Zonvakantie in Oekraïne

• Marcus

Klopt Jos,

Die UWE weet gewoon niet beter, hij denkt dat iedereen ‘n vrouw moet hebben om gelukkig te zijn en niet te vereenzamen…..laat me niet lachen..met zo’n sociaal netwerk wat ik heb zal dat niet snel gebeuren. Kom vaak nog tijd tekort :)

Binnenkort naar Belgrado…ook daar even mijn werphengel uithangen ;)…..Zal UWE wel weer commentaar op hebben ;). Hij zal wel weer denken dat ik voor de hoertjes ga…nou dan heeft hij het mis, vind 'n weekendje eruit en stappen ook leuk namelijk, niet altijd hier in de bunker blijven :)

Zal 1 ding verklappen…de mannen van de voetbalclub vinden het geweldig wat ik doe…altijd wat te melden, en veel gezien van/in de wereld, mooi toch.

Marcus..

• Uwe

Marcus

met zo'n sociaal netwerk wat ik heb zal dat niet snel gebeuren hoe kan dat nu je bent toch altijd weg

jij kunt alleen voor de hoertjes gaan vrouwen willen je anders niet komisch dat je zo reageert wat is het lachen met jou als eeuwige vrijgezel met je surrogaat vrienden

in wezen ben je een diep ongelukkig mannetje en dat weet jij ook je had graag een ander leven gehad het leven gaat voor jou steeds meer bergafwaarts

Uwe

• realist

“Ukraine has one of the fastest growing HIV/AIDS epidemics in the world.” aldus wiki.

In 2005 685.000, in 2007 al 756.000 dus wat zal het zijn anno 2010? Een miljoen ofzo?

Nog een leuk feitje: de meeste dragers zijn onder de 30.

Maar veel plezier hoor in het soa-centrum van Europa!

Geen enge dingen meenemen naar Nederland hoor!

• marcus

Uwe,

Kan er ook niks aan doen dan jij zo'n omgebouwd wijf uit Thailand hebt laten komen waar je nu mee samenwoond.

Zij zich voordoet als Nederlandse. Samen naar Thailand vakantie…en kun je haar zeggen…“Toen ik jong was neukte ik hier alles wat los en vast zat”….zal jou vrouwtje wel leuk vinden :).

Jij mag natuurlijk niks meer, of je kunt niet meer, waardoor je op mij afgeeft.

Ook die domme opmerkingen van jou uit de Krim (Kazantrip)….zijn echt om te huilen…wat een kerel ben jij…eerst neuk je alles op Isla, om dan 1 hoer uit thailand mee te nemen.

Marcus

• roelof

hallo

wy willen de grens oversteken naar de ukraine.

wie weet of dit vertrouwd is en wat heb je nodig en waar moet bje op letten en denken

ps we rysen met een camper

roelof

• Uwe

Marcus

ik kan wel zien dat je een slechte lezer bent ik moet je toch zeggen dat ik een leuke Nederlandse dame heb ja voor jou een onbereikbaar ideaal

en een omgebouwd wijf is voor jou nog te hoog gegrepen

en jij die geen knip voor de neus waard is

en toen jij nog nog niet heel oud was kun je lekker pochen in het bejaardenhuis als er dan nog iemand over is die naar je gezwets wil luisteren hoeveel hoertjes je wel niet hebt gehad dat is pas lachen

wie betaalt nu twee hoertjes met zijn verjaardag jij dus wat een domme man ben je eigenlijk

o wat heb jij een vriendenkring ha ha

Uwe die heel tevreden is met zijn Nederlandse vrouw

• Jos

Lieve Uwe,

Is jouw Nederlandse vrouw ook zo tevreden met jou, Uwe? Wat wil je nou eigenlijk zeggen, brave man? Jouw mails zijn zo onsamenhangend, dat niemand er iets van begrijpt. Ik weet niet hoe hoog het I.Q van jouw Nederlandse vrouwtje is, waarschijnlijk omgekeerd evenredig met de grootte van jouw Ego. Dus beste Uwe, ga hulp zoeken en val geen mensen hier lastig.

Jos

Uwe Schreef:

——————————————————-

> Marcus

>

> ik kan wel zien dat je een slechte lezer bent ik

> moet je toch zeggen dat ik een leuke Nederlandse

> dame heb ja voor jou een onbereikbaar ideaal

>

> en een omgebouwd wijf is voor jou nog te hoog

> gegrepen

>

> en jij die geen knip voor de neus waard is

>

> en toen jij nog nog niet heel oud was kun je

> lekker pochen in het bejaardenhuis als er dan nog

> iemand over is die naar je gezwets wil luisteren

> hoeveel hoertjes je wel niet hebt gehad dat is

> pas lachen

>

> wie betaalt nu twee hoertjes met zijn verjaardag

> jij dus wat een domme man ben je eigenlijk

>

> o wat heb jij een vriendenkring ha ha

>

> Uwe die heel tevreden is met zijn Nederlandse

> vrouw

• Kees Adam

Ja, het is vertrouwd.

Er zijn verschillende routes die je kunt nemen.

Via Polen (zodat je zo'n beetje uitkomt bij Lviv) si bijvoorbeeld een route die veel gebruikt wordt.

Verwacht niet teveel van de campings.

En ook niet van de wegen. Noch van de buitenlandse talenkennis.

Met een huur-camper wordt het wat lastiger, maar als je de juiste papieren hebt (bij voorkeur met vertaling) zou dat ook moeten lukken.

Met een lease-auto was in ieder geval geen probleem.

Ik denk overgiens dat je op een kampeer- caravan- en camperforum meer en betere info vindt.

Er was ooit (3 jaar geleden?) een programma op Nederland 1.

Het heette iets van “met z'n allen naar de Krim”

Daarin zag je het verslag van een reis van een grote groep Nederlanders met caravans.

Echt geweldig!

Volgens mij organiseert de ANWB dit soort reizen.

• Kees Adam

Uwe,

Zelden is er in de geschiedenis van de prikborden zoveel onnozelheid geetaleerd als in jouw smurfen-bijdragen!

• Shyguy

Wat zijn de alternatieven, realist? :D