Thank you for your e-mail.
Wizz Air has no plans of launching Eindhoven-Kiev connection in the nearest future.
We highly appreciate your suggestion and will forward it to the planning department.
With regards,
Paulina Ajzberg
Wizz Air Group
Wizz Air Ukraine (Kyiv), a subsidiary of Hungary's low-cost Wizz Air carrier, is intending in 2009 to launch a number of new international flights, Natalia Kazmer, the member of the directors' board in Wizz Air Ukraine, has said in Katowice (Poland).
“Now we are mulling a Simferopol-Moscow flight. We have received permission from the State Aviation Administration of Ukraine, and we are in talks with the Russian side,” she said.
According to Kazmer, if the talks with Russia are successful, the flight will be launched in the summer of 2009.
The company has not selected which Moscow airport the flight will land at.
Besides flights to Moscow, the company is intending to launch a number of flights to Belgium, the Netherlands and Italy.
Jammer…..maar voor mij maakt het niks uit , Dortmund is voor mij maar 35 verder dan Veldhoven (Eindhoven airport).
Hoorde wel laatst (van 'n piloot van Ryanair) dat ze er financieel niet zo best voor staan, maar wie wel in deze tijd Hoop maar niet dat ze omvallen, want dan ben je bij low-cost vluchten je poen kwijt.
Marcus..
Ik wil een ticket van Wizz Air betalen via bank transfer, wie heeft ervaring hiermee? Er is informatie, maar toch mis ik, een of andere hoe kan ik het beste doen, via internet bankieren of toch via de balie van de bank?
Er zijn namelijk Account number for domestic transfer en for international transfer, welke moet ik gebruiken voor mijn betaling?
Graag informatie hierover.
Dank je wel Frank, voor je snelle reactie.
Wat je schrijft betreft betalen via internetbanieren neem ik aan, maar kan ik ook via bank kantoor dat ook doen, dus contant betalen, want volgens mij moet de betaling binnen 24 uur binnen zijn en als ik contant betaal, dan zou zeker langer duren, dat ze het bedrag hebben, dan aangegeven 24 uur.
Volgens mij heb je 4 dagen de tijd, want jou reserveringscode (bevestiging vlucht) staat op die datum.
Veel plezier.
Ik betaal altijd via creditcard, want volgens mij vraagt/brengt de “BANK” ook kosten in rekening, en of het dan zoveel uitmaakt met die 8 euro via de creditcard, ik denk het niet
Marcus..
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?