vriendin van Oekraine naar Belgie ??

  • Fred2

    Beste Frederic,

    Je spelt haar naam verkeerd, dus kan grapjas zijn.

    Teneinde te bewijzen dat ik geen grapjas bent: ik heb een foto van jou en je hebt kaal hoofd.En je hebt portret van haar laten schetsen…het origineel moet bij jou zijn…

    Maar ik ga ervanuit dat een vriend mij een kloot wil aftrekken

    Laat maar wat van je horen….

    Grtz,

    Fred2

  • Fred2

    Beste Frederic,

    Teneinde een spammer te kunnen elimineren zou ik graag hebben dat ik duidelijk kan zien dat je de echte frederic bent die het eerste bericht plaatste.

    Dit kan door feiten die niemand anders weet.

    1.Graag de eerste en laatste letter van het buro in kiev waar zowel ik als jij en uw broer gezeten hebben

    2.Laatste 2 cijfers van haar telefoonnr en geboortedatum.

    3.De naam van de persoon , manager, die u in kiev heeft bijgestaan.(ze zijn met 2, ik weet wie u heeft bijgestaan, ik had de andere)

    Als je dat niet weet, dan ben je gewoon Tony, iemand die graag spelletjes speelt met mij en haar familienaam spelt zoals hierboven, maar deze is incorrect gespeld.

    Ik hoor het wel,

    Grtz,

    Fred2

  • frederic

    Hallo,

    Haar familienaam is Geras, ze is geboren ik dacht 27/12/1978 en de manager die ik had heb is Julia, voor de rest

    wil ik het mij niet meer zo zeer aantrekken, want die bureaus zijn allemaal fake en op geldgewin uit, ik ben er zeer

    bedrogen en teleurgesteld uit gestapt en ben nu heel gelukkig met een lief en eenvoudig Vlaams meisje, Nina heeft

    mij waarschijnlijk gedumpt voor jou, maar vergeet niet dat zij voor mij ook iemand gedumpt heeft omdat zij dacht

    dat ik een betere financiele partij was voor haar,

    veel succes

  • roland

    Aja ik was mis ik dacht jij het had over Ljubov, zij was in 2008

    miss Icequeen in in Kiev, door in de Djepr te duiken bij - 10 graden celcius,

    sorry voor het misverstand

    Roland

  • Danny

    Kurt,

    Kom jij hier nog??

    Kijk ik ben het levende bewijs dat je beter niet begint.

    Frederic zijn vriendin heeft hem gedumpt voor mij en toen ik erachter kwam ik haar weer

    En pas op alle papieren waren in orde hé, heeft fortuin gekost voor niets

    Laat me weten hoe het jou vergaan is

    Grtn

    Danny

  • armand

    heel goed

  • GiBBel

    Wel een uitnodiging kost NIETS, een 3bis formulier samen met je bewijs van nationaliteit en woonst kan je gratis afhalen op de gemeente,,,

    Danny wie fortuinen opstuurt naar iemand vreemd (zelfs binnen België) is niet goed wijs denk ik dus als het jullie fortuinen gekost heeft dan heb je dat ook verdiend.

    De realiteit is dat de lonen ginder zo laag zijn dat ze de grootste moeite hebben in hun eigen levensonderhoud, zeker nu alles nog eens extra duur is geworden,,, hou er rekening mee dat een gemiddeld loon daar om en bij de 200€ is,,, als je dan ook weet dat de gewone levensproducten net zo duur zijn als in België dan weet je dat je niet veel kan doen met je loon. Elke extra kost die ze moeten maken zoals de aanvraag op de ambassade kunnen ze gewoonweg niet bij elkaar gespaard krijgen,,, ten slotte ben jij het die hun uitnodigt wees dan ook zo fair om hun hierin te helpen.

    Voor hun die denken even makkelijk een mooie meis in hun armen (zeg maar bed) te krijgen, wel ik hoop echt dat ze al hun geld erbij verliezen…

  • danny

    Beste Gibbel,

    Kijk , ik ben net als Marcus geblokkeerd hier.Ik had de huisregels niet gelezen waarvoor mijn excuses.Indien dat als storend ervaren werd, mijn excuses.Misschien reageerde ik teveel uit frustratie na een gebroken relatie met oekrainse.+Ik hoop dat de moderator het ip adres eindigende op 48 weer kan openstellen.

    Alors, dit gezegd zijnde

    Ik stuur geld op naar wie ik wil uiteraard haha

    Maar ik ben er vooral om te waarschuwen met mijn eigen ervaringen en eens te zien hoe het anderen vergaan is.Dat is alles.

    Alle vragen zijn welcome.Ik was ginds 3 maal dusja.

    En ik zoek nog steeds de poster van dit bericht, zijnde frederic, want zijn vriendin was bij mij.Dus ja, Hier in belgie.

    Ik zou eerder stellen 100euro/maand, hangt af van stad

    En levensmiddelen zijn goedkoper

    Internet 8euro

    Kijk maar eens naar de flatprijzen etc

    Ok, voor champagne etc betaal je evenveel

    Maar cigarets kosten niets, 1euro?

    Vodka is gratis

    Dus niet overdrijven

    Als je iemand hebt die fruit, thee, vis , enfin het beste zowat wenst dan zegt die dat dat 70euro kost /maand, zal wel kloppen zeker

    Maar ik doe niet meer mee met die cinema ginds

    De beste restaurants kosten 120euro voor 2 persons en je zit naast de nieuwe rijken in feite…

    Grtz,

    Danny

    Belgien

  • frank

    Jeetje - je hebt echt geen idee hoe het levens is als er geen sociaal vangnet is.

    De 30-40-50 jarigen van nu moeten hun ouders veelal ondersteunen die een staatspensioen genieten van circa $ 60,00

    Een eenvoudige 50-ger jaren Sovjet flat kost inmiddels al zo'n $ 150,00 per maand - kale huur

    En dat pakje sigaretten mag dan vanaf $ 1 te koop zijn, als je er elke dag een gebruikt ben je 15% van je inkomen kwijt

    En levensmiddelen … wanneer ben je voor het laatst geweest?

    Wel gemakkelijk om even een ticket te boeken voor een eurootje of 200

    en nog 400-500 euro ter plaatse omwisselen voor een weekje vertier

    En wat betreft de ervaringen …. ja, wat een onrecht is je overkomen

    maar ja, liefde is niet te koop

  • danny

    Dag Frank,

    Ja kijk, ik heb de info rechtstreeks van ukraine

    Laatste maal dat ik daar was , 1jaar terug.

    Metro wat kost dat in kiev?1 hryvna.Neem hier eens de metro in brux , wat kost dat?

    PAkje sigaretten, slechte smaken maar bon, het is gratis

    ik zeg niet dat alles daar gratis is hé

    Een fles Moet kost bij megamarket meer dan in belgie, importtaxen vermoedelijk

    Vodka is goedkoop

    Geen wonder dat ze vodka drinken

    Sterke dranken zijn zelfde prijs als hier

    Ja en voor voeding moeten ze opletten wat ze kopen ja, en waar.

    Maar kijk, je moet appelen met appelen vergelijken hé

    Voor mij iemand die daar 100euro verdient/maand, verdient hier 1200euro/maand

    Je kan er min of meer hetzelfde mee doen maar op het einde van de maand is het op

    Tja geen sociaal netwerk, wat wil je, die economie is 80pr of meer in het zwart.Persoonlijk vind ik: dan moet je maar in dat systeem meespelen en opzijzetten voor later.

    Alles opdoen, zoals velen, waar ook ter wereld, en dan komen klagen, sorry, maar dat pakt niet bij mij

    Een hospitalistaieverzekering kost hier toch ook een pak geld?

    Tja er zijn ginds veel weeshuizen etc.

    Kijk de madam zit nu in een beruchte havenstad aan de zwarte zee, dat kan allemaal, en ik wist van niets.en dan geld vragen hé

    In ukraine zijn best wel zaken te doen, en zeker voor ons

    Een appartement kost in stad als gent wat ginds? 50000dollar?zegt men mij.kijk de prijzen zijn toch een beetje navenant hé

    Hier kost zo'n appartement 200000euro of meer.

    En ok, als je geld kan inzetten ginds, dan schept dat geld

    Doet me een beetje denken aan belgisch congo vroeger

    Als je daar goed investeert in grond etc, kan je gouden zaken doen als je tijd van leven hebt

    En geld.

    Uiteraard met de mentaliteit van dag tot dag leven en alles opdoen, kom je nergens ter wereld ergens of het is in een sukkelstraatje.

    Grtjs

    Danny +

    Frederic