:D:D
Dat bedoel ik maar.
Dan heb ik nog wel een paar dingen die Torro mee kan nemen
Heel simpel. Nee, ik vertrouw niemand.
Al helemaal niet als het om geld gaat! Doe ook geen zaken met vrienden of familie.
Dus…… als het pakketje al dicht is? Jammer, stuur maar met DHL!
Al diverse malen foto's, geld en documenten meegenomen naar bijvoorbeeld Bali en nooit problemen gehad.
Gezond verstand he mensen………. Ik begrijp de geintjes wel maar met elkaar helpen is toch niks mis?
Elke keer die uitnodigingsdocumenten per DHL naar Kiev sturen is ook niet leuk meer wat prijs betreft……
Gilbert dank je wel.
Ik bemoei me ook niet veel meer met wat er op het forum wordt uitgekraaid,
In dit geval wil ik me wel weer eens van mijn goede kant laten zien. En een reactie geven, af en toe doe ik een ongezouten mening.
Ruud je heb gelijk! echter alvorens het openen der mond alias het in de pen klimmen hoofd in schakelen.
dan een reactie op al die andere neuzelaarij op dit forum, waar het in eerste instantie niet voor geopend is.
Ik heb mijn mening over mannen op dit forum, en moet je bekennen dat het overgrote deel (ik zeg niet allemaal!!!) bezind voor ge begind. Liefde koop je niet een relatie is investeren, een Nederlandse vrouw is makkelijker te onderhouden. Ik praat uit ervaring de ralatie die ik heb is er een die uit een natuurlijk proces is ontstaan, ik vind jouw leuk jij vind mij leuk etc, we hebben over en weer respect voor elkaar en kunnen als zo danig ook comuniceren. Iets wat de basis voor een relatie is! niet de lust of de sex. En ja er zijn vrouwen die graag naar het westen willen komen, en ja er als je er naar toe gaat dan kan je ongetwijfeld een leuke hoogopgeleide dame om je vinger winden (al hoe wel ik denk, eerder dat ze jouw inpalmt) en je vervolgens volledig ge- mis bruikt. Bied je haar niet wat ze wil hebben dan staat er morgen de volgende dozo op de stoep. Als je op zoek ben naar een relatie. Zoek niet maar laat je het gebeuren kijk om je heen en een Nerdelandse vrouw is echt goedkoper. (daar hoef je niet de je schoonfamilie ook te onderhouden) misschien minder mooi van buiten maar de binnenkant is belangrijker dan de buitenkant.
Ik weet het het klinkt allemaal makkelijker dan het is, gebruik niet die ene hersencel maar de overige paar miljard. zo dat was mijn zegje en hoop dat al die zwets discussies over zijn, zaken en problemen en hoe we deze samen kunnen oplossen danwel elkaar werkelijk advies geven ivp achteraf zijk discussies te starten.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?