)

Marcus

• Den Danny Belgie

hey my man Marcus !

leuke schrijfstijl heb jij

ja aan wat had je u verwacht…wat vrouwen in bikini met nemiroff vodka haha

ik heb nog vodka staan maar geen zo'n madam, anders zou ik zeggen kom maar eens af hahahaha

het gedacht alleen al

svetlana here MArcus comes lloll

en russia is ook al niets?Nog nooit naar zo'n beurs geweest.Ben jij al in Moskou geweest?Zal wel de moeite zijn.

ik ga morgen eens naar Berlijn, zal wat ander type dame zijn haha:P deutsche kwalität haha

je moet eens zien naar www.sonycenter.de en potsdammer platz arkaden, de moeite hoor.alsook oost berlijn./

grtz, den Danny, lekker Fat

• Kees Adam

Heb ik dus inderdaad niet goed opgelet.

We vroegen naar het scheepvaartmuseum en kwamen in een paar ruimtes terecht waar alleen maar wat foto's hingen.

Ook toen we doorvroegen, verzekerde men ons dat dit het museum was.

Niet dus…

Die boulevard heb je echt gezien als je 2 x op en neer gelopen bent.

In het voorjaar zijn de genoemde tenten wellicht leuk.

In de zomermaanden zijn alle horeca-gelegenheden uitgestorven.

Dit is overigens praktisch overal in Oekraine.

Behalve de Krim dan

• Jos

Hoi Marcus,

Nikolaev is niet de meest bruidende stad maar daar moet je een beetje doorheen kijken. Met het juiste gezelschap dat weet waar je moet zijn kun je er zeker een geslaagde vakantie hebben.

Zeker is Koblevo, vanaf Nikolaev zo'n 60 km richting Odessa, in de zomer de moeite waard. Het is echt een vakantiedorp en het strand is er prachtig. Ook wat zich op het strand bevind is meestal de moeite waard.

Als je op een avontuurtje uit bent is de Oekraine niet echt de “place to be”. De dames zien er wel erg vrij uit maar de praktijk is vaak anders. Ze zijn serieuzer dan je op het eerste gezicht zou denken.

Mijn vriendin woont in Nikolaev en samen runnen we een datingsite, dus ik weet waar ik over praat.

Als je ernaar toe gaat met serieuze bedoelingen kun je echter geen betere vrouwen vinden. Als je hun hart hebt gewonnen zijn het de liefste, zorgzaamste vrouwen die ik ken.

veel plezier

• Ben

Wat is de naam van die datingsite; kan er geen vinden behalve de standaard sites.

• Ariana

Wat mij betreft zijn er maar 2 leuke vakantiebestemmingen in UA. Kiev en Odessa. Arkadia ‘s zomers echt top: Ibiza, Itaka, Rai, echte places to be! Tegenwoordig heeft Ibiza een eigen strand met eigen zwembad, ligbedjes enz kostte vorig jaar zo’n 100grivna per dag. Veel luxer dan in Krim. In Krim veel geld voor no service. Gurzoef - wat minder geld voor dezelfde no service. Er zijn paar plekken in Krim waar wel service is, maar dan ben je wel veel geld kwijt. Voor minder geld kun je naar Turkije all inclusief:-)

Nikolaev - echt god verlaten plek. Er zijn maar paar plekken in de stad waar je naar toe kunt. Voor de rest mensen vaak agressief. In Oekraine noemen ze Nikolaev stad van drugs. Echt heel veel van die kerels:-) vandaar is de criminalitieit daar hoger dan in de rest van het land…

• kees

Wij hebben eens een reisje door de karpaten gemaakt met een oekrainse gids langs kerken en andere bezienswaardigheden, en ook Ternopol met het meer, en dat vond ik ook heel mooi. En in Jalta waren wij een week en dat vond ik ook heel mooi.Het Vorontsov paleis was ook heel mooi. Maar je hebt gelijk, het centrum van Kiev is heel bijzonder vooral zaterdagsavonds met al die mensen.