Wizz Air

• Mikaeli

Ik heb via internet bankieren betaald, en wacht ik op een bevestiging van Wizzair.

Ik betaal ook normaal gesproken via creditkaart, maar deze keer ging het niet zoals altijd, weet niet waarom, dus heb ik optie via banktransfer gekozen, daarna via creditkaart betalen bleek niet meer mogelijk.

• Frank

Kosten zijn minimaal wel als je aan het loket betaald.

Ik betaal meestal met een paar dagen, je heb wel wat meer tijd dan 24 uur. Als zij het geld op de rekening hebben staan krijg je een bevestiging.

• Mikaeli

Dank je wel Frank voor je bericht. Ik heb gisteren het bedrag overgemaakt via internet bankieren op domestic bank account van Wizzair in Nederland en wacht ik op de bevestiging.

• Bas de Jonge

@ Frank,

Welk mail adres heb jij gebruikt bij wizzair dat jij reactie terug krijgt ik heb al meerdere malen een nette mail in het engels gestuurd met de vraag of er op termijn ook vluchten van Eindhoven naar Sofia zullen komen maar tot op heden nog nooit reactie gehad. Ben erg benieuwd :)

Gr Bas

• frank2

customerrelations.waw@wizzair.com

Begin maar met mailen. Eindhoven Kiev en visa versa. De toestellen raken steeds voller met Nederlanders. En KLM is en blijft te duur!! oplichters.

• sebile

Goeden middag,ik wil Wizzair tickets betalen via overschrijving van Brussel-Charleroi tot Bukkuresht,maar ik kan niet gevonden rekenning nummer of IBAN. Ik heb geen crediet kaart.

• brechje

Ik had het zelfde probleem met betalen, maar denk dat het steeds een rekeningnummer is van het land waaruit je boekt en dus geen iban nummer

Heb het via binnenlandse betaling overgemaakt naar een (nederlands)rekening nummer..

Nu maar afwachten of het geld niet bij iemand anders terrecht is gekomen:P

Tja je moet iets als het binnen 24 uur betaald moet zijn…

Hoop snel op een bevestiging van betaling.

• Marcus

Schaf toch gewoon een creditcard aan Visa of Mastercard.

Gaat supersnel, en de beste prijzen ;)