Zonvakantie in Oekraïne

• Shyguy

Thanks Marcus,

Maar volgens mij spreek jij de taal toch een beetje? Of las ik dat nou bij iemand anders??? :)

Misschien heb je gelijk … Misschien moet ik alleen het appartement en transfer bij hen boeken en de excursies daar beslissen …

Ken jij trouwens Kazantip festival? Misschien dat ik er te oud voor ben m'n 42 lentes, maar het zag er super uit … zoals Ibiza vroeger …

Greetz, Dré

• Marcus

Nee, ik spreek geen woord Ukraiens, ja 2………..Da en Na :-)

Is wel leuk als je met zo'n excursie meegaat en je verstaat er niks van, gelukkig was er 1 leuke dame van 25 lentes op deze trip die een aardig woordje Engels sprak, waardoor zij voor mij sommige dingen vertaalde :)

Volgens mij zag haar moeder mij wel zitten ;)…heb er in iedergeval weer 1 adresje bij in Donetsk :)

Kazantip festival ligt in 1 klein mini plaatsje ten westen van Simferopol (vliegveld).

Nog best ver weg van Sevastopol, yalta, balaklava, sudak en feodosya.

Muziek staat mij niet zo aan, ik ben niet zo van de techno, en trance muziek.

Voor mij is het daar niks, hoorde ook prijzen…..mmmmmm….nee, kunt veel meer doen voor dat geld in andere plaatsen op de Krim….overal is muziek tijdens het hoogseizoen, en overal mooie dames :)

Boek gewoon via: www.attic.com/ua wat appartementen, tussen de 25 en 35 euro is best veel keus.

Of 1 kwariera van 'n prive persoon…..ze gooien je er dood mee, keuze genoeg, je moet nagaan dat de meeste personen in Oekraiene met werken nog geen 100 Hrivna per dag verdienen, dan kunnen ze beter hun appartementje/kamer verhuren voor 200 Hrivna per dag, snap je het een beetje ?

Gewoon erheen gaan, niet teveel vooraf regelen (excursies..etc)…alles verloopt toch anders als je eenmaal daar bent.

Marcus

• Ben

Marcus, waar komt die fascinatie voor de Oekraine vandaan?

• Marcus

Weet het eigenlijk ook niet ;)….is een verslaving geloof ik :)

Mooie vrouwen….goedkoop land ;)

Ben er nu 8x geweest sinds januari 2009.

Was ondermeer in de volgende plaatsen: Lvov, Odessa, Kiev, Sevastopol, Simferopol, Balaklava, Yalta.

Blijft mooi de Ukraine, al ga ik nu wel even binnenkort 1 weekend tripje Belgrado doen.

Wat is reizen toch mooi :)

Marcus..

• Uwe

Ben

Marcus, waar komt die fascinatie voor de Oekraine vandaan?

Marcus einzelganger uit het mooie Limburg is dol op de vrouwtjes voor hem is dat onbereikbaar een Nederlandse aan de haak te slaan dan maar betalen voor hoertjes in den vreemde

Wij vinden het sneu als we zijn verhalen lezen in wezen is hij diep ongelukkig verdoemd tot eeuwige eenzaamheid

Uwe die zeer gelukkig is met zijn Nederlands vrouwtje

• Marcus

Laat me niet lachen Uwe :)…ik denk dat jij jaloers op me bent ;)

Ik ben helemaal niet ongelukkig, en betaal al helemaal niet voor 'n dame daar, neem ze lekker mee uit eten, en daar blijft het bij. En we zien wel wat er uit voort komt.

Vind reizen nu eenmaal leuk, en kan me niet zo aan 1 vrouw binden, ben ik dan ongelukkig ??, dacht het niet, denk dat er best veel mannen hier met mij willen ruilen die in een waardeloze relatie zitten en niks mogen ;)

Laat Marcus maar schuiven dan :)

• Shyguy

Is toch geen schande … iedereen leeft z'n / haar leven zoals hij / zij dat wilt … Zolang je anderen er geen pijn mee doet, maakt dat toch niet uit …

Wel aardig blijven voor je medemens, Uwe …

Respect,

André

• Shyguy

Gewoon doen Marcus … ik ben best jaloers op je hoor … Vrijheid blijheid … Ik wou dat ik zoals jij kon leven, maar ik zou niet weten hoe …

Niet dat ik een slecht leven heb, helemaal niet … heb enorm vrijheid, een goede baan, auto van de zaak, geen schulden … enne … in augustus ga ik lekker naar de Krim hihihi …. Nu nog even regelen … Daar ben ik niet zo goed in :S

Fijne zondag

• Uwe

Marcus

Het heeft er niets mee te maken dat je je niet aan een vrouw kunt binden je kunt gewoon geen Nederlandse vrouw krijgen blijkbaar gaat het je niet veel beter af met Oekraïense vrouwen hoeveel je ze ook biedt

En we zien wel wat er uit voorkomt in jou geval is het makkelijk en weet je dat het nimmer iets met je wordt

Laat Marcus maar schuiven de eenzaamheid in zonder fijne vriendschappen

Uwe die heel gelukkig is met zijn ruimdenkende Nederlandse vrouw

• Jos

Uwe , dat is toch die man met een Nederlands vrouwtje, die naar Thailand gaat om aan zijn trekken te komen. Hoezo triest.

Marcus, je hebt gelijk en Shyguy gaan en proberen, maar met alleen Engels kom je niet ver.Ik snap wel waarom Uwe niet aan de bak kwam in de Oekraine, vrouwen daar houden niet van domme mannen.