Betrouwbaar datingburo

• Ruud

Kees,

Ook jij moet toch wel enige vraagtekens zetten bij de moraal van de verhalen van Marcus.

Het afwijzen van het misbruik maken van de situatie of personen is niet iets wat te maken heeft met de SGP of pedofielie.

Het heeft te maken met ethiek en moraal, in een breder perspectief “hoe onze samenleveing eruit zou moeten zien”.

In dat kader vind ik, naast anderen op dit forum, dat sextoerisme een verwerpelijke zaak is omdat je misbruik maakt van de economische situatie of de persoonlijke positie van die dames.

Elk weldenkend mens kan geen andere conclusie trekken dat het een verwerpelijk soort toerisme is en wat mij helemaal tegen de borst stuit is dat deze personen er ook nog trots op zijn.

Overigens ben ik het wel met je eens dat een ieder zijn mening op het forum moet kunnen verkondigen.

• Marcus

Ruud ten eerste ben ik geen sextoerist, daarvoor kan ik hier in NL/DE ook goed terecht, hoef ik echt niet voor naar UA.

Ik ga voor de mooie vrouwen en de relaxte sfeer erheen, soms spreek ik met 1 dame van de chat af daar ter plaatse.

Wat is er nog mooier om een locale gids daar te hebben :)…….Soms beland zo'n avontuur in bed, maar ook HEEL vaak NIET. Ik leg het er ook niet op aan, maar soms overkomt het je gewoon :).

Mensen die zeggen moet marcus op zijn verjaardag HOERTJES uitnodigen op 1 boot hebben het verkeerd ! Wie zegt hier dat het hoertjes zijn ? ik leerde ze kennen in een disco, gewoon spontaan afgesproken sander daags iets leuks te gaan doen, kwam het voorstel op een boottripje…..Marcus heeft alles betaald, en ook uitgebreid wezen uit eten, hele grapje kostte me ruim 100 euro. Maar was gewoon gezellig, en de dames vonden het ook. Na 3 afscheidskussen zijn we uit elkaar gegaan, je moet eens weten hoevaak ik gebeld ben geworden nog eens wat te ondernemen met hun.

Iedereen heeft hier zijn eigen mening, ik ben vrijgezel, geen kinderen, en behandel een vrouw met respect, ja is ja, en nee is nee !!

Ik ben hier ook om mensen tips te geven, en probeer dat zo goed mogelijk uit te leggen.

Natuurlijk ben ik ook geen heilig boontje, maar vind reizen en vrouwen nu eenmaal leuk.

Als het zo komt dan pak ik mijn kans, komt het niet dan ook even goede vrienden.

Zo heb ik in Lviv toch al wat vrienden gemaakt, waardoor ik vaker voor hun terugkom.

Maar SEX…….lang niet altijd hoor….en al helemaal niet voor betalen,

Gewoon etentje moet wel kunnen vind ik, maar meer ook niet NADA !!!

Marcus

• K.V.

Ik vind persoonlijk ook dat het nergens toe slaat om mensen hier uit te schelden o.a. met dat soort uitdrukkingen en worden die in dit geval helemaal niet van toepassing zijn. Er is een forum, waar mensen hen ervaringen en kennis uitdelen aan anderen, wat reis, land, cultuur betreft. Iedereen heeft zijn interesse en levenswijze en niemand moet aan ander een levenswijze te leren. Als je wat nuttigs weet en je wil met andere je kennis delen, dat is toch niets mis mee, en als je daar niets aan heb, moet je genoegen nemen en niet beginnen te zeuren, laat staan uitschelden.

Ik ga ook regelmatig naar Oekraïne, en ik geniet ook van lokale cultuur en algehele sfeer daar. Ik ben in dat cultuur opgegroeid en het trekt mij enorm aan, zelfs na 20 jaar leven in het Westen, en ik kan mij voorsteken, dat voor heel veel mensen hier dat ook het geval is, die willen een heel andere wereld zien, met andere charme en all die schoonheid die daar is.

Je kan alles vanuit je referentiekader beoordelen, maar doe dat alsjeblieft voor je zelf en niet in het forum, wat helemaal niet nodig is en niemand zit te wachten op je onnodige en onbeschaafde commentaar.

• Kees Adam

Ruud Schreef:

——————————————————-

> Kees,

> Ook jij moet toch wel enige vraagtekens zetten bij de moraal van de verhalen van Marcus.

> Het afwijzen van het misbruik maken van de situatie of personen is niet iets wat te maken

> heeft met de SGP of pedofielie.

> Het heeft te maken met ethiek en moraal, in een breder perspectief "hoe onze samenleveing eruit

> zou moeten zien".

> In dat kader vind ik, naast anderen op dit forum, dat sextoerisme een verwerpelijke zaak is omdat je

> misbruik maakt van de economische situatie of de persoonlijke positie van die dames.

> Elk weldenkend mens kan geen andere conclusie trekken dat het een verwerpelijk soort toerisme is

> en wat mij helemaal tegen de borst stuit is dat deze personen er ook nog trots op zijn.

> Overigens ben ik het wel met je eens dat een ieder zijn mening op het forum moet kunnen verkondigen.

Ik weet niet hoe onze samenleving er uit moet zien.

Ik weet het niet, en ik verwacht ook dat anderen het voor mij niet weten.

Want anders is het einde zoek en dan weten we allemaal wat er kan gebeuren.

In Iran vinden ze korte mouwen voor een meisje verwerpelijk. Nou, ik niet.

Grote delen van het CDA vindt homoseksualiteit een ziekte of in ieder geval moreel verwerpelijk. Nou, ik niet.

Dus ben ik vooral van “leven en laten leven”.

Zolang alles met beider instemming gebeurt en het volwassen mensen betreft, zie ik niets verkeerds in het gedrag van Marcus of van wie dan ook.

En ik stoor me aan woorden zoals Beest en Walgelijk en Beerput.

Oekraine is niet zo arm dat meisjes, jongens, dames en heren hun lichaam moeten verkopen. Zoals je dat bijvoorbeeld in sommige Aziatische of Afrikaanse landen nog wel lokaal tegenkomt. Dus er is wel degelijk een keuze in Oekraine.

Maar wellicht zullen sommige dames met hem uitgaan vanwege een financieel voordeel of een avondje uit dat ze anders zich niet kunnen veroorloven.

So what?

Er zijn ook mensen die mij in hun auto voor een habbekrats rondrijden om diezelfde reden. Die noemen we taxi-chauffeurs.

Wat ik wil zeggen is dat we allen wel heel heilig kunnen doen, maar we maken allemaal gebruik dan wel misbruik van de mindere financiele situatie van een ander.

We gaan op vakantie in landen die lekker goedkoop zijn.

En waarom zijn die landen goedkoop? Omdat de mensen daar geen zak verdienen.

Is dat dan zo chique?

En Jaqueline is wel het ultieme voorbeeld van een verzuurd persoon die alles door haar Nederlandse bril bekijkt.

Misschien lachen die meiden van Marcus zich wel helemaal suf als hij weer eens langskomt. Omdat hij zo'n zak geld achterlaat.

Of kijken ze reikhalzend naar hem uit omdat het een aardige kerel is en zij ook wel van een verzetje houden.

Misschien denken ze wel: “Wanneer maakt hij nou eens een move en beland ik ondersteboven in bed, want alleen dat handje vasthouden en een drankje drinken, dat weet ik nu wel.”

Maar nee, het is meteen misbruik en weet ik veel.

Want in de ogen van de Jacquelienen van deze wereld is een arme vrouw altijd het slachtoffer.

Paternalistisch, westers, achterhaald-feministisch gedachtengoed.

• Jaqueline

Kees,

Ik feministisch? Dacht het niet, ik ben realistisch waar het om vrouwenmisbruik in de wereld gaat en dat het steeds ergere vormen aanneemt! Het heeft niets te maken met geloofsovertuiging, of ideologie waar je op zinspeelt. Het heeft te maken met respect voor een ander!! Ik heb respect voor een ander, maar niet meer als er misbruik aan te pas komt. M maakt misbruik waar het om vrouwen gaat die in een financieel afhankelijke positie verkeren.

Vind je het niet vreemd waarom Marcus uitgerekend naar dit soort oorden gaat? Juist om vrouwen die hij niet in Nederland kan krijgen, dan is de keuze voor dit soort types snel gemaakt, en praten ze hun gedrag goed. Tis toch niet normaal dat hij dames aanspreekt om met hem naar bed te gaan? Ongelofelijk toch!

Wie weet waar hij nog meer geweest is?

Jaqueline

• webmaster

Mensen speel wel eerlijk spel.

Jaqueline is gewoon een gefrustreerde man.

Heb zijn IP adres nagetrokken en blijkt op meerdere fora onder andere namen te posten.

Hij post ook onder: Jan, Brigite, en Jacueline.

Trouwens jacqueline word met CQ geschreven !

Webmaster

• Kees Adam

Ik spreek ook dames aan met de hoop dat ze uiteindelijk met me naar bed gaan B)

Niet alleen in Oekraine maar in elk land ter wereld.

Ik moet alleen lullen als Brugman en nog slaap ik meestal alleen. :)

En nu mogen er een heleboel mannen heel stoer zeggen, dat zij niet zo zijn.

Maar ik geloof er geen reet van.

De reden dat Markus uitwijkt, is dat hij niet de kans wil lopen om tegen zo'n verzuurde dame als Jacqueline/Jaqueline (M/V volgens de webmaster) aan te lopen.

• keeshh

Marcus lijkt mij een gezellige avonturier. Af en toe uit de sleur breken van Nederland. In de Oekraine stap je binnen in een andere wereld. Mooi dat dat kan. Voor een Oekrainse vrouw is hij succesvol en daar geniet hij van. In Nederland vallen de meeste mannen weg in de grijze massa en ligt de lat erg hoog voordat vrouwen van je onder de indruk zijn.

Marcus zal in de Oekraine vast helemaal opbloeien en vast gelukkiger worden van al die avonturen die wel en dan niet in bed eindigen. Leuker dan een paar keer per maand naar de h##ren gaan in Nederland. Dat snappen de meeste vrouwen niet dat vrijgelle mannen af en toe kriebels krijgen om op jacht te gaan, zonder direct in een relatie te willen stappen. En waarom mag dat niet met een mooie jonge meid. Patricia Paay valt ook op jonge kerels en daar hoor je niks over. Wat is een meetbaar begrip als het gaat om gelijkwaardigheid.

Wanneer je lol kunt hebben met een stel leuke meiden is dat een veel leuker alternatief. En wanneer Marcus een ongedwongen toffe vent is waarmee die meiden kunnen lachen dan kan dat wel eens een stuk aantrekkelijker zijn dan een jonge kerel die zijn vriendin becommandeert en onder druk zet.

He Marcus ga je altijd alleen op stap?

• Marcus

Allereerst voor iedereen hier fijne Kerstdagen ook voor Jacqueline :)

Ja, inderdaad Kees, in jou verhaal kan ik me helemaal vinden zo denk ik er dus ook over.

Meestal ga ik alleen ja, maar in de zomermaanden als ik vaak wat langer in UA wil zijn spreek ik via de chat wat af.

Zo was ik in 2009 elf dagen in UA waarvan 4 in Lviv, en 7 in Odessa, in beide steden afgesproken met 'n dame.

Doordat je goedkoop kan vliegen erheen, en de trein vanuit Lviv naar Odessa goedkoop en een hele belevenis is, kun je toch veel zien en meemaken daar.

Dit jaar ook eens de KRIM aangedaan, echt waar prachtig, dit stukje Ukraine is echt een paradijs, onderweg maak je dan veel mee, en je treft ook veel vrouwen uit andere steden uit UA die op de Krim vakantie vieren.

Maar ik ga ook vaak mini tripjes maken, gewoon vrijdag na mijn werk het vliegtuig in, en dan maandag weer terug aan het werk :)

Is niet altijd Ukraine hoor, zo was ik dit jaar ook in Clui-Napoca (Roemenie) en Belgrado (Servie) voor een mini-tripje.

Nu heb ik voor begin Feb. 2011 FEZ in Morokko op het programma staan, even vrijdag erheen, en zondagavond terug.

Ga dan in de “Medina” slapen, (midden in het oude middeleeuwse centrum), waar je je waand in het sprookje van 1001 nacht, en Aladin en zijn wonderlamp :)

Op ieder tripje maak ik wel wat mee, moet maar eens een boek gaan schrijven.:)

Doordat ik zo dicht bij alle low-cost airlines woon (Dusseldorf, Keulen, Weeze, Dortmund, Eindhoven, Maastricht) alles binnen een straal van 100 KM. Kun je lekker goedkoop een weekendje weg, en is een tripje van 3 dagen in zo'n land vaak goedkoper als hier in NL 2 dagen op stap. En je ziet nog eens wat van de wereld.

Groetjes, Marcus..

• Den Danny Belgie

Hoi allemaal,

Ook fijne kerstdagen aan allen gewenst en een voorspoedig new year.

Ja Marcus als je zo binnen een straal van 100km woont, idd interessant ja.

Voor mij is dichtsbijzijnde Zavemtem, das 50km, daar betaalde ik altijd 400-500euro richting kiev, of via schiphol of wenen etc

Dus ja dat low cost geluk, enfin dichtbij heb ik niet.

Maar is wel goed initiatief van u uiterard, zoals je zelf schrijft, voor zelfde prijs zie je wat van de wereld hé, beter dan in bekrompen benelux te zitten wachten op de dood als het ware

Maar niemand die eens antwoordt op mijn oorspronkelijke vraag hé

Amai, blijkt moeilijke vraag te zijn blijkbaar.

Mvg

Den Danny

Marcus my man(tu)