Nee, ik spreek geen woord Ukraiens, ja 2………..Da en Na :-)
Is wel leuk als je met zo'n excursie meegaat en je verstaat er niks van, gelukkig was er 1 leuke dame van 25 lentes op deze trip die een aardig woordje Engels sprak, waardoor zij voor mij sommige dingen vertaalde
Volgens mij zag haar moeder mij wel zitten …heb er in iedergeval weer 1 adresje bij in Donetsk
Kazantip festival ligt in 1 klein mini plaatsje ten westen van Simferopol (vliegveld).
Nog best ver weg van Sevastopol, yalta, balaklava, sudak en feodosya.
Muziek staat mij niet zo aan, ik ben niet zo van de techno, en trance muziek.
Voor mij is het daar niks, hoorde ook prijzen…..mmmmmm….nee, kunt veel meer doen voor dat geld in andere plaatsen op de Krim….overal is muziek tijdens het hoogseizoen, en overal mooie dames
Boek gewoon via: www.attic.com/ua wat appartementen, tussen de 25 en 35 euro is best veel keus.
Of 1 kwariera van 'n prive persoon…..ze gooien je er dood mee, keuze genoeg, je moet nagaan dat de meeste personen in Oekraiene met werken nog geen 100 Hrivna per dag verdienen, dan kunnen ze beter hun appartementje/kamer verhuren voor 200 Hrivna per dag, snap je het een beetje ?
Gewoon erheen gaan, niet teveel vooraf regelen (excursies..etc)…alles verloopt toch anders als je eenmaal daar bent.
Marcus