HELP SPOED wie vlieft maandag de 23e aug. naar KIEV????

• Frank S

Wie vliegt er op maandag de 23e augustus naar Kiev?

Er moeten met zeer zeer grote spoed documenten naar Kiev.

Zijn er mensen uit de omgeving Arnhem die het mee zouden kunnen nemen. of die via Arnhem naar Dortmund of op welke wijze dan ook naar Keulen rijden.

HELP het is echt belangrijk!!!!

• Gilbert

Hoi Frank,

Zit zelf nu in Kiev, dus ik kan je niet helpen. Echter vliegen vrienden van mij aanstaande dinsdag ochtend vanuit Keulen naar Kiev. Zij wonen in Zuid-Limburg. Weet niet of dat kan helpen?

Moeten de documenten absoluut maandag in Kiev zijn? I.v.m. de Onafhankelijkheidsdag zijn veel instanties maandag en dinsdag veel gesloten!

groeten

• Frank S

Hallo Gilbert,.

Ik had al gezien dat jullie er al zitten.

Ik stuur je even een Email.

FS

• Ruud

Leuk en dan in Kiev gepakt worden met drugs.

Altijd al in een Oekraines bajes willen zitten

• Gilbert

Ach Ruud,

Normaal bemoei ik mij niet zo met dat gekibbel op dit forum, maar er zijn ook Oekraïne gangers die zich al een tijde persoonlijk kennen. En dan biedt men elkaar hulp aan, als dat nodig is.

• Ruud

Gilbert,

Ik reis veel zowel zakelijk als prive en ik zou dus geen pakketjes meenemen voor iemand die ik wel eens ontmoet heb.

Hoe goed ken je iemand?

Maar goed, het is inderdaad een afweging die een ieder voor zich maakt.

Het is een goed bedoelde waarschuwing voor de wat naievere reizigers onder ons.

• Gilbert

Ruud,

Je hebt uiteraard gelijk. Een pakket zou ik ook nooit voor niemand meenemen; echter in dit geval ging het om een of twee A4-tjes van een persoon bij wie ik over de vloer kom. Maar het blijft inderdaad een afweging.

• torro9

Heel simpel, pakketje wordt pas gesloten zodra ik de inhoud gezien heb.

Geen probleem dus. Kleine dienst, groot plezier.

• Ruud

Of het allemaal zo eenvoudig is weet ik niet.

Vaak wordt er een situatie geschapen waarin controle niet meer mogelijk is.

“Vertrouw je me niet?”

“Het is al ingepakt”

Het is niet voor niets dat er wekelijks jongeren bij de grens worden opgepakt met spullen waar ze al dan niet weet van hadden.

Ik heb in diverse landen in oost europa ook al een aantal schimmige voorstellen gehad.

Gezien het comfortabele klimaat in Russische en Oekraiense gevangenissen toch maar niet gedaan.

• Kees Adam

Beste Torro, kun jij dan een keer voor mij een prachtig Mariabeeld meebrengen uit Colombia?

Je mag het zelf inpakken.

Ik betaal ook je ticket.

Ik heb namelijk vlieg-angst…