Betrouwbaar datingburo

• Ben_D

Geachte Danny,

Gewoon een kwestie van goed zoeken. Meestal kun je aan de website (foto's) wel zien of het betrouwbaar is ja of nee. Probeer wat

contact te leggen en bel desnoods naar het buro.

Waar ik me overigens over verbaas, Je hebt je meerdere malen zeer kritisch uitgelaten over Oekrainse dames, maar je bent blijkbaar

nog steeds op zoek…. beetje tegenstrijdig

Ben_D

• Den Danny Belgie

Dag Ben,

Ik ben nog altijd zeer kritisch hoor.

En zoals ik al schreef kan ik een boek schrijven.

Met russen kunt ge geen zaken doen, je wordt altijd getild.

Neem nu buro X uit nederland, geleid door een oekrainse.Ik had die eens ingehuurd voor bemiddelingsopdracht.Raad eens?Direct aan die vriendin van mij een nederlander voorgesteld die wel geld wou geven en aan mij om naar ukriane te gaan haha.Kan het nog absurder.Dus dat buro kan ik al zeker afraden, een vrouw die er dan nog prat op gaat gescheiden te zijn, nog goed overeen te komen met haar ex en een eigen huis heeft…rijk gescheiden dus…en dat dan verkondigt aan de rest van de wereld…

en dat runt een buro?haha.Ik wil hier de echte naam niet neerschrijven maar mensen ervoor behoeden.

Ginds vertrouw ik niets

En aan sites, chatten etc, allemaal geen tijd voor

Beter deftig buro, soit ginds, soit hier maar ik zou niet weten waar.

Dat je met economische vluchtelinge zit weet je op voorhand hé,

Fijne Feestdagen

Grtz, den Danny

• Kees Adam

Een datingburo is (volgens mij) altijd weggegooid geld.

De dames die daar ingeschreven staan zijn nou niet echt je-van-het.

Ze hebben niet genoeg kracht en passie om zelf op zoek te gaan.

Je zegt wel dat je geen tijd hebt om te chatten, Danny.

Maar als je geen tijd hebt om nu te chatten, heb je straks ook geen tijd om een relatie te hebben.

Want ook daarvoor zul je tijd vrij moeten maken.

Bij dating-sites is je kans op succes vele malen groter.

Mits je een sociale figuur bent, die behept is met een goede babbel en een oprechte interesse in mensen.

Ik ben zelf een beetje actief op sites en heb zo al vele leuke dames ontmoet.

Het is dat ik zelf zo onrustig ben, anders was ik al 10 keer getrouwd met een lieve, aantrekkelijke, vrouwelijke Oekrainse. B)

• Den Danny Belgie

Dag Kees Adam,

Je hebt gelijk in zekere zin.

Anderzijds maak ik mij ook geen begoochelingen meer hé.

Beter met een iets minder attractieve en lieve dan een model die denkt dat ze de wereld gaat veranderen.Eens hier is dat toch hopeloze miserie.

Ok , heb je ooit al eens iemand naar hier geinviteerd? Dan zal je zien hoe ze veranderen van poeslief naar een tijger.Van communisme naar totaal kapitalisme ook .En de jongere garde al zeker, de modellen hebben ook een prijs, die is hoger dan de vrouwen hier.Men denkt dat men beter is omdat men van russia/ukraine is en we zogezegd hier niemand willen.Dus komt men speciaal naar hier voor ons, en daar stelt men zware prijs tegenover, afhankelijk van de madam uiteraard.En leg maar eens uit hoe het leven hier ineen zin, veelal hopeloze situatie.“relatieproblemen” noemt men dat dan

Wat je in andere rubriek zegt ivm economie boeit me wel.

Wat kan je daar nog meer over vertellen?

Mvg

• lilith (belgië)

Dag Danny

Mijn naam is Lilith, ik werk voor een productiehuis in België, wij zijn bezig met de research voor mogelijk een nieuw programma rond buitenlandse liefde.

Ik lees hier op het forum dat jij op zoek bent naar jouw liefde.

Het zou magnifiek zijn moest je me kunnen helpen door enerzijds jouw verhaal te vertellen maar misschien ken je nog andere mensen die op zoek zijn naar / samen zijn met hun liefde hebben in het buitenland.

Je kan mij altijd bereiken via mail lilith.berghmans@gmail.com of op het nummer 0491/61.25.17 .

Heel erg bedankt alvast

Gr

Lilith

• Den Danny Belgie

Beste,

Uiteraard ken ik heel wat gevallen.Meestal 1 grote miserie.

Echtscheidingen, mensen die jaren moeten betalen aan de ex.

Dus ik denk niet dat ik u verder kan helpen.

Die mensen denken dat hier het paradijs is, elke zin voor rede is ver te zoeken.

M.i. economische vluchtelingen.grotendeels.

slaagkans 20%

dus wacht ik even af

bij mij is alles mislukt, ik heb poging gedaan via invitaties, maar de meningsverschillen waren te groot waardoor ik het moeten stopzetten heb of ik was nu ook al gescheiden.Ik denk niet dat dat interessant verhaal is eerlijk gezegd.

Mvg, ook uit belgie

• Marcus

Kijk onze Danny komt nog ot TV dadelijk :)

Groetjes, Marcus

• lilith

Hoi Danny

Je kan me zeker en vast altijd mailen of bellen , als je zin hebt om je verhaal te doen.

Ik hoor het graag

Nog een fijne dag

Lilith