Hoi Arthur,
Als je een Oekrainse wilt onderhouden, heb je echt een goed gevulde beurs nodig! Veel mannen denk dat het leuk is en stoer om een buitenlandse vrouw te hebben maar vergeten de consequenties. Denk aan kosten voor tickets, documenten die benodigd zijn, je inkomengrens die nodig is om haar hier te krijgen en grote kans dat ze wil werken, maar niet werk op haar niveau kan vinden, je moet haar onderhouden, verzekeringen, veel kosten en ze wil wellicht af en toe eens terug naar haar familie en vergeet ook niet dat ze een dochter heeft, die ook mee moet naar Nederland. In dat geval heb je toestemming van de vader en hij kan hier best moeilijk over doen.
Zelf heb ik 10 jaar geleden een Oekrainse schoonheid ontmoet waarmee ik inmiddels al weer 6 jaar gelukkig mee getrouwd ben. Mijn ervaringen zijn exact wat Keesh ook zegt. De trots van een Oekrainse vrouw gaat diep. Veel aandacht voor haar, je volledig geven en zij geeft haarzelf volledig aan jou en dan gaat ze er ook voor.. Als zij een goed gevoel heeft over jou, dan zal zij je voorstellen aan haar familie. Maar ze heeft er blijkbaar toch niet zoveel vertrouwen in, dat ze met je verder wil. Vinnitsa is maar een kleine stad als je dat vergelijkt met Kiev, de salarissen zijn laag. Geld betalen voor een vliegticket naar Nederland, dat is voor haar waarschijnlijk niet te doen. Heb je al eens opgezocht wat zo'n retour ticket kost vanuit Kiev?. Misschien is het nog een optie om haar met de bus te laten komen? Dit is alleen niet zo'n prettige ervaring..(langer dan 24 uur in de bus).
Wat doet zij voor werk? Denk je dat ze makkelijk iets kan vinden in Nederland? of wil ze niet werken?
Misschien kun je haar moeder ontmoeten op een neutrale plek? In een restaurant of cafe of park? Misschien schaamt ze zich voor haar appartement?
Groet,
Marc
P.S. Over ‘scammers’ zoals KeesH zegt, ja natuurlijk zijn er vrouwen die dat doen, maar denk ook dat er mannen zijn die voor Sextourisme naar Oekraine komen!