WIZZAIR

  • deskundoloog

    eindelijk was er eens een kwalitatief erg goede luchtvaartmaatschappij met geweldig mooie bestemmingen en verbindingen. Helaas heeft de Oekraiense maffia deze mooie verbindingen en nog mooiere prijzen inmiddels gestaakt.

    Eervorig jaar kon men met WIZZAIR nog vliegen van LVIV naar Kiev en Sinferopol voor +/- 20 euro….!!! De Oekraiense maffia moet mij maar eens uitleggen waarom ze onder druk van Ucrainian Airlines (die rustig 250 euro rekent) deze vliegverbinding hebben opgeheven ????

    Mocht OEKRAIENE ooit lid van de EU willen worden dan zullen dit soort prijsafspraken toch moeten verdwijnen.

  • Kees Adam

    Ik weet ook niet hoe het kan.

    Wel zonde van die wijzigingen.

    Maar zou het ook kunnen zijn dat ze niet rendabel waren?

    En zijn er nog andere verbindingen opgeheven?

    Overrigens zal Oekraine nooit lid worden van de EU.

    En dat willen ze ook helemaal niet.

  • Marcus

    Denk dat die verbindingen niet liepen.

    Trein is immers nog goedkoper voor binnenlands verplaatsen.

    De binnenlandse vlucht Kiev - Simferopol is er wel nog met Wizzair.

    Ik heb hem dit jaar genomen, sluit mooi aan op de vlucht Keulen - Kiev, is maar 4 uurtjes wachten op de luchthaven.

    Wizzair is een low-budget maatschappij, en als sommige trajecten niet lopen gooien ze die eruit.

    Geloof niet dat de maffia er iets mee te doen heeft, traject liep gewoon niet, Ryanair en Easyjet doen dit soort praktijken ook.

    Heerlijk oven 5 weken zit Marcus weer in Lviv…laat de vrouwtjes maar komen :)

    Voor 50 euro was ik klaar heen en terug met wizzair en alle taxen, natuurlijk alleen handbagage bij me :)

    Marcus..

  • Smit

    waar gaat dit over? Vluchten zijn toch nog gewoon te boeken?

  • Uwe

    lachen met Marcus echt een hoerenlopertje die niet aan de vrouw kan komen

    hoe lang blijf je doorgaan over enkele tijd zit je helemaal alleen en ongelukkig thuis triest hoor je huis ontvluchten

    Uwe

  • Kees Adam

    Uwe, het gaat over Wizzair…

    En heb je overigens ooit van de volgende tekens gehoord?

    Punten en komma's?

    Die gebruiken mensen met iets meer dan lagere school om een tekst leesbaar te maken.

  • Gilbert

    Aangezien de topic “WIZZAIR” heet plaats ik het bericht maar hier.

    Voor mensen die met veel bagage reizen is er goed nieuws. Per 1 november mag 1 stuk bagage tot maximaal 35 kg gratis mee! Eerder moest betaald worden voor de bagage en was alleen de handbagage gratis.

    Handbagage blijft gratis en er mag 10kg meegenomen worden (voor mij altijd genoeg :)))..) …. Er wordt nu wel op gelet dat het maar 1 stuk betreft. 2 stuks handbagage van bijvoorbeeld ieder 5 kg mag dus niet meer. Hierop wordt gecontroleerd.

  • Kees Adam

    Goed nieuws!

    Kleine kanttekeningen.

    Het is 32 kilo. (Is nog veel!)

    Het moet wel een vlucht van Wizzair Oekraine betreffen (Code WAU)

    Wie bijvoorbeeld met Wizzair naar Bulgarije vliegt, heeft weer te maken met andere regels.

    Dat is om het lekker duidelijk te maken :)

  • Marcus

    Mogen we dan ook een dame in het koffer meenemen KEES ? :)

    Zal er eens eentje uitzoeken die rond de 45 kilo weegt ;)….betaal ik wel ietsje bij ;)

    32 Kilo is me iets teveel een “anorexia” dame ;)

    Marcus…

  • Jaqueline

    Jeetje mina Marcus jij hebt echt geen respect voor de dames!!

    Maar aan de andere kant kan ik me voorstellen dat vrouwen niet op je vallen, ik zeker niet.

    Jaqueline