cursus nederlands in oekraine

• sasja

Dacht ik van je af te zijn ga je op deze tour.

Wanneer vertrek je nu, ook van deze site?

sasja

• jonker

nou niet zo lang hoor maar goed als je wil weten wanneer ik vertrek,17november maar als je mij geen zinnig antwoord kan geven waaarom reageer je op mijn oproep blijf weg man ik bemoei tocht ook niet met jou zaken alsof jij nou zo perfect ben je ben een afgunstig persoon die een ander niks goed gun maar ja je kom jezelf nog eens tegen

• sasja

tja meneer Jonker ik kom alleen jou tegen…………

En ik stem op de V V D !

• Owen

Wie ben jij dan sasja? Stel jij jezelf niet even netjes voor?

Dat jij en Jonker elkaar kennen is leuk voor jullie maar er zitten hier nog meer mensen.

Nog even wat anders…ik ben niet voor linkse partijen, maar de VVD is ook niet de oplossing. Het beleid t.o.v. van de vreemdelingen werkt het aantal illegalen alleen maar in de hand.

Illegalen staan niet op papier en zo kan ik ook wel zeggen dat het aantal aanvragen gedaald is.

5 jaar terug dacht ik ook dat alles en iedereen altijd zomaar binnen konden komen, maar sinds ik mijn vrouw ken en wij onze community hebben zie je dat het lang niet altijd even makkelijk gaat en dat er vaak genoeg ook gevallen van mensen tussen zitten die door de regels die steeds zwaarder worden onterecht buiten de boot vallen.

Opmerkingen zoals: “En ik stem op de V V D !” slaan dus helemaal nergens op.

Wat dat betreft mag ik alleen maar hopen dat je zelf eens in zo'n situatie komt en onterecht buiten de boot valt. Dan zie je de andere kant van de medaille eens.

• Owen

Hallo Gilbert,

Altijd interessant, ik zie graag je email tegemoet.

• jonker

owen dank je wel dat je het voor mij opneemt ja ik heb in t verleden rare dingens gezegd maar ik ben zo radeloos echt desperate omdat mijn geliefde niet hier mag zijn bij mij, wat is dat toch zo onrechtvaardig maar goed ik hoop dat het ooit zal veranderen, morgen 15november ga ik naar lutsk en blijft dar 3maanden ik word zo gedwongen door het beleid van verdonk om mijn land te verlaten eens hoop ik dat iedereen het zal begrijpen wat er hier in nederland gebeurd en je heb gelijk owen door dit beleid lok je meer ilegaliteit hier in holland wand ik ben ook van plan met mijn vriendin na 3maanden op een ilegale manier hier te krijgen

• Owen

Ja ok, dat laatste raad ik je gewoonweg af..

Probeer eerst überhaupt de legale wegen te bewandelen door een advocaat in de arm te nemen en protest aan te tekenen.

Daarna kan je nog via belgië en duitsland pogingen doen en daarna mag je pas aan illegale dingen of verhuizen naar daar gaan denken.

Het is makkelijk om te roepen dat je haar illegaal naar hier wil halen, maar wat dan?

Verzekeringen? Wat als er ooit kinderen komen? Je moet verder denken dan alleen maar iemand naar hier halen.

Het moet voor die persoon wel een reëele leefsituatie worden en niets iets waar niets kan omdat hij of zij niet legaal hier is.

Denk daar eerst maar eens goed over na voordat je domme stappen gaat nemen.