WIZZAIR

  • Ruud

    Ja Ja Jacqueline,

    Ze bestaan nog gewoon in het “wild”, de Neanderthalers.

    Marcus en een zekere Foxy krijgen de partner die ze verdienen, Marcus en ik hebben daar al eens uitgebreid met elkaar over gemaild.

    Je moet de discussie onder het topic “Vrouwen in Oekraine” eens volgen, soms ongelooflijke primaire reacties.

  • Jaqueline

    Hi Ruud,

    Marcus en een zekere Foxy kunnen juist geen partner krijgen. Marcus is ronduit een seksmaniak, getver zeg wat een viespeuk. Ik begrijp dat soort kerels niet? Het geeft de welwillende mannen ronduit een slechte naam.

    Jaqueline

  • Ruud

    Ja, wat zal ik er van zeggen?

    Alles is er al over gezegd.

    Ik kan mij niet identificeren met hun en hun gedrag, ik heb er verder ook geen last van, dus………………..

    Volgens mij ben jij een van de weinige dames op dit forum.

    Hoe ben jij hierbij btrokken geraakt?

  • Jan

    Via wat speurwerk op het forum blijkt dat Jaquline een man is.

    Deze persoon in kwestie wil Marcus in een slecht dachligt plaatsen.

    Gewoon waardeloos om via een andere naam hier te posten.

    Jan

  • Jaqueline

    Wat komisch dat ik een man zou zijn, een man met lange blonde lokken ha ha.

    Ruud. Hoe ik betrokken ben geraakt bij dit forum? Nou mijn man bekijkt dit forum met regelmaat, dus ik ook kijken en kon het niet laten om ook wat te plaatsen, vandaar.

    Het stoort me gewoon dat vrouwen door sommigen als koopwaar worden gezien. We weten toch hoeveel vrouwen misbruikt worden in de wereld?

    Ik besef ook wel dat een ieder genegenheid nodig heeft, maar dit dient wel op gelijke voet te zijn tussen mannen en vrouwen.

    Jaqueline

  • Ruud

    Jan,

    Dat hoeft niemand voor Marcus te doen, hij geeft zichzelf met overtuiging een slechte naam :).

    Ik heb daar met Marcus in het verleden al van gedachten over gewisseld.

    Jacqueline,

    Inderdaad, soms te bizar voor woorden.

  • Oekrainefan

    Hoewel ‘deskundoloog’ het wat krachtig en paniekerig opschrijft, is het een feit dat de binnenlandse vluchten eigenlijk in handen zijn van één of twee mannen. Dat is helemaal niet zo gek, dat zie je in het Oekraïense bedrijfsleven jammer genoeg wel vaker. Het tijdschrift Korrespondent had er enkele weken geleden een artikel over. Het komt er op neer dat één persoon ( waarvan de naam mij ontschoten is) bij Ukraine International Airlines, Wind Rose en volgens mij Donbassaero, aan de touwtjes trekt.

    In de begintijd van Wizzair waren er ook verbindingen tussen Lviv en Simferopol/Kiev. Tevens waren er plannen met Kharkiv en Odessa.

    De vliegvelden zijn fllink onder druk gezet om Wizzair geen goede vertrektijden te geven en ga zo maar door. De gemiddelde bezoeker van dit forum snapt waarschijnlijk wel hoe dat werkt.

    Een in de media opgeblazen incident met een Wizzair vlucht naar Londen (zie: http://www.kyivpost.com/news/business/bus_general/detail/57056) is een waarschuwing voor het Hongaarse bedrijf geweest. De Duitse Commerzbank kan over zulke campagnes meepraten ( http://www.kyivpost.com/news/business/bus_general/detail/84564/).

    Laten we hopen dat Wizzair blijft volhouden, ondanks dat ze door deze tegenwerkingen de prijs moeten verhogen. Het is een genoegen om goedkoop naar Oekraïne te kunnen vliegen.

  • K.V.

    Weet iemand hoe is het nu met de bagage geregeld bij Wizzair? Vroeger kon je een stuk bagage tot 32kg en nog een handbagage tot 10kg gratis meenemen, dat had ik toen ik van Keulen naar Kiev vloog. Is er daar wat veranderd of je kan nog steeds dat doen? Op de site van Wizzir staat dat je behalve handbagage, per vlucht en per bagagestuk moet betalen, bedoelt men de extra bagage die je meeneemt of de bagage die geen handbagage is? Ik wil vanuit Eindhoven naar Vilnus vliegen in juli en wil ik niet voor een verrassing bij aankomst op het vliegveld staan.

    Bij voorbaat dank!

    K.V.

  • martin

    Als je met wizzair na Oekraine vliegt mag je nog steeds 1 stuk ingecheckte bagage van 32 kilo gratis meenemen.

    Maar je vliegt naar Vilnus in Litouwen en dus moet je betalen voor je ingecheckte bagage(en terug ook) alleen 10 kilo handbagage is gratis.

    Het staat op de website van wizzair onder je keuze voor datum als je die hebt geselecteerd.

    Mvg, Martin

  • K.V.

    Martin,

    Bedankt voor je bericht! Iedere geval weet ik wat moet ik meenemen en wat niet!

    K.V.